Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lp.Vw omanikud,hoiatus Teile.

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

Külmade ilmade tulekuga olen kokku puutunud tõsise ohtliku probleemiga vw-tel .Nimelt külmub kinni karteri tuulutus ja hakkab õli välja ajama õlivarda august. 2 Sama probeleemi on olnud G4 1,4 16v -ga.Üks neist aeti täitsa kokku ,teisele saime veel jaole.Selgus,et mootori taga on karterituulutus kopsik,mille avasse tekib kondents ja külmub ära.Lisaks veel olukorda soodustab voolikusse tekinud õlisade ja seal olevad plastid,mis võtavad õhust õliauru välja.

Nii et ,kui halba üllatust ei oota,peske karterituulutus läbi,et avad oleks max. suured õhu liikumiseks.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

See on osadel mootoritel tüüp viga jah, olen isegi kokku puutunud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

no nii,jama mulgi käes...õli lahmab nii mis jube ja ei saanud arugi mis viga aga sealt kuskilt ta tuleb...ise mõtlesin veel et nuka tihend...aga homme hommikul remontti ja siis paistab mis täpsemalt viga on....autoks on G3 1,4 93a.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Karteri tuulutus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

koit13
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Nov 2009, 13:05
Auto: A6 Avant Quattro 3.0 tdi 220kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas koit13 »

Golf 3 1,9tdi 66kw - võib arvata et ka sellel külmadega sama jama?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Golf 3 1,9 tdi 66 kw.-mingit jama karteri tuulutusega pole. Kui ,,jama,, siis ainult sellega,et mootor ei soojene piisavalt kiirelt.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

üldjuhul peaks see tuulutuse probleem olema 1,4 16v mootoritel.

Aga targemad võivad ju veel mootoriliselt välja tuua millel see tüüpiline probleem.
Br.

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

Tegemist ei ole tüüpveaga! Kui karterituulutus umbes, siis +kraadidega ta veel toimib, aga -kraadidega ongi jama käes. Seda võib juhtuda ükskõik millise mootoriga. Tuleb selles asjas lihtsalt hoolilkas olla.

Edu :)

jmets
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)

Lugemata postitus Postitas jmets »

Kas kellelgi pildimaterjali on või DIY juhendit on? Omal vaja ka üks 1,4 @44kW sellest pahest priiks saada.

Küsiks veel ka mootori tervise koha pealt, et kuidas sellises seisus sõitmine mõjub? Probleemne massin tallinnas ja vaja ära Pärnu tuua, et tegelema saaks hakata ( ca 120 km sõitu). Ostaks õli varuks ja hakkaks vaikselt tulema.

Või pakub keegi abi mustamäel selle vahetamiseks/puhastamiseks? Asjaga kiire, õhtuks vaja otsus vastu võtta.

[Muudetud: 18-12-2009 jmets]

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kõige ideaalsem, et lased masinal soojeneda ja peale töösooja mootorit võtad korra selle karterituulutuse küljest, viid tuppa, puhastad ära ja sõit võib jätkuda :thumbup:

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Tüüpiliseks liigitan ma just sellepärast, et olen korduvalt lahanud tuulutusi mootoritel 1.4 ja 1.6.

Aga üldiselt on jah nii, et tuleks olla tähelepanelik lihtsalt ja vältida lühikesi otsi, kus mootor ei jõua veel töösoojaks minna. Eriti selliste külmadega.

[Muudetud: 18-12-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

jmets
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)

Lugemata postitus Postitas jmets »

Kus see karterituulutus asub? Milliseid tööriistu vaja? Puhastamiseks midagi piirituse baasil? Ladu24.ee-st ei leidnud sellist osa nagu tuulutuse sõel vms, mis sellise hind poes olla võib?

Viimasel ajal olen täheldanud mingit kattu õlikorgi all, ilmselt on sarnane ollus kogunenud ka sõela. Kas see viitab jahutusvedeliku lekkele? plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] värskelt lihvitud ja tihend vahetatud.

[Muudetud: 18-12-2009 jmets]

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

See on temperatuuri kõikumistest tekkinud kondents. See jääb sõelale ka kinni jah. Sõela saab ka puhastada, aga peab küljest võtma selleks.
Asuma peaks mootor salongi poolse külje peal. Must kopakas, kust tuleb/ tulevad voolikud välja, üks ots on mootori ploki küljes, vist oli 4 poldiga, kui ma nüüd ei eksi. Ja äkki võtmetest vaja kruvikeerajat, et voolikute klambrid maha saada ja siis 6 kuuskant.
[Muudetud: 18-12-2009 woody]

[Muudetud: 18-12-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

remondis käidud ja üks peenike voolik oli küll umbes aga mis mustast kopsikust te räägite...kas see on selline ümmargune?

Lauripoiss
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
Auto: VW Passat 1.8T 02.a
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Lauripoiss »

Kas see on kõikidel VW või teatud aasta mudelitel?
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

jmets
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)

Lugemata postitus Postitas jmets »

Kas leiduks keegi tallinnas, kes Golfil tihendi üle vaataks, vajadusel puhastaks/vahetaks?


edit: Asi korras tänu foorumlasele, kelle nime kahjuks ei tea.

[Muudetud: 10-1-2010 jmets]

rayn
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 12 Nov 2007, 19:23
Auto: VW Touran 1,9 TDI 77kw 2008, VW Bora 2,0 85kw 4motion 2002
Asukoht: Lääne-Virumaa; Kadrina vald

Lugemata postitus Postitas rayn »

VW polo 1,4 44kw on mootori taga must kopsik,mis kinnitub 3 kuuskant(6) poldiga mootori külge, enne talve oleks hea see ikka ära puhastada. Mina võtsin selle kopsiku küljest, soojas vees pesin ta puhtaks, panin kuivama ja pärast kuivamist külge tagasi, vahepeal tuleb need avad ka üle vaadata mis ploki külge jäävad vajadusel puhastada, kopsik külge tagasi, õli norm sisse ja korras selleks korraks.
Keegi targem oskab kommenteerida, et kas seda viga jääbki sedasi likvideerima või on selle vastu ka mingi parem lahendus??
Seda tean isegi,et tuleks pikemaid otsi sõita. ;)

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

rayn kirjutas: VW polo 1,4 44kw on mootori taga must kopsik,mis kinnitub 3 kuuskant(6) poldiga mootori külge, enne talve oleks hea see ikka ära puhastada. Mina võtsin selle kopsiku küljest, soojas vees pesin ta puhtaks, panin kuivama ja pärast kuivamist külge tagasi, vahepeal tuleb need avad ka üle vaadata mis ploki külge jäävad vajadusel puhastada, kopsik külge tagasi, õli norm sisse ja korras selleks korraks.
Keegi targem oskab kommenteerida, et kas seda viga jääbki sedasi likvideerima või on selle vastu ka mingi parem lahendus??
Seda tean isegi,et tuleks pikemaid otsi sõita. ;)
Sai uuritud,kas tehas näeb ette selle vahetust ,aga esindus ütles et on 10 sellist umbes müünud ning ei käi regulaarhoolduse alla.
Aga see probleem ilmselt jääbki igatalviseks .Midagi hullu ju pole ,kui iga aasta enne külma see ära puhastada. Pesemiseks soovitaks mina bensiini ve diislit,lahustab seda õli jama paremini.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7851
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tuulutustorustikus on mõnedel VW -el tehasest peal soojenduselement mis hoiab niiskuse ja veeaurud torustikust eemal ning seetõttu on külmumise tõenäosus tunduvalt väiksem. Antud vidinast juttu siin:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?p=2089566" onclick="window.open(this.href);return false;
varuosakood: 068906391A
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

see soenduse vidin teeb asja veel hullemaks,toru on seest kitsam,sinna kogub õlisoga. Mingi aeg ehk viitsin pildid sellest üles laadida.

hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Sept 2006, 23:55
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas hanzvonkazak »

soovian ülevaadata ka õlifiltritihendi ja ka vahejahuti tihendi. endal omad vitsad käes kui oma caravellel lasksin mahla välja parkalsse. see vahejahuti tihend lihtsalt läheb kuumaga nii kõvaks ja kui väljas külm, lööb puru.

andreisavo
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 26 Mai 2008, 16:50
Asukoht: Tallinn, Põltsamaa

Lugemata postitus Postitas andreisavo »

Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab :)

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

andreisavo kirjutas:Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab :)


Kontrolli üle see osa millest tuulutuse voolik läheb õhutorusse, seal 1 klapp, see kipub umbe minema.

andreisavo
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 26 Mai 2008, 16:50
Asukoht: Tallinn, Põltsamaa

Lugemata postitus Postitas andreisavo »

RKsilver kirjutas:
andreisavo kirjutas:Eile sai siis karterituulutuse kopsik maha võetud ja ära puhastatud kuna sealt kandist tuli õli kusagilt (G3 1,6 55kw abu mootor) Oli sellist Kollakat vahtjat jogurtit täis küll kuid minu üllatuseks ei leidnud ei kusagilt mingit sõela ega midagi! Kopsik oli 2 poldiga ploki küljes kinni ja sealt edasi siis voolik ja kõik! Puhastasin ära ja loodan et siis kestab :)




Kontrolli üle see osa millest tuulutuse voolik läheb õhutorusse, seal 1 klapp, see kipub umbe minema.
Ok tänx info eest .. vaatan üle!!! :thumbup:

[Muudetud: 26-12-2009 andreisavo]

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Küsimus 66kw monopritsega isendi kohta, nimelt suruõhuga lastes lendas välja karterituulutuse torust väike selline teraspundar, kas see peabki seal olema?
Pluss on massis, kõik on sassis !

Vasta

Mine “Mootor”