Passati esi ratta laager.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
marcus21

Passati esi ratta laager.

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

On keegi kokku puutunud passati esimeste rataste laagri vahetusega,oskab keegi n?pun?iteid jagada?

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

Lased lahti poolassi otsa mutri,keerad k?ljest pid.supporti,lased lahti amordi alumised poldid,keerad lahti ?arniiri. seej?rel v?tad niinimetatud k??ndtelje k?tte eemaldad stopperr?nga ja l?hed pressi alla, algul eemaldad flantsi laagri seest (kuhu kinnitub pid.ketas ja ratas) seej?rel eemaldad teiselt poolt stopper?nga ja asud laagrit v?lja pressima. vaata pressiall ette,et sa seal midagi muud puru ei pressi!!! tagasipanek k?ib vastupidi. kui riistad olemas v?tab ?he poole tegemine umbes 2h.Loodan ,et on sest jutust abi

[Muudetud: 7-8-2005 vredestein]

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

Saab ka kuvaldaga v?lja taguda, kui pressi ei ole, aga ettevaatlik pead olema. uut lagrit sisse pressides aga vaata, et laagri sisemist saalet v?lja ei pressi, muidu pead uue laagri ostma. Ja k?igeparem on ,kui lased seda teha kellelgi, kes seda enne teinud on:P

marcus21

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

T?stsin autol esiotsa ?les ja loksutasin esi ratast,aga loksu ei olnudki,kas siis ei olegi esi ratta laager l?bi,s?idu ajal on k?ll sihuke undamine salongis ,nagu oleks ratta laager l?bi?

stk
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 13 Apr 2004, 22:54
Telefon: 56667322
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stk »

nu ega see loks ei t?henda seda!


miski muu ei unda ju! p?rast sul seal ingli [VW Bot: "Keel korda!"] m??re l?inud vahel ja ratas plokis siis on torejah :D vahe
ta ikka ?ra :p

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

Mudu v?id veel ?le kuudi ka k?ia

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Originally posted by marcus21
T?stsin autol esiotsa ?les ja loksutasin esi ratast,aga loksu ei olnudki,kas siis ei olegi esi ratta laager l?bi,s?idu ajal on k?ll sihuke undamine salongis ,nagu oleks ratta laager l?bi?
Kas rooli liigutades see undamine muutub?
Kui k??ndtelje alt ?ra v?tsin, siis oli k?ega tunda k?ll, et laager enam OK ei ole.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

mul ei unda corril aga viliseb ?rnalt..ilmselt mineku ??rel...ja minu teada laager h??litseb ju raskuse all...mitte nii kui v?tad ratta maha siis keerutad seda. Minu puhul v?hemalt

marcus21

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

V?tsin t?na asja k?tte ja m?tlesin,et hakkan aga vahetama,kuna k?ik r??kisid,et mis seda vahetada on,akkasin pihta,k?igepealt ?ks polt ei tulnud lahti,jebisin sellega t?kk aega,siis teine polt,jebisin sellega,siis tuli v?lja ,et amordi lahti laskmiseks l?heb vaja nr18 v?tit,tormasin poodi v?tme j?rgi,siis ei saanud seda polti lahti,pika jebimise peale tuli,l?puks siis oli m??dunud oma 3,5 tundi,kui sain k?tte,hakkas pihta operatsioon ratta laagri v?lja pressimine,loomulikult l?ks laager katki ,flantsi k?lge j?i ka ?ks laagri osa,hea k?ll,v?tsin asjad kaasa ja l?ksin remondi t??kotta,seal pressiti laager v?lja ja uus sisse,ok maksin 150.- t?? raha,ja kodu tagasi,kui olin pikka jebimist saanud flantsi k?est selle laagri osa k?tte,hakkasin siis seda flantsi laagrile sisse suruma,algus oli palju lubav,aga siis juhtus selline asi,et see hakkas laagreid v?lja pressima,kui ?ritasin asja tagasi suruda,l?ks laaker otseses m?ttes p***s,kell oli seitse l?bi juba,remondi kohad juba kinni,ning oligi p?ev pe****s ja auto ikka pukkide peal ja 540.- vastu taevast,enam ma sihukesi asju ette ei v?ta.

Sipelgas

Lugemata postitus Postitas Sipelgas »

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma k?llei julge oma suksut kuskilt n?ppida. pigem maksan teadlaste juures veic pappi, j??vad n?rvid ja aeg alles... tunnen kaasa, et tugeva proovi juures siiski nii sul ?ritus l?ppes.

siidin?pp

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

sai nagu sind hoiatatud, et sisemist saalet v?lja ei pressiks. Mina olen tavaliselt sisemise rummu enne sisse pressind ja siis terve krempliga edasi j?nnanud. Niimoodi paigaldades j??b v?limine stopperseib k?ll panemata, aga minu autodega pole siiani midagi veel juhtunud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7851
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Flantsi paigaldusel toestatakse ju alumine sisemine saale-ilma selleta loomulikult surub laagri laiali.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marcus21

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

Sai lastud siis remondimehel see ?ra vahetada,kruvisin k?ik kokku,test poolt enam k?ll ise vahetama ei akka,kuigi sain k?vast targemaks,praktika poolepealt.
Kui k?vasti see poolassi mutter tuleks kinni keerata,omal ei ole seda m??te riista nagu m?ndel paremates t??kodades.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7851
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: marcus21
Sai lastud siis remondimehel see ?ra vahetada,kruvisin k?ik kokku,test poolt enam k?ll ise vahetama ei akka,kuigi sain k?vast targemaks,praktika poolepealt.
Kui k?vasti see poolassi mutter tuleks kinni keerata,omal ei ole seda m??te riista nagu m?ndel paremates t??kodades.
6-kant mutter-265 Nm
12-kant mutter-90 Nm+45kraadi
kasuta ka poldiliimi
praktikas keeratakse kinni umbes meetrise ?laga nii k?vasti kui j?uad
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marcus21

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

Algselt postitas: GTI
Algselt postitas: marcus21
Sai lastud siis remondimehel see ?ra vahetada,kruvisin k?ik kokku,test poolt enam k?ll ise vahetama ei akka,kuigi sain k?vast targemaks,praktika poolepealt.
Kui k?vasti see poolassi mutter tuleks kinni keerata,omal ei ole seda m??te riista nagu m?ndel paremates t??kodades.
6-kant mutter-265 Nm
12-kant mutter-90 Nm+45kraadi
kasuta ka poldiliimi
praktikas keeratakse kinni umbes meetrise ?laga nii k?vasti kui j?uad
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7851
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Algselt postitas: marcus21
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?
Nii pingutatakse reguleeritavaid (st. 2 koonuslaagrist) koosnevaid laagerdusi (volkari tagaratta laager n?it.)-laia laagri puhul nagu esiratta laagrid seda on mingil juhul ei tohi laagrit pingutada sinu poolt pakutud viisil.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marcus21

Lugemata postitus Postitas marcus21 »

Algselt postitas: GTI
Algselt postitas: marcus21
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?
Nii pingutatakse reguleeritavaid (st. 2 koonuslaagrist) koosnevaid laagerdusi (volkari tagaratta laager n?it.)-laia laagri puhul nagu esiratta laagrid seda on mingil juhul ei tohi laagrit pingutada sinu poolt pakutud viisil.
Kas siis tuleb lihtsalt laager k?vasti kinni keerata ja kogu lugu?

Vasta

Mine “Veermik”