DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Otsustasin pappi säästa ja ise autot parandada. Kõik sujus sinnamaani kuni oli vaja sisse saada kolvid. Loobusin ja tõmbasin need kolvid supporti seest välja. Puhastasin nad ilusti ära ja panin vähe libestit vahele. Siis õnnestus nad mul sisse keerata.
Tulemuseks on aga see, et seisupidur ühel pool nagu midagi võtaks kui jõuga kangi rebida. Kummi võtab vilisema kuigi ratas ei blokeeru. Teine pool aga null. Uurisin seda asja ja tõstsin veidi sed hooba võlli peal edasi. Kuna alguses käis tühjalt. Kasu suht null.
https://www.youtube.com/watch?v=nPRNbn9bdJg[/video]
Vaadates seda videot käib kolvi seest välja veel mingi piston , millel on mingi mansett ümber. English ka veits longab ja ei saa aru mis ta seal seletab.
On kellegil mingeid soovitusi ? Kui äkki süsteemi jäi vähe õhku , kas see võib põhjustada käsipiduri jama(seoses selle sisemise kummirõnagaga pistoniga)?
Jne. Ideid.
Kunagi vahetasin annelil(aka A4) neid ja toona sujus kõik ilusti ja käsipidur blokeeris rattad kavakattega teel proovides juba kerge tõmbega.
Tulemuseks on aga see, et seisupidur ühel pool nagu midagi võtaks kui jõuga kangi rebida. Kummi võtab vilisema kuigi ratas ei blokeeru. Teine pool aga null. Uurisin seda asja ja tõstsin veidi sed hooba võlli peal edasi. Kuna alguses käis tühjalt. Kasu suht null.
https://www.youtube.com/watch?v=nPRNbn9bdJg[/video]
Vaadates seda videot käib kolvi seest välja veel mingi piston , millel on mingi mansett ümber. English ka veits longab ja ei saa aru mis ta seal seletab.
On kellegil mingeid soovitusi ? Kui äkki süsteemi jäi vähe õhku , kas see võib põhjustada käsipiduri jama(seoses selle sisemise kummirõnagaga pistoniga)?
Jne. Ideid.
Kunagi vahetasin annelil(aka A4) neid ja toona sujus kõik ilusti ja käsipidur blokeeris rattad kavakattega teel proovides juba kerge tõmbega.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Kas käsipiduri kang tuleb liiga palju ülesse või normaalselt? Käsipidurit ikka mittu korda tõmbasid? Õhk käsipidurit minu loogika kohaselt kuidagi mõjutada ei saa. Seal kolvil on jah üks teine kolb veel sees ja seal otsas kummimansett aga minul selline kogemus, et kui see kinni oli siis käsipidur jäi peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Piston=kolb
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Alguses tuli kang liiga üles kuna parema poole hoob liikus tyhja. Tõstsin seda hooba veidi rohkem tagumisse astmesse, Käsipiduri kang hakkas juba suht algusest v6tma.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Kas paremapoole pidur on ka see mis ültse ei võta? Kui nii siis pakuks, et viga on paremas supordis kuna tegelikult ei tohiks olla mingit vajadust hooba ringi tõsta...killer666 kirjutas:Alguses tuli kang liiga üles kuna parema poole hoob liikus tyhja. Tõstsin seda hooba veidi rohkem tagumisse astmesse, Käsipiduri kang hakkas juba suht algusest v6tma.
Edit: Sõidupidur on normaalne?
Viimati muutis J.Aru, 29 Aug 2014, 10:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Kes seda teab. Stendi ju pole ning abs ei lase asfaltile graafikuid joonistada.
Viimati muutis killer666, 29 Aug 2014, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Proovisin veel korra õhutada ja tegin kindlaks et selle viga ei ole. Kuid selgus, et parema poole piduriketas vajaks kas vahetamist või siis üle treimist. Mingi imelik kiht on seal peal, mis haamriga toksides nagu tuleks maha, samas muutub ketas krobeliseks.
Peab uurima kas on mõnda pensionäri, kes ajaviiteks laseks need kettad pingist läbi, või siis tuleb romulaid külastada. Samas b-osa kettad on 40€ paar.
Peab uurima kas on mõnda pensionäri, kes ajaviiteks laseks need kettad pingist läbi, või siis tuleb romulaid külastada. Samas b-osa kettad on 40€ paar.
-
- Klubiline
- Postitusi: 931
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Teinekord võiks ka auto ära mainida, mida remondid. Video järgi eeldan, et siis golf4 või passat b5 vms. Peale kolbide sissekeeramist käsipidurit "treenisid"? See tähendab, et vajutad jalgpiduri alla ning liigutad käsipiduri kangi yles alla mõned korrad, kuni tunned, et hakkab võtma.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
romeoD kirjutas:Teinekord võiks ka auto ära mainida, mida remondid. Video järgi eeldan, et siis golf4 või passat b5 vms. Peale kolbide sissekeeramist käsipidurit "treenisid"? See tähendab, et vajutad jalgpiduri alla ning liigutad käsipiduri kangi yles alla mõned korrad, kuni tunned, et hakkab võtma.
Proovin. Ei treeninud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 931
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: DNDIY: Piduriklotside vahetus taga
Vabandan, unustasin selle funktsiooni, aga loodan, et eelmisest postitusest oli kasu.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.