Tiguan 2.0TDI 2014 ja vaja oleks vahetada siduri peasilinder. Juhendit olen vaadanud ja seal on kõik lihtne, akualus eest ja lahti ühendada voolikud ja asendiandur. Aga asi on sügaval peidus pidurivõimendi ja kere vahel, ei mahu käed vahele sinna.
Käseb silindri koos pedaali ja kronsteiniga maha võtta ja näitab kronsteini ülemise mutri lahti keeramist kuskilt juhtmekimpude vahelt, esimese hooga isegi ei leidnud üles seda mutrit..
On keegi vahetanud, sama ajastu Golfid ja Passatid peaks sarnased olema? Võtaks pidurivõimendi eest, aga pedaali ja võimendi lahutamine tahab spetsiaaltööriista, mida pole.
Tiguan siduri peasilinder
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 721
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
Tiguan siduri peasilinder
Enda kogemuse baasil pead salongist pedaali kinnituse lahti laskma (3 mutrit peaks olema) ja alles siis tekib mootoriruumi niipalju ruumi, et pistikute ja muu kraami kallale pääseb.
Leidsin veebist miski juhendi moodi asja ka, kus vähemalt komponendid kirjas.
http://www.vwtiguan.org/907/clutch_mechanism.html
Leidsin veebist miski juhendi moodi asja ka, kus vähemalt komponendid kirjas.
http://www.vwtiguan.org/907/clutch_mechanism.html
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Tiguan siduri peasilinder
Vaatan uuesti Elsa-st üle asja, aga kuna käseb võtta koos pedaali ja kronsteiniga, siis välja poole kapoti alla vast eriti liigutada ei saa.
Edit: Õnnestus ikkagi kapoti alt lahti ühendada see asendiandur koos pistikuga ja pump ära vahetada. Armatuuri alt saab rohem asju lahti võtta kui juhendis näitab ja see teeb natuke lihtsamaks kronsteini ülemise mutrini pääsemise.
Vana pumba võtsin lahti ja kolvi otsast oli kummiosa täiesti ära lagunenud. Probleem algas sellega, et väidetavalt ristmikul pikalt pedaali all hoides jäigi pedaal alla, varbaga üles tõmmetes oli jälle ok, asi läks järjest hullemaks. Ehk siis tõenäoliselt peasilindri viga, surve all õli jooksis tagasi paaki.
Edit: Õnnestus ikkagi kapoti alt lahti ühendada see asendiandur koos pistikuga ja pump ära vahetada. Armatuuri alt saab rohem asju lahti võtta kui juhendis näitab ja see teeb natuke lihtsamaks kronsteini ülemise mutrini pääsemise.
Vana pumba võtsin lahti ja kolvi otsast oli kummiosa täiesti ära lagunenud. Probleem algas sellega, et väidetavalt ristmikul pikalt pedaali all hoides jäigi pedaal alla, varbaga üles tõmmetes oli jälle ok, asi läks järjest hullemaks. Ehk siis tõenäoliselt peasilindri viga, surve all õli jooksis tagasi paaki.
Viimati muutis teet82, 03 Veebr 2022, 20:24, muudetud 1 kord kokku.