G2: 4 käiku versus 5 käiku

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Küsimus siis puht praktiline: kas on viie käigulisel kastil ka eeliseid? Või ei peaks ma oma kasti vahetama hakkama?
Hetkel on mul 4 käiku.

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas Zenki »

5 käiku peaks maanteel ökom olema. Pöörded langevad madalamale.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Oleneb mootorist kas tal on jõudu madalatel pööretel ka autot liigutada.

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas Zenki »

Profiilist loeb välja ,et tal on Golf II 1,6 55kw. Sellel peaks nagu jõudu olema, kui pöörded liialt madalale ei lange..
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas golfimees »

ega see oleneb ka konkreetsest kastist, selle ülekannetest. muidu soovitan td kasti, sellel suht pikad käigud võrreldes bensuka omadega

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Ta otsa ikka läheb see disla kast? Olevat ju osadel mootoritel erinevad kinnitused.

pppp
Veteran
Postitusi: 2250
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 16 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas pppp »

Seda "TD kasti" (tähisega 4T) pandi sinna tehases juba. Erinevad kinnitused on 1,3-liitristel (ehk Polo) mootoritel.

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 557
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas ReijoK »

sulle minemas nii 4T kui ka 4S kast. Korralikku 4T on muidugi raskem leida, kuid olles omanud mõlemaid, on 4T maanteel ökom ja kindlasti vastupidavam ka. 4S sobilik linna ja lõbustuseks....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vaadake,kas ei ole vastuolu teema algatajal. 1985 a. 1,6 55KW. Ehk oli 51 kw. 1985a. mootor,mis tootis 55 kw.omas 1,8 töö mahtu. Käigukasti sobivuse kohapealt tuleb võrrelda mootori pöörde momente.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:Vaadake,kas ei ole vastuolu teema algatajal. 1985 a. 1,6 55KW. Ehk oli 51 kw. 1985a. mootor,mis tootis 55 kw.omas 1,8 töö mahtu. Käigukasti sobivuse kohapealt tuleb võrrelda mootori pöörde momente.

Mis vastuolu? :crazy:

Ma enam ei või...ühe teema loed lõpuni, võtad teise ja jälle tõnis, mitte midagi ütleva postitusega tekkitab vaid arusaamtust...
Viimati muutis Boxerdaja, 18 Jaan 2011, 22:00, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Töömaht: 1576
Võimsus: 55
Ega ma ise seda välja ei mõtle - passis on nii kirjas.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mootori kood? Käigukasti kood? Teistele teadmiseks.

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas kase89 »

T6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
1985 a. golfidel oli peal 1.6 nii 51kW kui ka 55kW (tervenisti 5 erineva koodiga mootorit). 1.8 55kW on juba golf 3 teema ehk siis monopritsega mootor. Golf 2-le seda mootorit peale ei pandud.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
Ma lehte ümber tõlkima ei hakka aga numbrid ja mootorikoodid ühesugused nii saksa kui eesti keeles :mrgreen:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

T6nis2 kirjutas:Mootori kood? Käigukasti kood? Teistele teadmiseks.
Et siis ka teistele teadmiseks - kust kohast ma need numbrid leian?

Ja veel:
Boxerdaja kirjutas:
T6nis2 kirjutas:1985 A. 1,6 on 51 KW. 1985A.1,8 on 55KW. Jääb küsimus,kas 1985 a. väljalaske mootoril 1,6 on 55kw? Vana teema,mida minu meeskonnal pole vaja iial tõestada. Teema ei kuulu edasi arendamiselt minu poolt.
Ma lehte ümber tõlkima ei hakka aga numbrid ja mootorikoodid ühesugused nii saksa kui eesti keeles :mrgreen:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis selles tabelis kõik kirjas on? Mina seda keelt ei oska ...
Viimati muutis corvuscorax, 19 Jaan 2011, 21:44, muudetud 1 kord kokku.

pppp
Veteran
Postitusi: 2250
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 16 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas pppp »

corvuscorax kirjutas:Et siis ka teistele teadmiseks - kust kohast ma need numbrid leian?
Kui pagasiruumis tagapaneeli siseküljel valge kleeps alles on, siis seal on mootori ja kasti tähised näiteks kirjas.

Mootori enda peal:
Ploki ülemises ääres 3. ja 4. silindri vahel (umbes selle koha peal, kus kaane küljes on jahutusvedeliku flants) on üks selline siledam koht, kus mootori tähis ja number kirjas on (rooste tõttu ei pruugi see kohe välja paista - tuleb asjale liivapaberit veidi näidata).

Kasti tähis asub sidurikoja peal, kasti altpoolt vaadates on see lihtsalt leitav.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Kleebisel on sellised tähised.

Mootor: EZ
Kägukast: 4R

ReijoK kirjutas:sulle minemas nii 4T kui ka 4S kast. Korralikku 4T on muidugi raskem leida, kuid olles omanud mõlemaid, on 4T maanteel ökom ja kindlasti vastupidavam ka. 4S sobilik linna ja lõbustuseks....
4S kastil on ju teise mõõduga võll 3,941, mitte 3,667. Või olen ma millegist valesti aru saanud?
Viimati muutis corvuscorax, 21 Jaan 2011, 00:39, muudetud 3 korda kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

4T.käigukastil on flantsi läbimõõt 90 mm.

pppp
Veteran
Postitusi: 2250
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 16 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas pppp »

corvuscorax kirjutas:4S kastil on ju teise mõõduga võll 3,941, mitte 3,667. Või olen ma millegist valesti aru saanud?
Need 3,941 ja 3,667 on peaülekande ülekandearvud.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:4T.käigukastil on flantsi läbimõõt 90 mm.
See ei ole nii kindel alati, G3 1,9Td peal oli mul ka 4t ja olid 100mm flantsid.

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Selle võlli jutuga jah, ma panin mööda ... jäin alles praegu mõtlema, et mis võll saab olla 3,... lollpea on lollpea, aga seda saksa keelt ma ei oska ka üldse.


Oot-oot, mis flantsidest siin jutt käib?
Mis mind siis ees ootab, kui ma hakkan käigukasti vahetama? Mida ma pean jälgima? Kumb näiteks neist 3,941 või 3,667 on kiirem ja kumb on jõulisem? Tahaks sellist kasti, millel ... kuidas ma seda seletan ... hakkab väiksematel pööretel vedama või siis, et käigu vahed oleks pikemad.

Või ma olen lihtsalt uue ja kerge auto kasutamisel alles piisavalt raske jalaga ... Igatahes tunduvad madalamad käigud suhteliselt kiiresti otsa saavat.

On piisavalt segane ja loll jutt? Minu jaoks on.

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 557
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas ReijoK »

corvuscorax kirjutas:Selle võlli jutuga jah, ma panin mööda ... jäin alles praegu mõtlema, et mis võll saab olla 3,... lollpea on lollpea, aga seda saksa keelt ma ei oska ka üldse.
Oot-oot, mis flantsidest siin jutt käib?
Mis mind siis ees ootab, kui ma hakkan käigukasti vahetama? Mida ma pean jälgima? Kumb näiteks neist 3,941 või 3,667 on kiirem ja kumb on jõulisem? Tahaks sellist kasti, millel ... kuidas ma seda seletan ... hakkab väiksematel pööretel vedama või siis, et käigu vahed oleks pikemad.
Või ma olen lihtsalt uue ja kerge auto kasutamisel alles piisavalt raske jalaga ... Igatahes tunduvad madalamad käigud suhteliselt kiiresti otsa saavat.
On piisavalt segane ja loll jutt? Minu jaoks on.
Veovõlli sisemise otsa flatsid, mis kasti küljes. 4T ENAMUSES 90mm flatsiga, kuid kui sul ntx veovõllil ise 100mm, siis on 3 võimalust(ilmselt kasti küljes flantsid õhtupoolikul juba): 1. kas otsid kuskilt 100mm korralikud (mida on päris raske leida); 2. vahetad enda vedajad 90mm vastu; 3.ostad poest uued 100mm, millega annad ilmselt ka oma hinge....
Aga 4T pikkade käikudega...

corvuscorax
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
Asukoht: Fellini linn

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas corvuscorax »

Kuna ma pole veel käigukasti maha võtnud siis ... kas on kusagil joonist? Mis asi on flants? Kas G käigukast käib kuidagi teisiti mootori külge kui näiteks sapakas, mida ma olen lammutanud oksendamiseni? Flants ....

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2652
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 50 korda

Re: G2: 4 käiku versus 5 käiku

Lugemata postitus Postitas argo »

Flantsid on käigukasti küljes, nende külge kinnituvad poolteljed. Eelmises postis seletatud ilusti.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Vasta

Mine “Ülekanne”