K:papitükk ventika ette ?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
K:papitükk ventika ette ?
tervist . kas dislale see papitükk radika ette tasub ära või mitte. tahaks teada teiste arvamusi kah. kuigi mul pole midagi ette pandud ja maanteel püsib ilusti 90 kraadi peal. just sellekohapealt ,et just silikoon siduriga ventikale. sest tiivik käib seal ees ringi nagunii koguaeg .
hetke mõtted siis 03 disla isendi peal.
hetke mõtted siis 03 disla isendi peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
seepärast tegingi teema et saaks kah teada kas on siis mõtekas või mitte, arvan et äki ei mõju ventika silikoon laagrile või mis iganes tolle nimi seal ventikal on. imelikuna tundub mulle see et linnavahel on kuskil 60 kraadi kõigest aga niikui maanteel sõidan on ilusti 90 peal(mnt 90 ja linna sisse sõites hakkab langema kuskil 60 peale). vastupidi ei peaks olema ? või soojapuhur tõmbab siis niipalju salongi kohe ?jyrtsilla kirjutas:Mina olen jällegi kuulnud,et ei ole hea aga see siiski igaühe enda riisiko peal,kas paneb ette v mitte.See lihtsalt nende tänapäeva masuudikate eripära,et kui ei tarbi eriti energiat(kütust),siis ka ei tooda eriti energiat(sooja).
võta sa nüüd kinni mis on autole hea ja mis mitte
[Muudetud: 22-1-2010 sax82]
Kõvemate kylmadega on mul sama teema, et maanteel suudab masin hoida end 90 peal, a kui linna sisse jõuan ja vaikselt ringi kruiisin, siis temp vajub 70 kanti. Mootor ei tooda lihtsalt niipalju soojust, et ilma ja salongi jõuaks ära kytta. Golf 2 diislil olen kasutanud papitykki ja see aitas mootoril soojemaks minna kyll. Ylekuumenemismärke ei olnud. Ei tohiks olla ka, kui inimese moodi sõita:P Aga kindluse mõttes võid jätta pisikese ava, et mootor ikka õhku saaks.
ma oma teisel autol 1.0 daihatsul panin poolenisti papitüki eelmine talv nii ,et pool radikat kattis ja siis kannatas isegi sõita muidu kohapeal oli soe aga 3 km tagant olid aknad nii jääs et ei näind midagi, nüüd golf 3 tahaks ka tegelt panna ,sest alles peale pikka sõitu sulavad kõik aknad ära jääst seestpoolt see on kõige imelikum aga noh ma elan väga külmas kandis ka aga probleem selles ,et golf radika ümber niipalju plassmass katteid ja asju ,et ei mahu see papp kuhugi vahele
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
G3-el pole sinna ette papi tükki mingit kunsti panna-kruvikaga aidates saad esi võre nagadest ilusti lahti ja kui on eemaldatud siis sealt vahelt saadki panna soovitatavalt kolmveerand radikat kinni-mitte rohkem.koivil kirjutas:ma oma teisel autol 1.0 daihatsul panin poolenisti papitüki eelmine talv nii ,et pool radikat kattis ja siis kannatas isegi sõita muidu kohapeal oli soe aga 3 km tagant olid aknad nii jääs et ei näind midagi, nüüd golf 3 tahaks ka tegelt panna ,sest alles peale pikka sõitu sulavad kõik aknad ära jääst seestpoolt see on kõige imelikum aga noh ma elan väga külmas kandis ka aga probleem selles ,et golf radika ümber niipalju plassmass katteid ja asju ,et ei mahu see papp kuhugi vahele
Teema algatajale nii palju,et kuna ma vanakooli mees siis olen ikka talveks radika ette papi pannud siinkohal ei hakka kõiki auto marke ja mudeleid üles loetlema aga nende hulgas on olnud ka diisel mootoriga masinaid. Ja diisel mootoriga autod lähevad ültse kauem soojaks kui bensiini mootoriga autod.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Vaata auto jahutussüsteemi 1 osa on kogu õhu liikumine kapoti all, mitte ainult radikas. Papitükk radika ees = papitükk külma õhu juurdevoolu ees. Moodsatel mootoritel ei jõua see tilk diislit mis vaikselt tiksudes kasutatakse mootorit piisavalt soojana hoida. Ka suletud ringi puhul.TM666 kirjutas:Kui mõelda auto jahutus süsteemi ehituse peale, siis oleks huvitav teada, mis sellest papi tükist kasu on. Arvestades muidugi, et termostaat on korras.
[Muudetud: 22-1-2010 lohe]
Mina torkasin puhtalt huvi pärast ja võrdlusmomendi tekitamiseks 1/2 ulatuses papitüki radika ette Ventol(bensukaga tegu). Kuna kasutan seda autot ainult tööl käimiseks ja distants on 6km üks ots linnas maanteel pooleks, siis viimase aja külmadega ei jõudnudki põhimõtteliselt mootorit soojaks saada (kohapeal soendan ca 5 minutit)ja kütusekulu tuli sinna 14l kanti ikka. Papitükiga on tööle jõudes mootor praktiliselt soe ja kütusekulu kompuutri järgi ca 12l/100km. Esialgu jätan siis selle papitüki oma kohale, aga eks kui külm vähegi järgi annab, tuleb see sealt kiirelt koristada.
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 4 korda
sax82,minu arust see ventikas käib seal omast inertsist natuke ikka kaasa aga see peaks külmana ikka seisma jääma kui näpud vahele toppida:lol: Aga kui tõsiselt siis võid proovida nii,et kasvõi mingi puupulgaga hoiad kinni õrnalt ja keegi käivitab.
Ja kui ikka papi tahad ette panna(mina seda ei julge teha) siis kata kas ülemine osa alt jäta lahti,või kui ülevalt alla siis kata see pool,kust sissetulev lõdvik on ja teine külg vähemalt kolmandiku ulatuses lahti.
Ja kui ikka papi tahad ette panna(mina seda ei julge teha) siis kata kas ülemine osa alt jäta lahti,või kui ülevalt alla siis kata see pool,kust sissetulev lõdvik on ja teine külg vähemalt kolmandiku ulatuses lahti.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Täiesti rahulikult võib nende külmadega kogu radika kinni katta, neid kohti kus külm õhk mootoriruumi jõuab, neid on piisavalt palju. Oli eelmisel autol (VW Passat, 1.9 tdi 96 kw, 2004 a) kui ka praegusel autol (MB bensukas). Mõlemil viskosiduriga ventikad. Effekt siis selles, et mootor läheb rutem soojaks, nende külmadega ülekuumenemise ohtu ei ole (muidugi kui kohapeal klotsi põhja ei vajuta ja ootama ei jää, et mis juhtub).
Ja kui keegi küsib, et mis mõte sellel papil on, kui termostaat on korras - väga lihtne ju, külm õhk ei tuiska läbi radika mootorit jahutama. Sellise külmaga termostaat oma funktsiooni nagunii suurt ei täida, kuna termostaat ei jõua avanedagi.
Ülekuumenemise oht tekib soojemate ilmadega, kui on rohkem linnavahel sõitmist, preaguse külmaga -20 ja vähem seda ohtu ei ole.
Ja kui keegi küsib, et mis mõte sellel papil on, kui termostaat on korras - väga lihtne ju, külm õhk ei tuiska läbi radika mootorit jahutama. Sellise külmaga termostaat oma funktsiooni nagunii suurt ei täida, kuna termostaat ei jõua avanedagi.
Ülekuumenemise oht tekib soojemate ilmadega, kui on rohkem linnavahel sõitmist, preaguse külmaga -20 ja vähem seda ohtu ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
vot see sama jah viskosidur. nüüd võib teema lukku lüüa ,kuna tean et ei tee miskit sidurile liiga !rewo kirjutas:Täiesti rahulikult võib nende külmadega kogu radika kinni katta, neid kohti kus külm õhk mootoriruumi jõuab, neid on piisavalt palju. Oli eelmisel autol (VW Passat, 1.9 tdi 96 kw, 2004 a) kui ka praegusel autol (MB bensukas). Mõlemil viskosiduriga ventikad. Effekt siis selles, et mootor läheb rutem soojaks, nende külmadega ülekuumenemise ohtu ei ole (muidugi kui kohapeal klotsi põhja ei vajuta ja ootama ei jää, et mis juhtub).
Ja kui keegi küsib, et mis mõte sellel papil on, kui termostaat on korras - väga lihtne ju, külm õhk ei tuiska läbi radika mootorit jahutama. Sellise külmaga termostaat oma funktsiooni nagunii suurt ei täida, kuna termostaat ei jõua avanedagi.
Ülekuumenemise oht tekib soojemate ilmadega, kui on rohkem linnavahel sõitmist, preaguse külmaga -20 ja vähem seda ohtu ei ole.