Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
Tervist
Probleem järgmine .
2004 aasta vw passat 4motion 132kw 2.5 diisel automaat kast.
Tekkis probleem, kast on limp modes tagurpidi käik ei tööta, vaikselt saab justkui sõita.
Kas tõenäosusega oleks vaja kast vahetada. Aga esindusest üeodi kasti koodiks FAU
Aga selle alt tuleb justkui audi kaste palju, kas nad on otse vahetatavad või on seal miskit muud peal? Kuna kast on alles auto peal siis ei näe ka kindlalt koodi.
Kas kellelgi on kokkupuudet sellise asjaga?
Tänan.
Probleem järgmine .
2004 aasta vw passat 4motion 132kw 2.5 diisel automaat kast.
Tekkis probleem, kast on limp modes tagurpidi käik ei tööta, vaikselt saab justkui sõita.
Kas tõenäosusega oleks vaja kast vahetada. Aga esindusest üeodi kasti koodiks FAU
Aga selle alt tuleb justkui audi kaste palju, kas nad on otse vahetatavad või on seal miskit muud peal? Kuna kast on alles auto peal siis ei näe ka kindlalt koodi.
Kas kellelgi on kokkupuudet sellise asjaga?
Tänan.
Viimati muutis GTI, 15 Aug 2023, 07:35, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
-
- Moderaator
- Postitusi: 7878
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 159 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw
Kas pakiruumis varuratta juures kleepeka peal kasti koodi pole kirjas?
Mis veakoodid on?
Mis veakoodid on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 643
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw
Kleepeka pealt jah mõistlik vaadata, kasti enda peal peaks ka olema roheline lipik, mis on alt poolt kergesti nähtav. VIN koodi järgi saab loomilikult ka autopoes.
Vaatasin, et saksa ebays müüakse FAU kaste sobivusega nii A6 C5 kui Passat, seega võiks sobida üks-ühele külge. FAU kaste pandi A6 2.5TDI puhul AKE 132kW ja uuema BAU mootori otsa, vb kuhugi veel. Neid läheb palju rikki ja ega lihtne leida pole, kasutatud kastid umbes 300-500EUR. Vahetada on seda ka üpris kehv, kast ei mahu sillatala vahelt otse alla.
Vaatasin, et saksa ebays müüakse FAU kaste sobivusega nii A6 C5 kui Passat, seega võiks sobida üks-ühele külge. FAU kaste pandi A6 2.5TDI puhul AKE 132kW ja uuema BAU mootori otsa, vb kuhugi veel. Neid läheb palju rikki ja ega lihtne leida pole, kasutatud kastid umbes 300-500EUR. Vahetada on seda ka üpris kehv, kast ei mahu sillatala vahelt otse alla.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5303
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw
Minul sama aasta ja mootoriga Passatil FAU kast all ehk sobib ta kindlasti Passatile. Muidugi kindkuse huvides tasub veenduda, et kindlasti on sama koodiga kast, muidu ei sobi kastiaju jne probleemid.
Kusjuures seoses vea kirjeldusega, kas kastiõli on kontrollitud? On silma jäänud, et vähese õliga kaob tagurpidi käik esimesena ära.
Kusjuures seoses vea kirjeldusega, kas kastiõli on kontrollitud? On silma jäänud, et vähese õliga kaob tagurpidi käik esimesena ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw
Kui vahetuseks niikuinii läheb, siis võta alt ära ja siis näed juba täpselt mis kast ja mis kood on. Säästad tööraha ka natuke.
Kui oligi asi õlis nagu eelpool pakuti, siis õli lisamine ei aita enam niikuinii midagi
Kui juba midagi veiderdab, siis võiks ju veel proovida, et äkki lükkab mõnda aega edas. Õli ei maksa ju üüratut raha, aga kui juba mingit käiku pole, siis pole väga mõtet pead vaevata.99% tuleb maha võtta niikuinii.
Edaspidi käigud toimivad nii nagu peab? Kui jah, siis ise kaaluks remonti romula kasti asemel.
Samas remont on ilmselt päris suur osa auto väärtusest.
Aga kui plaanis rohkem kui mõni kuu sõita, siis kindlasti parem variant.
Need kastid ei hiilga oma töökindlusega üleliia palju ja hakata võibolla lähiajal uuesti sama asja tegema tundub mõtetu.
Kui tundub liiga mahukas jändamine, siis müü kasti rikkega maha ja pane romula kasti hind ise juurde. Saad sõitva, aga jälle ei tea kui kaua sõidab. Loterii
Kui oligi asi õlis nagu eelpool pakuti, siis õli lisamine ei aita enam niikuinii midagi
Kui juba midagi veiderdab, siis võiks ju veel proovida, et äkki lükkab mõnda aega edas. Õli ei maksa ju üüratut raha, aga kui juba mingit käiku pole, siis pole väga mõtet pead vaevata.99% tuleb maha võtta niikuinii.
Edaspidi käigud toimivad nii nagu peab? Kui jah, siis ise kaaluks remonti romula kasti asemel.
Samas remont on ilmselt päris suur osa auto väärtusest.
Aga kui plaanis rohkem kui mõni kuu sõita, siis kindlasti parem variant.
Need kastid ei hiilga oma töökindlusega üleliia palju ja hakata võibolla lähiajal uuesti sama asja tegema tundub mõtetu.
Kui tundub liiga mahukas jändamine, siis müü kasti rikkega maha ja pane romula kasti hind ise juurde. Saad sõitva, aga jälle ei tea kui kaua sõidab. Loterii
-
- Klubiline
- Postitusi: 1708
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 98 korda
- Tänatud: 50 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
Kast tahab remonti. Turbiin vahetust v remonti. Kulu ca. 1500-2500.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 1 kord
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
0) esimese asjana peab lugema veakoode(!!), kusjuures limp modes ei tohi/saa üldse õlitaset kontrollida
1) tuleks vaadata, et kaardilugeja ja juhi vaiba all poleks moodulid veelombis (+releed ja kaitsmed?)
2) loodis asendis õlitaset kontrollida
3) pann alt maha ja filter vahetusse + läbipesu?
4) sellel mingi magnet ka panni sees, aga vbl läks kastimööda rändama siis? (edit: magnet on vbl aind 4-käimalisel Ept ja Epv kastil)
5) neil solenoide ise ei saa vahetada?
1) tuleks vaadata, et kaardilugeja ja juhi vaiba all poleks moodulid veelombis (+releed ja kaitsmed?)
2) loodis asendis õlitaset kontrollida
3) pann alt maha ja filter vahetusse + läbipesu?
4) sellel mingi magnet ka panni sees, aga vbl läks kastimööda rändama siis? (edit: magnet on vbl aind 4-käimalisel Ept ja Epv kastil)
5) neil solenoide ise ei saa vahetada?
Viimati muutis volksusees1, 27 Nov 2023, 14:23, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
Pole küll kunagi kuulnud, et magnet kuskile rändama oleks kellegil läinud.
Ega polegi otseselt rännata kuskile vist.
Solenoide peaks saama ise vahetada küll.
Ega polegi otseselt rännata kuskile vist.
Solenoide peaks saama ise vahetada küll.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 1 kord
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
sellel ikka pole magnetit, aga filtril on mingi eraldi hüljes veel vahel + pannil endal ka siis (kuigi b-osa tuleb vast hülgega juba)
Viimati muutis volksusees1, 26 Aug 2023, 00:12, muudetud 1 kord kokku.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 1 kord
Vw Passat 2004 4motion 2.5tdi 132kw autom.kasti probleemid.
samas kui kast juba lambo modes on, siis moodul vbl ujub seal kaardilugeja vaiba all või on mõni (võlli)sensor pekkis?
või siis on keegi varem juba kontrollinud/täitnud ja lükkas tolle augu katte kasti sisse rändama?
või siis on keegi varem juba kontrollinud/täitnud ja lükkas tolle augu katte kasti sisse rändama?
Viimati muutis volksusees1, 07 Sept 2023, 22:14, muudetud 1 kord kokku.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 1 kord