Kisub paremale

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
LaGgEr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Apr 2010, 17:16
Telefon: 56168965
Auto: Volkswagen Passat B5.5
Asukoht:

Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas LaGgEr »

Selline teema, et ostsin mõned kuud tagasi 2004 aasta universaalkerega Passati, kõik muidu ilus ja hea aga paremale kisub. Sai käidud silda reguleerimas kus lõpuks kõik kompuutri peal nagu täitsa tip-top korras. Sai siis sõidetud veidi aega ja siis jälle tundus nagu kisuks paremale. Eile said valuveljed alla ostetud ja nüüd läheb veel eriti hästi sinna kraavi poole asi. Ei saa aru milles selline anomaalia. :roll:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kui sillad on korralikalikult paigas siis pakuks, et rehvid kuidagi kaldu kulunud.

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

Siin on ikka rohkem muutujaid, kui lihtsalt sillad. Kõige olulisem on tee kalle!
Teatavasti on euronormid sellised, et teed oleks kumerad :)
Ehk siis peabki mingil määral paremale kiskuma.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tõsta esirattad omavahel ringi ja vaata, kas midagi muutub!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

LaGgEr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Apr 2010, 17:16
Telefon: 56168965
Auto: Volkswagen Passat B5.5
Asukoht:

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas LaGgEr »

Tees asi ei ole, vastassuunast kus tee on teisele poole nö kaldu, läheb ikka ära sinna paremale poole. Rattad võin ümber visata, aga hästi ei usu et selleski asi, rehvid on kõik ühtlaselt kulunud. Kardan ise ka et sillaga siiski mingi jama. Tagasi teenindusse minema, aru pärima, et milles asi.
Viimati muutis LaGgEr, 12 Juun 2013, 15:32, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas TanelP »

võibolla mingid puksid pehmed ja annavad järgi kui vedu taga või thrust angle paigast veidi, ehk tagasilla nurk esisilla suhtes
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Parempoolne pidur pole peale jäänud?

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Rõhk rehvides võrdne?
5587451

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Kisub paremale

Lugemata postitus Postitas Stollu »

Tagasilla probleem võib täitsa vabalt olla , vaata kas sul on kõrvalistuja tagumine ratas veidi rohkem kaldus ja koopas kui juhipoolne , kui nii on siis tegemist võib olla just seal koopas istuva ratta kaldega , kindlasti vaata üle ka universaalile omased tagasillapuksi väsimised , seda annab sõidu ajal rooliga mängides eriti hästi tunda , kere hakkab ujuma.

Sillastendis peaks mehed sulle mainima , et ei saa tagumist ratast esimestega paika siis võib viga olla assiotsas taga, et mingi kõksu saanud või käsipiduriga lollitatud , isiklikult endal peaks see kõver olema nii stendis mainiti kunagi ammu ammu , sild aeti enam vähem paika , et oleks minimaalne rooli kiskumine vist erinevus oli 1% , ei mäleta enam , tookord olid tagasilla puksid väsinud ja 16 tolli velg all , hiljuti panin toll suuremad valud alla ja puksid vahetatud aga rool vajus vasakule viltu ja hakkas samamoodi paremale kiskuma , rehvirõhud said paremale 2,2 ja vasakule 2.0 , millega tasakaalustas veidikene rooli kiskumist , et oleks enam vähem sõita.

panen siis väikse pildi ka kuidas see kalle ei tohi olla aga on enamvähem paika pandud , et ei kisuks.
Pilt on tehtud väikse kalde peal , et oleks rohkem efekti ratta kaldest võrreldes esisillaga.

Sillastendis lastakse sulle paberil välja ka kalde protsendid , need proovi ikka alati saada ja alles jätta , et oleks hea võrrelda kunagi kui satud kuhugi mujale stendi või üldse mis erinevused on hakanud numbrites tekkima siis on hea kohe arusaada kus rattas mingi viga asetseb.

Pilt

Vasta

Mine “Veermik”