G2: 4 käiku versus 5 käiku
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
G2: 4 käiku versus 5 käiku
Küsimus siis puht praktiline: kas on viie käigulisel kastil ka eeliseid? Või ei peaks ma oma kasti vahetama hakkama?
Hetkel on mul 4 käiku.
Hetkel on mul 4 käiku.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
5 käiku peaks maanteel ökom olema. Pöörded langevad madalamale.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Veteran
- Postitusi: 710
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
- Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Oleneb mootorist kas tal on jõudu madalatel pööretel ka autot liigutada.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Profiilist loeb välja ,et tal on Golf II 1,6 55kw. Sellel peaks nagu jõudu olema, kui pöörded liialt madalale ei lange..
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
ega see oleneb ka konkreetsest kastist, selle ülekannetest. muidu soovitan td kasti, sellel suht pikad käigud võrreldes bensuka omadega
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Ta otsa ikka läheb see disla kast? Olevat ju osadel mootoritel erinevad kinnitused.
-
- Veteran
- Postitusi: 2250
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Seda "TD kasti" (tähisega 4T) pandi sinna tehases juba. Erinevad kinnitused on 1,3-liitristel (ehk Polo) mootoritel.
-
- Klubiline
- Postitusi: 557
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
sulle minemas nii 4T kui ka 4S kast. Korralikku 4T on muidugi raskem leida, kuid olles omanud mõlemaid, on 4T maanteel ökom ja kindlasti vastupidavam ka. 4S sobilik linna ja lõbustuseks....
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Vaadake,kas ei ole vastuolu teema algatajal. 1985 a. 1,6 55KW. Ehk oli 51 kw. 1985a. mootor,mis tootis 55 kw.omas 1,8 töö mahtu. Käigukasti sobivuse kohapealt tuleb võrrelda mootori pöörde momente.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
T6nis2 kirjutas:Vaadake,kas ei ole vastuolu teema algatajal. 1985 a. 1,6 55KW. Ehk oli 51 kw. 1985a. mootor,mis tootis 55 kw.omas 1,8 töö mahtu. Käigukasti sobivuse kohapealt tuleb võrrelda mootori pöörde momente.
Mis vastuolu?
Ma enam ei või...ühe teema loed lõpuni, võtad teise ja jälle tõnis, mitte midagi ütleva postitusega tekkitab vaid arusaamtust...
Viimati muutis Boxerdaja, 18 Jaan 2011, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Töömaht: 1576
Võimsus: 55
Ega ma ise seda välja ei mõtle - passis on nii kirjas.
Võimsus: 55
Ega ma ise seda välja ei mõtle - passis on nii kirjas.
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
1985 a. golfidel oli peal 1.6 nii 51kW kui ka 55kW (tervenisti 5 erineva koodiga mootorit). 1.8 55kW on juba golf 3 teema ehk siis monopritsega mootor. Golf 2-le seda mootorit peale ei pandud.T6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Ma lehte ümber tõlkima ei hakka aga numbrid ja mootorikoodid ühesugused nii saksa kui eesti keelesT6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Et siis ka teistele teadmiseks - kust kohast ma need numbrid leian?T6nis2 kirjutas:Mootori kood? Käigukasti kood? Teistele teadmiseks.
Ja veel:
Mis selles tabelis kõik kirjas on? Mina seda keelt ei oska ...Boxerdaja kirjutas:Ma lehte ümber tõlkima ei hakka aga numbrid ja mootorikoodid ühesugused nii saksa kui eesti keelesT6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis corvuscorax, 19 Jaan 2011, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2250
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Kui pagasiruumis tagapaneeli siseküljel valge kleeps alles on, siis seal on mootori ja kasti tähised näiteks kirjas.corvuscorax kirjutas:Et siis ka teistele teadmiseks - kust kohast ma need numbrid leian?
Mootori enda peal:
Ploki ülemises ääres 3. ja 4. silindri vahel (umbes selle koha peal, kus kaane küljes on jahutusvedeliku flants) on üks selline siledam koht, kus mootori tähis ja number kirjas on (rooste tõttu ei pruugi see kohe välja paista - tuleb asjale liivapaberit veidi näidata).
Kasti tähis asub sidurikoja peal, kasti altpoolt vaadates on see lihtsalt leitav.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Kleebisel on sellised tähised.
Mootor: EZ
Kägukast: 4R
Mootor: EZ
Kägukast: 4R
4S kastil on ju teise mõõduga võll 3,941, mitte 3,667. Või olen ma millegist valesti aru saanud?ReijoK kirjutas:sulle minemas nii 4T kui ka 4S kast. Korralikku 4T on muidugi raskem leida, kuid olles omanud mõlemaid, on 4T maanteel ökom ja kindlasti vastupidavam ka. 4S sobilik linna ja lõbustuseks....
Viimati muutis corvuscorax, 21 Jaan 2011, 00:39, muudetud 3 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2250
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Need 3,941 ja 3,667 on peaülekande ülekandearvud.corvuscorax kirjutas:4S kastil on ju teise mõõduga võll 3,941, mitte 3,667. Või olen ma millegist valesti aru saanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
See ei ole nii kindel alati, G3 1,9Td peal oli mul ka 4t ja olid 100mm flantsid.T6nis2 kirjutas:4T.käigukastil on flantsi läbimõõt 90 mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Selle võlli jutuga jah, ma panin mööda ... jäin alles praegu mõtlema, et mis võll saab olla 3,... lollpea on lollpea, aga seda saksa keelt ma ei oska ka üldse.
Oot-oot, mis flantsidest siin jutt käib?
Mis mind siis ees ootab, kui ma hakkan käigukasti vahetama? Mida ma pean jälgima? Kumb näiteks neist 3,941 või 3,667 on kiirem ja kumb on jõulisem? Tahaks sellist kasti, millel ... kuidas ma seda seletan ... hakkab väiksematel pööretel vedama või siis, et käigu vahed oleks pikemad.
Või ma olen lihtsalt uue ja kerge auto kasutamisel alles piisavalt raske jalaga ... Igatahes tunduvad madalamad käigud suhteliselt kiiresti otsa saavat.
On piisavalt segane ja loll jutt? Minu jaoks on.
Oot-oot, mis flantsidest siin jutt käib?
Mis mind siis ees ootab, kui ma hakkan käigukasti vahetama? Mida ma pean jälgima? Kumb näiteks neist 3,941 või 3,667 on kiirem ja kumb on jõulisem? Tahaks sellist kasti, millel ... kuidas ma seda seletan ... hakkab väiksematel pööretel vedama või siis, et käigu vahed oleks pikemad.
Või ma olen lihtsalt uue ja kerge auto kasutamisel alles piisavalt raske jalaga ... Igatahes tunduvad madalamad käigud suhteliselt kiiresti otsa saavat.
On piisavalt segane ja loll jutt? Minu jaoks on.
-
- Klubiline
- Postitusi: 557
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Veovõlli sisemise otsa flatsid, mis kasti küljes. 4T ENAMUSES 90mm flatsiga, kuid kui sul ntx veovõllil ise 100mm, siis on 3 võimalust(ilmselt kasti küljes flantsid õhtupoolikul juba): 1. kas otsid kuskilt 100mm korralikud (mida on päris raske leida); 2. vahetad enda vedajad 90mm vastu; 3.ostad poest uued 100mm, millega annad ilmselt ka oma hinge....corvuscorax kirjutas:Selle võlli jutuga jah, ma panin mööda ... jäin alles praegu mõtlema, et mis võll saab olla 3,... lollpea on lollpea, aga seda saksa keelt ma ei oska ka üldse.
Oot-oot, mis flantsidest siin jutt käib?
Mis mind siis ees ootab, kui ma hakkan käigukasti vahetama? Mida ma pean jälgima? Kumb näiteks neist 3,941 või 3,667 on kiirem ja kumb on jõulisem? Tahaks sellist kasti, millel ... kuidas ma seda seletan ... hakkab väiksematel pööretel vedama või siis, et käigu vahed oleks pikemad.
Või ma olen lihtsalt uue ja kerge auto kasutamisel alles piisavalt raske jalaga ... Igatahes tunduvad madalamad käigud suhteliselt kiiresti otsa saavat.
On piisavalt segane ja loll jutt? Minu jaoks on.
Aga 4T pikkade käikudega...
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Kuna ma pole veel käigukasti maha võtnud siis ... kas on kusagil joonist? Mis asi on flants? Kas G käigukast käib kuidagi teisiti mootori külge kui näiteks sapakas, mida ma olen lammutanud oksendamiseni? Flants ....
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2652
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku
Flantsid on käigukasti küljes, nende külge kinnituvad poolteljed. Eelmises postis seletatud ilusti.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi