Süüde välja, kuid tõmbab moto uuesti käima
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Süüde välja, kuid tõmbab moto uuesti käima
G2 1,6 55kw 1984 aasta bensiin
Probleem minu vanuriga selline, et enamus kordi, kui süüde välja keerata, siis kargab uuesti käima mõneks hetkeks. tavaliselt käib mõned pöörded, täna tegi seda pikemalt, nii umbes 2 sekundit ja mitmeid pöördeid, sisuliselt töötas edasi.
Kuna klapiklõbin on suht kõva,siis võib vist olla asi ka sellega seotud, et kütus satub peale väljasuretamist ikkagi silindrisse ja paugutab edasi?
Samuti oli mõni aeg tagasi probleem tühikäigu kadumisega, kuid selle sain tagasi pöördeid peale keerates ja ise kahtlustan, et karpa must ja eks see miski sinna nõela vahele sattus.
Kas keegi oskab midagi selle teema kohta rääkida ja soovitada mida teha?
Probleem minu vanuriga selline, et enamus kordi, kui süüde välja keerata, siis kargab uuesti käima mõneks hetkeks. tavaliselt käib mõned pöörded, täna tegi seda pikemalt, nii umbes 2 sekundit ja mitmeid pöördeid, sisuliselt töötas edasi.
Kuna klapiklõbin on suht kõva,siis võib vist olla asi ka sellega seotud, et kütus satub peale väljasuretamist ikkagi silindrisse ja paugutab edasi?
Samuti oli mõni aeg tagasi probleem tühikäigu kadumisega, kuid selle sain tagasi pöördeid peale keerates ja ise kahtlustan, et karpa must ja eks see miski sinna nõela vahele sattus.
Kas keegi oskab midagi selle teema kohta rääkida ja soovitada mida teha?
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
G2, 1.6 53kw, 1989, bensiin. Täpselt sama jama. Alguses arvasin, et kehv bensiin, paar korda tankisin nestest, paremaks ei läinud. Siis leidsin kuskilt nõu, et vaakumvoolikud üle vaadata, vahetasin need kõik ära - läks asi paremaks. Eile vahetasin jagaja kaane ja rootori + põletasin küünalde elektroodid puhtaks. Nüüd on peaaegu kadunud probleem. Klappidega omal õnneks probleemi pole. Kuigi alguses kui jama tekkis, siis imes seisev mootor suht kähku bensufiltri mootori poole tühjaks.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Küttekulu kohta ei oska nagu öelda.Maanteel tundub,et on normaalne (alla 10l sajale ikka) ja linnas saab ikka kah mõni aeg sõita,enne kui tankima peab jälle.
Karta on, et see moto on mul suht kohvi, ega sealt mingit väga kõva minekut polegi kunagi tulnud.Samas ega tagumikudüno ei oska ka (kunagise) 55kw kohta midagi täpset öelda.
Vahaelement on siis see jubin karpa küljes,kuhu jookseb 2 voolikut sisse ja regullib tühikäiku eks?
Süütenurga osas ei teagi, pole asja kontrollinud aga nüüd kui asi on välja toodud,siis vist peaks jah.
Karta on, et see moto on mul suht kohvi, ega sealt mingit väga kõva minekut polegi kunagi tulnud.Samas ega tagumikudüno ei oska ka (kunagise) 55kw kohta midagi täpset öelda.
Vahaelement on siis see jubin karpa küljes,kuhu jookseb 2 voolikut sisse ja regullib tühikäiku eks?
Süütenurga osas ei teagi, pole asja kontrollinud aga nüüd kui asi on välja toodud,siis vist peaks jah.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
Selle nähtuse nimi peaks hõõgsüüde olema (tahmane põlemiskamber, küünlad), samas võiks mõni targem kommenteerida VW mootorite tagurpidi käimaminemise võimalusi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Mul oli 1.6 53kw mootoriga sama teema, aga nüüd kui süüde paigas, siis asi oluliselt parem ja auto minek on ka teine. Kui varem oli seda üsna tihti, siis nüüd on ainult 2 korda vist olnud. Vahaelemendi olukorra kohta ei oska midagi öelda...kuidas seda kontrollida saaks?
Edit: seda, kas tagurpidi käima läheb, saab kontrollida ju...1 käik sees jätad seisma, kui uuesti käima lööb, sis lased sidurit järgi. Ise pole proovinud ja õnneks ei ole eriti ka võimalust enam
[Muudetud: 24-9-2009 tnz]
Edit: seda, kas tagurpidi käima läheb, saab kontrollida ju...1 käik sees jätad seisma, kui uuesti käima lööb, sis lased sidurit järgi. Ise pole proovinud ja õnneks ei ole eriti ka võimalust enam
[Muudetud: 24-9-2009 tnz]
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
See, et suksu vahel võtit tagurpidi keerates turtsatab ja hetkeks käivitud on vananeva süüteluku või isearetatud elektriskeemi teema. Tavaliselt sa keerad süüte välja aga mootor veab inertsist silindrisse veel kütusesegu. Nüüd kui puutud võtit ja selle tagasikeerad 0 asendisse, võib vananenud süütelukust, või ka isepandud sõidutulede ahelast saada süütemoodul korrax impulsi ja tekib silindris sädelahendus. Kui nüüd sattusid olema selle silindri kus sädelahendus tekkis klapid kinni toimub plahvatus ja mootor võib kerida paar ringi kas siis edasi või tagasi. Käimajääda aga mootor ei saa. Kunagi ehmatas ka mind sama teema aga sellist käitumist saab ise kah esilekutsuda karpamootoritega. Jäta mootor seisma , keera süüde sisse ja uuesti kohe välja. Kui nüüd jagaja sattus olema surveall olevale silindrile "rihitud" teeb mootor turtsatuse . Turtsatab ta sel hetkel kui süüte väljakeerad ehk kui süüteahelast võtad voolud ära.
Edu
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Tänud-tänud vastajatele, eks ma vaatan selle süüteluku üle ja eks peab selle vahaelemendi ja küünlate ja muude asjadega kah tegelema.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
väike pilt siia abiks:
Vahaelement on pildi allääres olev "expansion element"
Minul tuli kohe silme ette aga see paremal ääres olev automatic choke. Põhimõtteliselt on nad mõlemad tühikäigu regullimises osalised, niiet ma täiega mööda ei pannud.
Olen ka kellegi klubilise väga põhjaliku ja lihtsa karpa kontrollimise teksti salvestanud, niiet saan voolud ja teemad kõik üle kontrollida.
Vahaelement on pildi allääres olev "expansion element"
Minul tuli kohe silme ette aga see paremal ääres olev automatic choke. Põhimõtteliselt on nad mõlemad tühikäigu regullimises osalised, niiet ma täiega mööda ei pannud.
Olen ka kellegi klubilise väga põhjaliku ja lihtsa karpa kontrollimise teksti salvestanud, niiet saan voolud ja teemad kõik üle kontrollida.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
seda automatic choke me torkisime küll ja pärast läks nipukatega tagasi,sest poldid olid mädad , aga ta töötab.
Kontrollisin eile ka karpaga seotud voolud ära, ning elekter töötab nii, nagu peab.
Lisaks vahetasin ära süüteluku põhja, niiet hetkel tuleb veidi aega anda,et oleks tulemust näha.
Kontrollisin eile ka karpaga seotud voolud ära, ning elekter töötab nii, nagu peab.
Lisaks vahetasin ära süüteluku põhja, niiet hetkel tuleb veidi aega anda,et oleks tulemust näha.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
sama siin, süüteluku põhja vahetasin eile ära. hiinakas sai pandud - see ei tohiks vist olulist rolli mängida? Mattiase pildi pealt "automatic choke" vidina sees on üks pisike vedru puruks, see siis peaks vist klappi tagasi tõmbama, on kellelgi ehk seda juppi üle, tervet karpat ei hakkaks ostma väga selle pärast. :no:
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19 Nov 2008, 19:22
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Tartu-Tabivere-Koogi-Laeva-Tartu
Vanasti kutsuti seda mootori detoneerimiseks, silindris jätkub põlemine kuna mootori temp on piisavalt suur, et bensiin iseeneslikult plahvatab.Mattias kirjutas:G2 1,6 55kw 1984 aasta bensiin
Probleem minu vanuriga selline, et enamus kordi, kui süüde välja keerata, siis kargab uuesti käima mõneks hetkeks. tavaliselt käib mõned pöörded, täna tegi seda pikemalt, nii umbes 2 sekundit ja mitmeid pöördeid, sisuliselt töötas edasi.
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda