K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas saar20 »

Kui mootor kohapeal käib, siis hakkab natukese ajapärast diisli moodi käima( mootor 1.8 ADR). Küsimus siis, kas arvutiga annab kontrollida kettipinguti korrasolekut kuna vaatasin, et seal on taga pistik. Äkki näitab midagi vag-com selle kohta?

Teine küsimus oleks see et mis põhjustab sellist ollust
Pilt
Vaatasin et all terve toru täis seda õli vahtu

KaimzGTD
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 09 Mai 2010, 09:51
Telefon: 56795932
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht:

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas KaimzGTD »

keti kohta ei oska ma midagi öelda aga se ollus tekib tavaliselt siis kui üli ja jahutusvedelik kokku saavad, niiet äkki plokikaane tihend. :|

saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas saar20 »

KaimzGTD kirjutas:keti kohta ei oska ma midagi öelda aga se ollus tekib tavaliselt siis kui üli ja jahutusvedelik kokku saavad, niiet äkki plokikaane tihend. :|
See küll hea uudis pole, muidu õlivardal küll ei ole sellist ollust ja jahutusvedelikku mida on maru vähe anumas, ei ole ka nagu kadunud hetkel.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7893
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 73 korda
Tänatud: 161 korda

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas GTI »

Lühikesed otsad poolkülma mootoriga tekitavad samuti kondentsi - kui vedelikud on puhtad pole esialgu paanikaks põhjust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas saar20 »

Puhtad aga kas keegi oskab midagi pinguti kohta ka öelda???

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Vaja parem seda häält rohkem kuulata, äkki tallad üldse otsa saanud või tõesti pinguti lihtsalt väsinud.

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Vaata äkki õlivõttur umbes. Mul ka tiksus käima pannes ja kui mootor oli pikalt töötanud.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas saar20 »

h4rz kirjutas:Vaata äkki õlivõttur umbes. Mul ka tiksus käima pannes ja kui mootor oli pikalt töötanud.
Ega kuskil DIY selle kohta kuidas pääseb õli pumbale ligi passatil. Vaatsin et suht nadilt paigutatud vw see õlipann, otse sillatala peale.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Re: K: 1.8 ketipinguti korrasoleku kontrolli kohta

Lugemata postitus Postitas Monah »

DIY : sellest on suht palju kirjutatud( mina olen juba kindlasti 2 korda sellest foorumis suht pikkalt kirjutanud, 3 korda enam ei viitsi).Otsing on abiks ;)
Selle too tegemise eelduseks on moned tooriistad, kanal sojas tookojas voi tostuki olemasolu.

Vasta

Mine “Mootor”