Mootori vahetus võimsama vastu.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Mär 2010, 19:32

Plaanis on oma 1,3 monopritsele 91.a. aretada mingi võimsam mootor. Võiks olla kuskil üle 80kw. Mis variant oleks lihtsam? Mida soovitate? Ega see 1,3se kast ka vist võimsamale ei sobi? Siis veel kas selle juhtmestikuga mis on praegu, on midagi peale hakata uue mootori installi puhul. Kellelgi siit foorumist on ka avalik autoteema, sellisest projektist? Tegelikult ehitan sellest omale rahvaspordi nõuetele vastava auto. Auto peab saama ka igati legaalne.

Ettetänades....
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas uku. » 27 Mär 2010, 19:40

NOTFAST kirjutas:Plaanis on oma 1,3 monopritsele 91.a. aretada mingi võimsam mootor. Võiks olla kuskil üle 80kw. Mis variant oleks lihtsam? Mida soovitate? Ega see 1,3se kast ka vist võimsamale ei sobi? Siis veel kas selle juhtmestikuga mis on praegu, on midagi peale hakata uue mootori installi puhul. Kellelgi siit foorumist on ka avalik autoteema, sellisest projektist? Tegelikult ehitan sellest omale rahvaspordi nõuetele vastava auto. Auto peab saama ka igati legaalne.

Ettetänades....
K6igepealt sul on kas karpa v6i täispritse 1,3 mootor. Soovitan 2,0 85 kw koos kastiga, selle saad m6ne Golf 3-me pealt nt. Juhtmestiku v6tad ka sealt.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Mär 2010, 19:57

Tegu on siiski monopritsega. See pole karpa ega ka täispritse. Täispritsel on igale silindrile eraldi pihusti. Selle 2,0 moto vastu poleks mul midagi kuid kuidas sellel on mootori kinnitustega? Kumma omad sobivad? K/ k hoovastik tuleb ka vahetada? Radikas? Bensiini pump? Ja kustmaalt tuleb juhtmed vahetada?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas kratt6 » 27 Mär 2010, 20:05

mul oleks pakkuda sulle 2.0l 8 klappi turbomootor porditud plokikaanega,vaja kokku komplekteerida enamus vajalik olemas.Prognoositav võimsus 150-200 kw.Kui huvi siis Ps

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Mär 2010, 20:11

Kõik muu peaaegu peale turbo sobib. Aga tänud pakkumast. Ma tahan ehitada siiski EAL-i rahvaspordi nõuetele vastavat autot.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 27 Mär 2010, 21:47

Oi tervist!:)
G2 mootorikinnitused on täpselt samad, mis G3el,G1el vanematel Passatitel ning ilmselt ka teistel vanematel volkaritel.Nii et mootorit võid otsida ka teistelt volkaritelt :twisted:
G2 1.6

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Mär 2010, 21:58

Tere huviline :) Eks siis tuleb jälle ehitama hakata.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas uku. » 28 Mär 2010, 07:44

NOTFAST kirjutas:Tegu on siiski monopritsega. See pole karpa ega ka täispritse. Täispritsel on igale silindrile eraldi pihusti. Selle 2,0 moto vastu poleks mul midagi kuid kuidas sellel on mootori kinnitustega? Kumma omad sobivad? K/ k hoovastik tuleb ka vahetada? Radikas? Bensiini pump? Ja kustmaalt tuleb juhtmed vahetada?
Sul siis mingi special edition, sest 1,3 mootorit pole monopritsega tehtud G2-hele.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 28 Mär 2010, 08:54

Kas siis panin ostuga jälle puuse? VIN kood onWVWZZZ1GZNB014699 tüübikood Q0000005640. Asi on tehasest selline ja ka kat on all. Kas mingeid muid anomaaliaid võib sellelt "special editionilt" veel otsida?
Viimati muutis NOTFAST, 28 Mär 2010, 08:57, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

vwgolf2
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
Auto: VW Golf III 1.9 TD
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas vwgolf2 » 28 Mär 2010, 09:09

uku. kirjutas:
NOTFAST kirjutas:Tegu on siiski monopritsega. See pole karpa ega ka täispritse. Täispritsel on igale silindrile eraldi pihusti. Selle 2,0 moto vastu poleks mul midagi kuid kuidas sellel on mootori kinnitustega? Kumma omad sobivad? K/ k hoovastik tuleb ka vahetada? Radikas? Bensiini pump? Ja kustmaalt tuleb juhtmed vahetada?
Sul siis mingi special edition, sest 1,3 mootorit pole monopritsega tehtud G2-hele.
Tal on suure tõenäosusega praegu peal " Digijet Fuel Injection" mootor. Mis on ikkagi täispritse. Asjakohast pilti praegu ei leidnud aga kui paned oma praeguse mootori pildi siia, siis saad kindlasti kinnitust :)
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 28 Mär 2010, 09:30

Võimalik. Äkki ongi. Alles eile ostsin selle ja veel päris nõutu. Vin decoder andis tulemuseks ka hoopis valmistusaja 1992.a. oktoober. Kui saaks kuskilt komplektse asendusmootori, siis võiks teist golfi terves tükis vastu pakkuda. Pakutav golf on samuti juba uuemat tüüpi 89.a. Hetkel veel pilte pole teinud kapotialusest, ega ka autost.(autodest)
Viimati muutis NOTFAST, 28 Mär 2010, 09:31, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 28 Mär 2010, 14:09

Käisin vaatamas ja selgus, et ongi täispritse. Müüja väitis, et monopritse ja ise ei süvenenud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Mike » 28 Mär 2010, 14:57

See "mootor võimsama vastu" teema on siin foorumis kõige sagedasemalt ja ilmselt lõputult esinev teema. Alati on see jõudnud selleni, et mõistlikum ja odavam on lahja mootoriga auto müük ning võimsama mootoriga auto asemele ostmine. Aga kui eesmärgiks on ehitamine ehitamise pärast, siis on mootori vahetamine muidugi õige tegevus.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 28 Mär 2010, 17:26

Mike kirjutas:See "mootor võimsama vastu" teema on siin foorumis kõige sagedasemalt ja ilmselt lõputult esinev teema. Alati on see jõudnud selleni, et mõistlikum ja odavam on lahja mootoriga auto müük ning võimsama mootoriga auto asemele ostmine. Aga kui eesmärgiks on ehitamine ehitamise pärast, siis on mootori vahetamine muidugi õige tegevus.
Huvitav on see, et ma olen palju autosi ringi ehitanud ja ei arva siiani, et midagi valesti teeks. Ka näiteks fordi ja opeli foorumis sain alguses täpselt sama vastuse. Peale seda kui autod said sõidetavaks, siis on jutt muutunud ja foorumlased elavad kaasa. Samas hetkel õpin tundma VW hingeelu. Ma ei kavatse teha bling-bling autot. Praegu tõin endale toorikuteks 2 golf 2-te. Miks? Sest see on päris hea jääraja auto. Oleks ka võtnud golf 1 kui oleks leidnud korraliku kere. Ma ei hakka sõitma igapäevaselt selle auoga. Selleks on mul peres 4 autot ja igapäeva sõidukiks on eelviimane BMW 5. seeria 535.
Teemast kah. Auto peab saama tulevikus konkurentsi võimeline jääl. Seepärast otsin sellist mootorit mida oleks golfile paigaldatud. G60 on ka olemas golfi kerel, kuid selle välistaks ja igasugused ülelaetavad samuti. Kallimaks nüüd vaevalt mu projekt läheb kui 25000.- Selliste autode eest aga küsitakse tavaliselt üle 30000 eegu. Samas tean tulemusena täpselt, et mis on tehtud. Ka ostetava mootori tõmbaks pulkadeks. Lihtsalt oleks hea leida selliseid inimesi kes on selle elu juba läbielanud. Ei taha jälle omal nahal kõiki asju /ebaõnnestumisi/ läbi elada. Kahjuks ma aga ei leidnud siit avatud teemast midagi sellist.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 28 Mär 2010, 18:07

Golf 2 tehnika:
1.8 16v 102kw
1.8 16v 95kw
1.8 8v 82kw
1.8 8v 79kw

Golf 3/passat:
(2.8 vr6 128kw)
2.0 16v 110kw(golf 3)
2.0 16v 100kw(passat)
2.0 8v 85kw

Nende vahel on kõige mõistlikum teha valikut. Vr6 sa autot legaalseks ei saa, see on kindel. Ise soovitaks golf kolmelt 110kw 16v mootorit või siis 2.0 8v mootorit. Muidugi valida tuleb ise, palju tahad edasi aretada või mootori peale kulutada. Juhtmestik ja aju tuleb kõigiga ära vahetada, ning kui sul on ennem 90 toodetud auto, siis ka soovitan kogu auto juhtmestiku välja vahetada koos kaitsmekarbiga.
Viimati muutis Jurmola, 28 Mär 2010, 18:08, muudetud 1 kord kokku.

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Mike » 29 Mär 2010, 07:45

NOTFAST kirjutas:Huvitav on see, et ma olen palju autosi ringi ehitanud ja ei arva siiani, et midagi valesti teeks.
Ega selline tegevus polegi valesti tegemine. Lihtsalt kohe võimsama ja korraliku tooriku võtmine on lihtsam ja odavam.
NOTFAST kirjutas:Ka näiteks fordi ja opeli foorumis sain alguses täpselt sama vastuse. Peale seda kui autod said sõidetavaks, siis on jutt muutunud ja foorumlased elavad kaasa.
Muidugi elavad kaasa - teised ju sinu raha ja pingutust välja käima ei pea, mis siis viga vesistada :) Aga kindlasti pole foorumlaste kaasaelamine mingisugune kõige efektiivsema autoehitamise mõõdik.
NOTFAST kirjutas:Auto peab saama tulevikus konkurentsi võimeline jääl. Seepärast otsin sellist mootorit mida oleks golfile paigaldatud. G60 on ka olemas golfi kerel, kuid selle välistaks ja igasugused ülelaetavad samuti. Kallimaks nüüd vaevalt mu projekt läheb kui 25000.- Selliste autode eest aga küsitakse tavaliselt üle 30000 eegu.
Golf 3 2.0 8v GTI, Golf 2 1.8 8v ja Golf 2 1.8 16v on igal juhul odavamad kui 25 000 krooni. Sellise auto toorikuks võtmisel pääsed automaatselt igasugusest aretamisest ning võrreldes väikese mootoriga toorikuga saad boonusena suuremad pidurid, asisemad stabilisaatorvardad ja parema lisavarustuse.
NOTFAST kirjutas: Samas tean tulemusena täpselt, et mis on tehtud. Ka ostetava mootori tõmbaks pulkadeks.
Pulkadeks võid ka asisema tooriku tõmmata ja siis jälle korralikult kokku panna.
NOTFAST kirjutas:Lihtsalt oleks hea leida selliseid inimesi kes on selle elu juba läbielanud. Ei taha jälle omal nahal kõiki asju /ebaõnnestumisi/ läbi elada.
Ma just üritangi sulle nõu anda, et sa ei peaks omal nahal kogema, et võimsama mootoriga tooriku aluseks võtmine on efektiivsem variant, aga sa ju ei usu :)
Viimati muutis Mike, 29 Mär 2010, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Mike » 29 Mär 2010, 08:11

Kui nüüd konkreetselt G2 1.3 ümberehitust näiteks 1.8 8v gti mootorile analüüsima hakata, siis tuleks ära vahetada ilmselt järgmised asjad:
- mootor + juhtmestik;
- väljalase;
- sidur;
- käigukast;
- poolteljed koos sisemiste ja välimiste otstega;
- suure tõenäosusega esimesed rummud;
- kui rummud juba vahetusse lähevad, siis oleks neid mõistlik vahetada koos käändmikega, mis toob omakorda kaasa selle, et siis on mõistlik panna juba suuremad pidurid;
- radika kohta ma ei tea, aga tõenäoliselt on 1.8 mootori radikas suurem kui 1.3 oma, st tuleks ära vahetada.

Kui need asjad on kõik ära vahetatud ja hulka vaeva selle peale kulutatud, on veel mõned erinevused, mille oleks saanud 1.8 gti toorikuks võttes "kauba peale":
- gti-l on taga ketaspidurid;
- gti-l on armatuuris tahomeeter, mida 1.3 mootoriga autol tõenäoliselt pole;
- gti-l on esisillas stabikas, mida 1.3 mootoriga autol tõenäoliselt pole;
- gti-l on tagasilla tala sees stabikas, mida 1.3 mootoriga autol kindlasti pole;
- gti-l on paremad ja ilusamad istmed võrreldes 1.3 mootoriga auto täielike plönnidega.

Pane nüüd nendele ümberehitustele hinnad ja ajakulu juurde ning võrdle sellega, et täiesti korraliku Golf 1.8 8v gti saaksid ilmselt osta ca 10-12k krooniga.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Mär 2010, 11:28

Ees on stabikas, tahhomeeter on olemas, Tagasilla stabikat veel ei tea kas on, istmed ees on sportlikud ja meenutavad suhteliselt Recaro istmeid(kirja peal ei ole. Siit edasi küsiks, et miks on vaja rummud vahetada? Juhtmestik vahetada?
Ise arvan, et vahetada on vaja moto koos kastiga, summutiga, pooltelgedega, aju. Radikat veel ei tea kas on vaja. Võibolla panen võimendiga rooli. Sellel pole võimendit. Minu toorik on täispritsega 1,3.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas pppp » 29 Mär 2010, 14:04

NOTFAST kirjutas:Radikat veel ei tea kas on vaja.
1,3-liitrise mootori radikal tulevad lõdvikud teisest otsast välja.

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas -huviline- » 29 Mär 2010, 14:46

suuremad pidurid muidugi saab panna vaid juhul, kui loobuda 13" velgedest. Taga stabikat ei ole originaalis (ees ka mitte), kui just pole gti silda pandud taha (ketastega). (Vanematel 8v gtidel on supportid samad, mis teistel lahjadel golfidel. Ainult gti vent. ketas ning õhem klots ja ongi ees olemas juba gti pidurid. :) )
Viimati muutis -huviline-, 29 Mär 2010, 15:08, muudetud 3 korda kokku.
G2 1.6

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 29 Mär 2010, 14:51

Suuremad pidurid, nii ette kui taha saad siit: http://www.foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=55670
Viimati muutis KuldarA, 29 Mär 2010, 14:51, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Mär 2010, 16:30

Mulle peaks mahtuma vähemalt 14" velg alla. 15" velje puhul peaks ju kasutama madala profiiliga rehvi ja see ei sobi jääle mitte. Jääl on võlusõnaks kõrge ja kitsas rehv. Lisaks ei hakkaks ma praegu mõtlema ketastega tagasilla peale kuna siis tuleks pidurite tasakaalu saamiseks aretada mingi kraan vahele. Eriti halb on jääl pidurdada kui tagasild võtab enne kui esimene. Muide ka ark ei nõua pidurite ümberehitust ja koormat ma selle autoga vedama ei hakka. Auto pidurid on projekteeritud siiski suure varuga ja ta peaks saama hakkama vabalt täis autoga ja haagisega. Küll aga tuleb mõelda amortidele. Eelmised olid mul Koni reguleeritavad sportamordid. Ise väga rahul. Bilsud B6 on ka head aga reguleerida püstaku pealt ei saa.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Mike » 29 Mär 2010, 16:59

NOTFAST kirjutas:Lisaks ei hakkaks ma praegu mõtlema ketastega tagasilla peale kuna siis tuleks pidurite tasakaalu saamiseks aretada mingi kraan vahele.
wow! gti-l originaalis on siis reguleerimiskraan vahel või?
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas Mike » 29 Mär 2010, 17:02

NOTFAST kirjutas:Siit edasi küsiks, et miks on vaja rummud vahetada?
Jämedama pooltelje välimise otsa nuudid võivad olla erinevad.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori vahetus võimsama vastu.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 29 Mär 2010, 17:04

See on siis kui mul oleks ka gti esimene sild. Golfi kohapealt olen veel rumal ja sellepärast ma selle teema tegingi. Ma eitea isegi seda kas tal on koormusregulaator tagapiduritel. Kui näiteks tava Escortile panna RS2000 tagasild siis lohiseb sul koguaeg saba.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”