VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lowenruh
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Mai 2022, 15:47
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas lowenruh » 18 Mai 2022, 20:18

Tere,

Ehk oskab keegi aidata või oskab soovitada DSG käigukasti proffi?

Nimelt näitas Forsis tehtud diagnostika 2 viga:
1.)Siduri remonti juhis TPI 2057868/5 ütleb et vajab siduri mehaanilist automaat pinguti keeramist.
2.) Käigukasti mehatroonika on tuulutusest õli välja ajanud.

Kas nendel kahel võib olla seos?
Muret tekitab pigem see käigukasti mehatroonika õlileke.
Samas oli ka kommentaar "Kasti töös ei esine kõrval kaldeid."

läbisõit 95 000km

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas tofetome » 18 Mai 2022, 20:25

Kui sa Forssis diagnostikas käisid, siis neid kätpidi kasti kallale ei usalda?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

lowenruh
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Mai 2022, 15:47
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas lowenruh » 18 Mai 2022, 20:36

tofetome kirjutas:
18 Mai 2022, 20:25
Kui sa Forssis diagnostikas käisid, siis neid kätpidi kasti kallale ei usalda?
Forss ei osanud kah täpselt öelda, mis viga võib olla, ütles ainult, et kogu remont võib maksma minna ca 3000€. Esialgne mehatroonika remont võib võtta 100-1500€
Selle siduri pinguti reguleerimise teeksid nad koos käigukasti mahavõtmisega ära ca 300€-ga. Seda ma olen nõus tegema.

Aga küsimus ongi selles, et kui nad maha võtavad, siis mis edasi? Võtavad lahti ja pärast maksan segi end?
Ma kahjuks olen täielik võhik autode alal, aga mulle mitmed tuttavad ütlesid, et käigukastis võib olla ülerõhk, mille tulemusena lööb õli välja ja öeldi, et võiks hakata romulast uut käigukasti otsima :)

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 18 Mai 2022, 20:37

Alustaks sellest mis on algne kaebus? Kui alustada kohe järgmisest sammust, siis jääb võimalikel aitajatel pool kasulikku infot saamata.

Enamus meist ei saa ligi TPI-dele, et nende sisuga tutvuda. DQ200 siduripakiga mu teada ei tehta mingeid muid operatsioone peale vea või liigse kulumise korral eemaldamise ja uue paki paigaldamise. Keegi teine võib parandada.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 18 Mai 2022, 20:44

Eks romula kastidega ka natuke loterii. Ilma kasti maha võtmata tõenäoliselt niikuinii ei pääse. Kui romula kast ka ei tööta, siis uuesti sama töö ja kukkur aina tühjeneb. Kokkuvõttes (halva stsenaariumi korral) lased neid kaste peale- maha tõsta juba sama hinna eest, mis enda olemasolev kast korda teha. (Millel ehk polegi katastroofilist viga)
Lase maha võtta ja välja selgitada mis värk on.
Siis saad juba edasi mõelda, mis viga on ja palju maksab ja kui palju sa üldse maksma oled selle eest.

lowenruh
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Mai 2022, 15:47
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas lowenruh » 18 Mai 2022, 20:53

Alles ostsin ühelt automüüjalt, järgmine päev hakkas mootorituli põlema. Sellepärast saigi Forssi mindud ja uuritud, mis võiks viga olla.
Alguses öeldi, et lambda andur vajab kah vahetamist, aga siis esimese korraga sai need vead kustutatud, aga tulid pool tundi hiljem Forssist lahkudes tagasi.
Autole tehti siis 3 diagnostikat, 2 viimast viitasidki sidurile ja käigukastile. Ma isegi ei tea, kas see õlileke toimus visuaalsel vaatusel vms.


Mulle isegi anti kaasa mingi juhend, kuidas siduri pingutit reguleerida.

Aga veakood oli:
Event code :
P189A00: Clutch 1 Clearence too small Status:Intermittent
P177B00: Clutch 1 Tolerance limit reached Status:Intermittent
P177D00: Dual clutch Torque too high Status: Static

lowenruh
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Mai 2022, 15:47
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas lowenruh » 18 Mai 2022, 20:55

Alhambra kirjutas:
18 Mai 2022, 20:44
Eks romula kastidega ka natuke loterii. Ilma kasti maha võtmata tõenäoliselt niikuinii ei pääse. Kui romula kast ka ei tööta, siis uuesti sama töö ja kukkur aina tühjeneb. Kokkuvõttes (halva stsenaariumi korral) lased neid kaste peale- maha tõsta juba sama hinna eest, mis enda olemasolev kast korda teha. (Millel ehk polegi katastroofilist viga)
Lase maha võtta ja välja selgitada mis värk on.
Siis saad juba edasi mõelda, mis viga on ja palju maksab ja kui palju sa üldse maksma oled selle eest.
Kui sidurit pingutit hakkavad reguleerima, siis nad võtavad nagunii käigukasti maha: kas peab kasti kohe lahti tegema ? Või on midagi ka esmasel vaatlusel midagi näha?

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 18 Mai 2022, 21:12

Jään vastuse võlgu, pole väga minu pädevuses see dsg värk.
Ilmselgelt kui selgub, et siduri pakid vaja vahetada, siis tuleb lahti võtta. Ja odav see kindlasti ei ole.
Samas see pingutamise teema huvitaks ennastki, et kuidas see käib üldse? Võtavad maha, pingutavad ära, siis kast peale ja alles siis selgub, et kas sai hea?
Ja siis cõib hoopis selguda, et ei saanud hea midagi ja vaja ikkagi siduri kallale minna ja siis kast uuesti maha, uus siduri majandus sisse ja kast uuesti peale?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 18 Mai 2022, 21:17

Forssi teadmistes ilmselt väga ei pea kahtlema, aga huvitav nad kasti nn uuesti seadistamist ei teinud? Analoogsed vead sain mina kätte. Need vead kadusid kui kasti uuesti häälestamine sai tehtud, Mul muidugi kestis see vigadeta olek umbes 10min/5km sõitu. Siis oli jälle sama jama tagasi. Auto hakkas katkuma sõites jne. Probleem oli siis mul selles, et autole sai uus (kasutatud) kast analoogse masina küljest alla, aga silmaga ma hooratastel vahet ei näinud. Seega ei vahetanud hooratast ringi. Lõpuks võtsin ikkagi kasti uuesti maha, viskasin hooratta ringi ja panin kokku tagasi. Auto sõidab siiani edukalt ringi. Suhtlesin ka siin mitme ühe VAGi firma hooldustööde juhiga ja nemad ei osanud ka midagi välja pakkuda. Kui muidugi lahenduse välja rääkisin, siis ühele meenus küll, et neil ka üks kast oli Recros (või mis iganes see Läti firma oli) remondis käinud ja jätsid ka vana hooratta. Lõpuks vahetasid ka hooratta ja viga kadus. Võimalik, et see on mingi esmane märk hooratta kulumisest. Või kui just ostetud auto, siis äkki ka kasti vahetatud ja midagi pole 100% õige, aga sul vähemalt toimib. Pärast ma muidugi lugesin, et seal vist oli nn siduri vardal mingi pikkuse vahe, mis nendel kastidel erinev (ma panin B7-le b6 kasti - mõlemad 7d DSG-d ja sama koodiga mootor, kast muidugi vähe teise koodiga aga sama tüüp). Nii et jah eks seal natuke leiutamist võib olla.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 18 Mai 2022, 21:19

Lambda ilmselgelt kastiga seotud probleemidega ei seostu.
Aga milles viga üldse väljendub? Nagu eelpool juba keegi küsis, et miks forssi läksid üldse?
Mootori tuli hakkas põlema ja siis läksidd kontrollima ja ülevaatuse käigus avastati need vead? Muidu toimib kõik korrektselt?
Äkki lekib ja kastis õli vähe lihtsalt? :D Tundub liiga optimistlik muidugi, aga kui peale mootoritule ja õlilekke midagi viltu ei ole, siis lase leke korda teha ja pane kasti õli normi.
Isegi kui tuli sellest ära ei kustu, siis vaevalt, et suurt mehaanilist viga on

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 19 Mai 2022, 04:58

DQ200 ehk "DSG7" kasti on kaks generatsiooni - "gen1" enne 06/2012 ja "gen2" peale 06/2012. Neil on erinevad siduripakid, sidurite kahvlid ja ka hoorattad. See on see mis dellu kirjelduse puhul oli määrav tegur.

Kui "kasti seadistamise" all mõeldud basic settings, siis nagu juba öeldud, siis see võib tõesti 5-10km jaoks vead ära peita aga kui mehhatroonika taas kohaneb reaalsete siduripaki olukorraga, tuleb jõnksutamine jms. tagasi. Samuti on enne basic settings tegemist võimalik uuendada kasti tarkvara - hilisemad versioonid käivad siduritega veidike paremini ümber.

Need veakoodid viitavad sellele, et esimene sidur (1, 3, 5 ja 7 käigu oma) on oma elu ära elanud (kui siduripakki selle auto eluaja jooksul vahetatud pole) või on siduripaki vahetuse käigus paigaldatud vale paksusega (liiga paks) reguleerseib esimese siduri laagrile. Kui "reguleerimiseks" peaks kasti maha võtma (Forss ütles kast maha mingi aeg 5h töö), siis pole mõtet vähemat enne võtta kui siduripaki vahetuse, eriti kui veel vahetatud pole. Lõppude lõpuks on DQ200 siduripakk kuluosa.

lowenruh
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Mai 2022, 15:47
Asukoht: Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas lowenruh » 06 Juun 2022, 17:50

Tänud info eest!

Sai ka DSG.ee härraga räägitud ja tema küsis kohe, kas on tegu 7 käigulise kastiga, et sellel pidigi nõrgem koht olema mehhatroonika survepumba kaane tihend vms, mis väsib või lööb pikapeale kaane katki ja hakkab õli lekkima.
Vanematel mudelitel pidigi see nõrgem koht olema, neil, millel on survepump mehhatroonika kastist väljaspool, uutel pidi see seespool olema.
Müüja kätte läks auto tagasi ja tegeleb sellega:)
Ma pole veel autot kätte saanud, kui kätte saan, viin otse diagnostikasse kontrolli.

Tänud!
Viimati muutis lowenruh, 06 Juun 2022, 17:50, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Juun 2022, 19:41

Ülerõhku käigukastis ei teki.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Juun 2022, 21:51

t6nis3 kirjutas:
09 Juun 2022, 19:41
Ülerõhku käigukastis ei teki.
Oled mõõtnud mõnel, et tead rääkida?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 10 Juun 2022, 04:19

jussike kirjutas:
09 Juun 2022, 21:51
t6nis3 kirjutas:
09 Juun 2022, 19:41
Ülerõhku käigukastis ei teki.
Oled mõõtnud mõnel, et tead rääkida?
Manuaalis seda tõesti ei juhtu 😂
Viimati muutis etnies858, 10 Juun 2022, 04:36, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 10 Juun 2022, 15:01

Ka automaat käigukasti korpuses.Käigukasti korpused ei ole umbsed nagu konservid kinnise kaanega. Lowenruh 18 05

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Juun 2022, 18:24

t6nis3 kirjutas:
10 Juun 2022, 15:01
Ka automaat käigukasti korpuses.Käigukasti korpused ei ole umbsed nagu konservid kinnise kaanega. Lowenruh 18 05
Loe nüüd postitust eespool misasi täpsemalt puruneb - jutt ei käi kasti korpusest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Jetta 2013 DSG 7-käigulise kasti probleem

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 14 Juun 2022, 16:31

Mehhatroonika survepump,mis asub kkastist väljaspool. Issanda loomaaed on ikka kirju küll. No ei ole sellise loogikaga kokku puutunud. Muidugi minu viga vastamisel.

Vasta

Mine “Ülekanne”