Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

samzik kirjutas:Kui Tallinna tuled, tule läbi, vaatame korra, äkki näen midagi ja proovi teist manokat näiteks!
Tallinna tulen nii umbes 2 ja poole nädala pärast,kuskil peale lõunat peaks laev Tallinna jõudma,kui sobib siis võiks vaadata küll...Manokat süüdistada ei tahaks väga,täna sai survestamise jaoks siin süsteeme aretatud ja see rõhk millega lõdvikud kontrollisin(o,6)näitas turbo rõhu näidik salongis sama..Natukene kahtlane teema,auto ostmisest saadik koguaeg nii olnud,lihtsalt mina leppisin siis mõttega(kui näidikut polnud)et juu siis see 110kw ei lähegi nii hästi kui eelmine auto Bmw E38 728...Kuigi tuleb välja et Passatil hoopis mingi kala rõhuga :?

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

samzik kirjutas:Kas sul kummi lõdvikuid on mida käega katsuda? Kui on siis kaasi andes peaks need kõvaks minema kui rõhk tekib. Samas ma pole kindel kas seisva mootoriga rõhku üldse üles saab. Lisaks kas autol nö tõmme on veel alles, või tunda, et autol tekib mingist pöördest tõmme...

Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
T6nis2 kirjutas:Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
PS. siseslaskes on ju enamasti nö vaakum, ehk hõrendus tühikäigul. Alles siis kui turbo hakkab tootma sõites, kaob hõrendus.
Tervist,autol on selline ühtlane minek koguaeg,ei ole nagu sellist nn mingi koha pealt parem minem vms

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

On kellegil veel mingeid mõtteid?

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas spool »

Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla. :(

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Tan »

Kus kandis sa Soomes oled ? Kui pealinna kandis siis võib mõni õhtu vaadata seda asja.
Kontakt : 56 84 55 50

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

spool kirjutas:Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla. :(
Selge,eks ma vahetan selle wg välja ja vaatab mis siis saab..
Seniks aga tänud kõigile!

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Tan kirjutas:Kus kandis sa Soomes oled ? Kui pealinna kandis siis võib mõni õhtu vaadata seda asja.
Kahjuks ise natukene liiga kaugelt(ca500km)linnast väljas....
Aga tänud siiski abi pakkumast

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas samzik »

Algatuseks võiks toda wg klappi lihtsalt proovida liigutada. Kui on kinni kiilunud ja lahti saad siis algul võiks ta ju natuke aega toimetada kuni uuesti kinni jääb.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Leidsin ühe sellise juttu siit samast klubist.Jutt siis aasta uuemast vw passat 1.8t
Ehk siis eriti muid variante üle ei jäänud kui suhteliselt tüüpilist wastegate klapi lahkumist kahtlustada.
Sai eemaldatud turbo ning wg klapp oli kenasti katalüsaatorisse jõudnud. Sealt sai see välja koputatud ning õigele kohale tagasi keevitatud ning turbo uuesti külge pandud.
Küsimus siit jutust,võib olla mullgi seel klapp katti jõudnud,kuigi ma ise mõtlen kas ta siis kolisema ei hakkaks seal vms?Ja temalgi oli turbo rõhk vaid o,1-0,2 bari,kõiku muid asju oli kah kontrollinud ja töötastid kh nii nagu peab.Nagu minulgi
Viimati muutis Raix22, 07 Sept 2010, 19:48, muudetud 3 korda kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas spool »

Suhteliselt must stsenaarium aga ok :mrgreen:

Katalüsaator on seest ju sõrestikku täis, ei pruugi ta midagi kolisema hakata seal, kinni tahmanud ka võibolla.

Heida kindlasti pilk peale WG'le

Raix22
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 05 Juul 2010, 22:47
Auto: Diisel
Asukoht: Tartumaa/Soome

Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu

Lugemata postitus Postitas Raix22 »

Viga oli siis selles et WG varras oli lihtsalt puru läinud(ära murdunud).Viga korras ja minupoolt võib teema LUKKU panna

Vasta

Mine “Mootor”