Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Veebr 2022, 15:52

MB R klass veits premium auto ka :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 09 Veebr 2022, 17:12

1. Lamell
2. GY Ultra Grip Ice 2, 215/55 R17
3. Passat Alltrack
4. Vaikus maantee kiirusel

Esimest jooksu kasutasin 3 talve B7 Alltrackiga (lärmakas diisel). Teisel talvel täheldasin undamist siledal asfaldil linnakiirusel 40-60kmh). Täpselt sama lugu teise jooksuga B8 TSI Passati puhul, mis igatepidi vaiksem masin, aga kusagil peale 10tkm läbimist hakkab seda rehvi undamist väga siledal asfaldil märkama. Maanteel on õnneks täielik vaikus. Nagu lamellrehvi puhul eeldada võib - esimene talv pidamise mõttes positiivselt üllatunud, teisel talvel käib kah, kolmandal on märgatav tagasiminek libedates oludes :) Positiivse poole pealt kannatab peale viimast talve 5-6mm jääkmustriga kevadel pikemalt sõita, vedelaks läheb alles suvekuumal asfaldil. Kokkuvõttes positiivne kogemus. Aga kuna see mudel on juba ligi 10 aastat tootmises, siis järgmiseks võtaks miskit muud. Käesolev talv kasutasin neid elukaare lõpus olevaid lamelle okt-nov, seejärel kruvisin alla ühe teise auto alt üle jäänud 16" rattad, et lõpuni sõita ligi 30tkm läbinud Conti IceContact 2 naastud (8 aastat vana mudel, esimeste tootmisaastate teravaservaliste BD naastudega). Olen meeldivalt üllatunud, kui hästi see vana rehv ikka veel toimib lörtsi, pudru ja jääga, ning B8 all hämmastavalt vaikne naastrehvi kohta.

Veel peres kogemus 235/55R17 mõõdus Hankook põhjamaade lamelliga I*cept Iz2, mis on talvistes oludes hea, kuid paljal asfaldil Multivani all häirivalt undav maanteekiirusel (alates ~80kmh, nii kuival kui märjal).
Veel on pereringis masin, millele ostsin Nokiani uued HKPL10 naastud - need on jääl väga-väga head. Suht ilma sissesõitmiseta võib jäärajal lammutama asuda :) Kuid asfaldil sama laiusega Conti naastudega võrreldes märksa lärmakam.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Mis talverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 09 Veebr 2022, 18:08

tito kirjutas:
09 Veebr 2022, 15:52
MB R klass veits premium auto ka :)
T5-ga võrreldes kindlasti. Aga eelnevalt olnud all goodyeari ultra gripid ja continental mingid naelad ka. Jäid kiilasjää peal tugevalt alla odavale rehvile.
Ühel E klassil olid ka kunagi all need continentali icecontact 2 laia naelaga. Nendele rehvidele pole vist kellelgi midagi vastu panna.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Vasta

Mine “Veermik”