VW golf 3 1.8 66kw mootor (kuidas muuta erksamaks)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
S-N-O-W
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 28 Nov 2009, 11:33
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW golf 3 1.8 66kw mootor (kuidas muuta erksamaks)

Lugemata postitus Postitas S-N-O-W » 04 Dets 2009, 22:50

Kuidas muuta 1.8 66kw 97a monopritse golf erksamaks ,äkilisemaks ilma mootorit lahti võtmata .

[Muudetud: 1-1-2010 S-N-O-W]

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 04 Dets 2009, 23:17

Vajuta rohkem gaasi, mul üks 1.8 66kw mootor olemas ja liigub suht hästi oma 66kw kohta:)
Aga asjalikku infot ma anda ei oska, eriti veel sellepärast, et tahad lisajõudu ilma mootorit lahti võttmatta.
Jõudu saad juurde kui juhid silindrisse rohkem õhku ja rohkem kütust:)

S-N-O-W
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 28 Nov 2009, 11:33
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas S-N-O-W » 04 Dets 2009, 23:39

Heiki007 kirjutas:Vajuta rohkem gaasi, mul üks 1.8 66kw mootor olemas ja liigub suht hästi oma 66kw kohta:)
Aga asjalikku infot ma anda ei oska, eriti veel sellepärast, et tahad lisajõudu ilma mootorit lahti võttmatta.
Jõudu saad juurde kui juhid silindrisse rohkem õhku ja rohkem kütust:)
Mitte et ma halvasti tahaks öelda, aga kui otseselt midagi öelda ei ole, siis jäta parem ütlemata. ootori lahtivõtmise all pean silmas ülevalt plokikaant ja alt karterikaant. Rohkem kütust pritsida on hea mõte aga kuidas? annab pihustit vahetada tootlikuma vastu? Sportsummutit ei pane ja koonusel pole ka mõtet. Olen kohanud omanikke, kes on oma 1,8se suhteiselt hästi liikuma saanud pisikeste muudatustega, aga mis muudatustega, seda pole öeldud.

Ennetan inimesi kes ütevad, et tee kõigepealt mootor korda ja talla rohkem. Mootor on täiesti adekvaatne, kompressioon korras ja käi ühtlane, ning liigub nii nagu ABS 66kw liikuma peab.

Hondadel on populaarne D14 mootori kahepunkti sissepritse ümber ehitada mitmepunktisissepritseks kasutades teise mootori sisselaskekollektorit, torustikku, pihusteid, kütuselatti jne. Kas ABS mootorile ka sellist vahetust keegi proovinud on? nt vanema 1,8se sissepritse omi.

S-N-O-W
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 28 Nov 2009, 11:33
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas S-N-O-W » 01 Jaan 2010, 23:10

keegi ei oska öelda.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein » 02 Jaan 2010, 00:19

kunagi sain enda g2 liikuma väga hästi ja piisas karpa modimisest muidugi aga eks see andis kütusekulule ka tunda, aga kui minek on hea siis minumeelest ei mängi kulu rolli
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta

Mine “Mootor”