õli tuli

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
ventu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Dets 2010, 17:31
Telefon: 56755998
Auto: VW vento
Asukoht:

õli tuli

Lugemata postitus Postitas ventu »

Tere lugu siis selline räägitakse et iga õlitule piiks tähendab mingit veateadet on keegi midagi kuulnud.Aitäh

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Annab märku, et probleem õlirõhuga
Br.

ventu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Dets 2010, 17:31
Telefon: 56755998
Auto: VW vento
Asukoht:

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas ventu »

mootori remont tehtud kõik korras kas andur jamab siis

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas Villu »

Õli on mootoris piisavalt?

intz18
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 06 Sept 2006, 11:01
Auto: VW G3
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas intz18 »

Kas kohe hakkab piiksuma või alles 2000 - 2500 pöörde pealt

ventu
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Dets 2010, 17:31
Telefon: 56755998
Auto: VW vento
Asukoht:

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas ventu »

ikka 2000-7000 pm

tiibur4
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Nov 2010, 01:22
Asukoht:

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas tiibur4 »

sama jama endal kuid piuksumine lõppeb üle 2100 pöörde pealt ja aind sooja mootoriga see jama.

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Esimese asjana soovitaks mehaanilise rõhukellaga kontrollida reaalset õlrõhkut. Kui see korras, siis võib hakata uurima, kas äkki andur valetab. Volkaritel õlirõhu jaoks 2 andurit. 1 mis annab infot õlirõhu kohta tühikäigul ja teine alates 2000 p/min. See teine kipub pahatihti jupsima, kuid sellest ei tohiks kunagi järeldada, et ta sul ka jupsib.

Kui reaalne õlirõhk on madal, siis tuleks lasta juba spetsialistil asja kaeda. Neid põhjuseid võib juba mitmeid olla, miks see nii on. Vale/vana/kehv õli, umbes filter, kulunud saaled, kulunud õlipump (üsna harv asi vw'de puhul), valesti töötav rõhuklapp jne jne jne.
myScrapes | tito ütles kunagi: "Kristjan tähendab urgmundia keeles autosaatan"

Chiim
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Nov 2010, 12:58
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Tallinn

Re: õli tuli

Lugemata postitus Postitas Chiim »

Kristjan kirjutas:Esimese asjana soovitaks mehaanilise rõhukellaga kontrollida reaalset õlrõhkut. Kui see korras, siis võib hakata uurima, kas äkki andur valetab. Volkaritel õlirõhu jaoks 2 andurit. 1 mis annab infot õlirõhu kohta tühikäigul ja teine alates 2000 p/min. See teine kipub pahatihti jupsima, kuid sellest ei tohiks kunagi järeldada, et ta sul ka jupsib.

Kui reaalne õlirõhk on madal, siis tuleks lasta juba spetsialistil asja kaeda. Neid põhjuseid võib juba mitmeid olla, miks see nii on. Vale/vana/kehv õli, umbes filter, kulunud saaled, kulunud õlipump (üsna harv asi vw'de puhul), valesti töötav rõhuklapp jne jne jne.
Endal sama jama, et teatud pöörete peal hakkab piiksuma ja kui lisad gaasi kaob piiksumine ära. Pikkadele sõitudel suhteliselt tüütu see asi. Tahtsin just küsida, et kas G3 1.8 / 66kW on ka kaks andurit mis möödavad õlirõhku. Auto mul käes olnud umbes 4 kuud ja kui kuulus veel teisele inimesele siis sai õliandur ära vahetatud, kuid ehk siis jäi teine andur puutumata vms ?

Vasta

Mine “Mootor”