G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Mure siis selles et eelmine nädal üks hommik enam käima ei läinud. Lubab aga käima ei lähe. Sai siis Pühapäeval teine jõuga käima lohistatud ja sai käima, sõitsin siis mootori soojaks ja kõik toimis. Täna hommikul siis taas sama jama. Milles võiks olla viga.
Vahetatud on:
Jagajakaas
Rootor.
Küünlajuhtmed.
Sinine ja punane andur veesärgis.
Puhastatud on pritsung.
Bensiini tuleb ja säde on selline et võib elevandi ära tappa aga kabiinist käima ei lähe.
Tänud ette heade nõuannete eest.
Vahetatud on:
Jagajakaas
Rootor.
Küünlajuhtmed.
Sinine ja punane andur veesärgis.
Puhastatud on pritsung.
Bensiini tuleb ja säde on selline et võib elevandi ära tappa aga kabiinist käima ei lähe.
Tänud ette heade nõuannete eest.
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
- Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
- Asukoht: tallinn
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Kui syyte sisse keerad kas benapump töötab?
Kas käivitamise hetkel põlevad armatuuris tuled? Kui jah siis oled oma murega yksi:D
Kas käivitamise hetkel põlevad armatuuris tuled? Kui jah siis oled oma murega yksi:D
mõnusmees
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
JAH. Bensupump töötab ja toimetab ilusti. Armaturis vilguvad õli ja jahutusvedeliku tuli.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Saaga jätkub.
Umbes 30 minutit tagasi läksin välja ja mõtlesin et prooviks veel vähe käijata. Sai siis 5 mintsa käitud kui käima sain lõpuks. Muidugi tossas kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ja sõites jõnksutas meeletult.
Kontrollisin ka andureid ja punane andur ei näidanud et takistust ega midagi muud, tundub et kutu ja asendasin teise siis musta anduriga. Hommikul ole paista mis saab.
Kui kellegil veel häid mõtteid siis jagage..
Umbes 30 minutit tagasi läksin välja ja mõtlesin et prooviks veel vähe käijata. Sai siis 5 mintsa käitud kui käima sain lõpuks. Muidugi tossas kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ja sõites jõnksutas meeletult.
Kontrollisin ka andureid ja punane andur ei näidanud et takistust ega midagi muud, tundub et kutu ja asendasin teise siis musta anduriga. Hommikul ole paista mis saab.
Kui kellegil veel häid mõtteid siis jagage..
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Hari mind pppp vähe, mis ta täpsemalt teeb?
pppp kirjutas:See punane on sisselaske kollektoris oleva kütte"siili" termolüliti.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Veteran
- Postitusi: 2250
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
"Siil" hoolitseb selle eest, et külma mootoriga nii palju bensiini küttesegust välja ei kondenseeruks. Termolüliti peaks "sisse lülitatud" olema, kui jahutusvedeliku temperatuur on alla 55 kraadi. Korras "siili" takistus on 0,25...0,5 Ohm.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Oskad sa ehk mingit piltigi näidata kus see täpsemalt asub. Kontrolliks homme.
Aga täna hommikused üritused näitasid seda et korra läks käima ja suri taas ning enam käima ei läinud.
Aga täna hommikused üritused näitasid seda et korra läks käima ja suri taas ning enam käima ei läinud.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Veteran
- Postitusi: 2250
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0718215103" onclick="window.open(this.href);return false;
Käivitumist see mõjutada ei tohiks, pigem võiks mittetöötava "siiliga" mootor külmalt kehvalt käia.
Käivitumist see mõjutada ei tohiks, pigem võiks mittetöötava "siiliga" mootor külmalt kehvalt käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Juhtumised jätkuvad. Päeval siis panin aku peale ja poolest pöördest käis. Ideaalne mõtlesin. Lasin siis vähe aega käia ja suretasin välja ning naasesin tööle. Õhtul siis hakkasin kodu minema ja panin masina käima.
Toimis teine ebaühtlaselt ja puterdas. Ajas tagant musta kui kaasi andsin. Kiskusin siis lambda [VW Bot: "Keel korda!"] juhtme lahti ja suri välja ja enam käima ei läinudki.
Toimis teine ebaühtlaselt ja puterdas. Ajas tagant musta kui kaasi andsin. Kiskusin siis lambda [VW Bot: "Keel korda!"] juhtme lahti ja suri välja ja enam käima ei läinudki.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 20 Juun 2010, 10:11
- Telefon: 5581505
- Auto: Ford scorpio, IZ 412IE, AZLK 2140 ja Suzuki Alto MK1
- Asukoht: Tallinna küljeall
- Tänatud: 1 kord
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Ise olen praegu taolise probleemiga hädas, nimelt läheb külmaga käima ja siis suhtkohe uppub kütuse sisse ära. Kui aga kuidagi mängides tööle saab siis läheb igakell mõne pöördega ning ilma probleemideta. Jama on see et tegemist on autom. kastiga ja ei saa käima ka tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Minul siis uudiseid niipalju et sai masin eile sooja garaazi paigutatud. Hommikul siis näitasin võtit ja käis, järeldan enda autol kuskil vesi sees ja jäätub ära külmaga.
Kaaskannatajale et kui ära uputab siis sädemega ehk mingi anomaalia või siis ehk lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur.
Kaaskannatajale et kui ära uputab siis sädemega ehk mingi anomaalia või siis ehk lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 20 Juun 2010, 10:11
- Telefon: 5581505
- Auto: Ford scorpio, IZ 412IE, AZLK 2140 ja Suzuki Alto MK1
- Asukoht: Tallinna küljeall
- Tänatud: 1 kord
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Tundub, et sain probleemist lahti nimelt täna hommikul puterdas nagu ikka ja mõtlesin et tõmban sinisel anduril juhtme tagant, peale seda hakkas ilusti käima ning viskasin vana anduri peale, nüüd läheb ilusti käima ja töötab ühtlaselt. Imelik on see, et peal oli uus andur mis sai alles suvel vahetatud ju sattus mingi praak eksemplar kätte.lauren kirjutas:Ise olen praegu taolise probleemiga hädas, nimelt läheb külmaga käima ja siis suhtkohe uppub kütuse sisse ära. Kui aga kuidagi mängides tööle saab siis läheb igakell mõne pöördega ning ilma probleemideta. Jama on see et tegemist on autom. kastiga ja ei saa käima ka tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Tundub et minagi sain oma anomaaliast lahti. Vahetasin siis küünlad ja küttefiltri. Siiani käivitub hästi kuid sooja mootoriga tahab käivitamisel gaasi muidu ei lähe.
Kokkutulekutel näeme raisk
- raitzzzz
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
- Telefon: viisviiisviisviis7272
- Auto: Golf 2, Passat B6
- Asukoht: Tartu-Voore
- Tänanud: 2 korda
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Kasutan siis seda teemat, kuna sama auto ja sama mootor 90a. Mootor käib ebaühtlaselt ja seda on ka ülevaatusel mainitud. Vahest on juhtunud ka, et pärast pikemat seismist läheb käima ja tühikäigul töötab, aga kui gaasi anda siis hakkab puterdama (käib-ei käi-käib-ei käi). Sõita pole võimalik. Aga kui paariks sekundiks piirajasse lasta, siis pärast seda käib normaalselt. On ideid mida vaatama peaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 1.8 66kw mootori anomaalia.
Raitzzzz Vaata üle küünlad ja jagaja. Kindlasti kontrolli pritsungi kummitalla korrasolekut. MInul miskipärast tekib pritsungisse vesi (endiselt). Vaata see ka üle ehk sulgi vesi seal. Mõõda ära sinine temp andur.
Lõhnab küll sinise temp anduri järgi kui puterdab aga kogu eelmainitud asjade koosmõju võib sellist jama teha.
Päikest.
Lõhnab küll sinise temp anduri järgi kui puterdab aga kogu eelmainitud asjade koosmõju võib sellist jama teha.
Päikest.
Viimati muutis Po18, 23 Juul 2012, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
Kokkutulekutel näeme raisk