Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas evald112 » 25 Mär 2021, 09:31

tofetome kirjutas:
25 Mär 2021, 09:21
evald112 kirjutas:
25 Mär 2021, 09:17
Eilses TyreReviews videos mainiti ka mokaotsast, et kumho on selle aasta üllataja.
Endal GY Eagle F1 AS3 ja senimaani väga rahul. Tõstsin talvekorterist välja tuulduma ja mõõtsin mustri sügavust ka. Kaks suve ja kokku umbes 15-16k km. Mustrit alles ühtlaselt 5,7mm kõikidel rehvidel. Müra osas pole mõtet eriti kommentaarida sest laiem rehv (245 minul) möliseb nagunii rohkem kui näiteks 205 ja autodel on põhjad ja koopad erinevalt isoleeritud. Aga madala profiili (mul mõõt 245/40r19) kohta ei tooks välja et väga hullult möliseb. Kui võrdlen teise daily driveriga (Golf 7 universaal, mõõt 225/45r17), millel mingid Bridgestone-id all, siis too igatahes lärmakam.
Jaga palun seda videot, millest rääkisid.
Test tuleb alles aprillis. Aga etteruttavalt mainiti ära. Erilist infot sealt ei saa.


Kasutaja avatar
rava
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 06 Apr 2013, 12:42
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas rava » 26 Mär 2021, 10:08

1. Suverehv
2. 235/45R18 Falken FK510 98Y xl
3. VW Passat B8 1,8 TSI
4. Soovitan

Sai esmaspäeval alla pandud, nüüd sõitnud umbes 500 km (100 linna ja 400 maanteed). Vähe sõitnud küll, aga esimesd muljed on suurepärased. Eriline üllatus tabas mind müra osas, mis eelmistega võrreldes on tõesti märgatavalt väiksem. Eelmised olid Pirelli P7 Cinturato samas mõõdus (tehasest all), mida ei soovitaks just müra pärast ja tundusid väga kõvad.
Tsitaat testi tulemustest, küll R17 mõõdus: "The Falken FK510 is excellent in the dry and wet. In the dry it shines with good precision and short braking distances, and excellent control in all situations in the wet. It is also one of the quietest tyres on test."
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... 50-R17.htm

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 06 Apr 2021, 09:38

Hankookid said nüüd alla (k115 Ventus Prime 2 Sealguard) ja vähemalt müra osakonnast on pilt palju parem kui eelmise hooaja Conti Sportcontact 5-d. Kas ta on lubatud 67db tasemel, ei oska ütelda, kuid Conti lammellilt üleminek oli kõrvale suteliselt sujuv. Kusjuures ei tuvastanud ka nii suurt veeremüra erinevust erinevate teekatete korral (abrasiivne vs siledam asfalt) kui Conti suvekatega. Ilmselt muutub asi kõrvale veel meeldivamaks, sest täna oli rehvivahetusest ära sõites +1C ning soojemana võiks rehv vaiksem olla, vist. Üldise tagasiside annan hooaja lõpu poole.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 06 Apr 2021, 19:05

Passat B8 sedaan. Räägin siinkohal pigem mürast, sest rajal sellise autoga nagunii ei käi ja alla 250 km/h ilmselt pole linnavahel vahet väga mis rehviga kulgeda :)
Eelmisel suvel oli all 16" NOKIAN ELINE 2 AA. Müra oli korralik ja seda küll vähem, sga siiski ka peale seda, kui auto oli pigimattide ja muu müramattidega vaiksemaks tehtud (uksed, kapotiluuk, esitiivad, tagatiivad, kogu pagass, pagassi luuk, kõik rattakoopad, kõik logarid, taga istme alune pind). Sügisel läks alla 17" Hankooki Pike RS2 nael. Müra sai kordades juurde igal teekattel.
Nüüd kevade saabudes otsustasin leiutada jalgratast ja mis kõige hullem, selle ise ka valmis teha. Kuna olen siit lugenud igasugu hirmujutte Passati 19" rehvimüra kohta ja väiksem velg minumeelest sellele autole ei sobi, siis otsustasin ikkagi katsetada.
Soovisin 19" Michelin Pilot Sport 4 rehve ja sinna sisse kleepisin ise müramatid. Pmst mõned firmad pakuvad ka juba summutusega rehve, kuid minu valikus selliseid polnud.
Kõigepealt hankisin NoorTehnikust tavalised 30mm paksused munaresti kujulised mürasummutusmatid.
https://www.noortehnik.ee/munarestikuju ... rjal-30mm/
Kuna matid on 60cm laiad ja 1m pikad, siis otsustasin lõigata 15cm laiused ribad ja need rehvidesse kleepisingi. 19"rehvi sisemine ümbermõõt on umbes 2 meetrit. Seega sain ühest matist neli riba ja kuna iga rehvi sisse läks kaks sellist riba, siis sai kahe ostetud matiga hakkama.
Kõige hullem töö oli rehvi seest selle silikooni laadse talgimoodi moodustise eemaldamine, et mati liim ikka kleepuks. Kasutasin selle eemaldamiseks nõudepesu käsna karedat poolt, silikooni eemaldit ja breakecleanerit. Matid sai korralikult kinni.
Tulemus on super! Üli vaikne võrreldes 16" eelmise aasta Nokianidega. Kummaline, et auke ja kaevuluuke ei pane ka enam tähelegi.
Ainus miinus on see, et hetkel pole teada kuidas see mati enda liim suvel kuumaga pikemaajalise seismisega reageerib. Sõiduaeg hoiab kinni tsentrifugaaljõud, aga just pikem seismine võiks tekitada muret. Igaljuhul hetkel on emotsioonid laes ja probleemidega tegelen kui need käes on ja kui üldse tekivadki.

Pilt

Kuna kuuma ilma pole veel olnud ja ei oska öelda hetkel kuidas selline kombo kestab, siis esialgu seda kellegile soovitada ei julgeks.
Aga mina olen rahul :)

Pilt
Kes tänasid kasutajat renxx9 selle postituse eest:
MustVälk
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Apr 2021, 22:02

Kleepuv möga ehk siis self-sealing.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 07 Apr 2021, 07:29

Bridgestone turanza
Vähe sõitnud veel, et päris adekvaatset hinnangut anda, aga esialgu tundub küll normaalne. Lärmakas ei ole ja vihmaga on ka hea.
215/60 r16

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 07 Apr 2021, 11:13

19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas martin333 » 07 Apr 2021, 12:31

ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
Sama mudel 215/55/17R aga on väga mõnusalt vaikne, vähemalt minu arvates. Aga mul pidevalt käib vali muusika, siis vist väga vahet pole kui lärmakas rehv on.
Päev on lühike, kuid ööbik.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Apr 2021, 13:08

martin333 kirjutas:
07 Apr 2021, 12:31
ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
Sama mudel 215/55/17R aga on väga mõnusalt vaikne, vähemalt minu arvates. Aga mul pidevalt käib vali muusika, siis vist väga vahet pole kui lärmakas rehv on.
Sul on talvel naelrehviga kuulmine nii palju kurdistunud, et iga suvaline suverehv kõlab nagu vaikus või allikavulin.
No ja palju sa sealt diisliplärina kõrvalt ikka muid helisid kuuled, eriti kui üritad seda traka-traka häält veel mussiga üle mängida :lol:

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas martin333 » 07 Apr 2021, 13:44

murf kirjutas:
07 Apr 2021, 13:08
martin333 kirjutas:
07 Apr 2021, 12:31
ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
Sama mudel 215/55/17R aga on väga mõnusalt vaikne, vähemalt minu arvates. Aga mul pidevalt käib vali muusika, siis vist väga vahet pole kui lärmakas rehv on.
Sul on talvel naelrehviga kuulmine nii palju kurdistunud, et iga suvaline suverehv kõlab nagu vaikus või allikavulin.
No ja palju sa sealt diisliplärina kõrvalt ikka muid helisid kuuled, eriti kui üritad seda traka-traka häält veel mussiga üle mängida :lol:
Aa õigus jah :D Minu jaoks win-win olukord - kõrvad igat jama ei kuula ja saab rahulikult omi tarku mõtteid mõtiskleda.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 07 Apr 2021, 14:29

Sekundeerin P7 kui mürarikka rehvi osas, seda siis Superb 3 all ja 18" (235/45 oli vist).

DNA
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
Asukoht: ...
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 23 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas DNA » 07 Apr 2021, 15:24

Conti Premium Contact 6 esimesed rehvid sõi mu auto 4-5 kuuga ära. Sild oli kenasti paigas. Muidu suhteliselt vaikne oli sõita, pidamine hea. Nüüd all GY F1 Assymetric 5, lärmavad kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Mõõduks mõlemal jooksul 235/35 R19.

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Apr 2021, 16:49

ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
+1
GY 17" lamellilt igakevadine üleminek 19" peale on veel eriti valus. Aga ega Michelin Pilot Sport 4 ka väga vaiksem tundu, no äkki kriipsukese on.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas martin333 » 07 Apr 2021, 18:56

murf kirjutas:
07 Apr 2021, 16:49
ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
+1
GY 17" lamellilt igakevadine üleminek 19" peale on veel eriti valus. Aga ega Michelin Pilot Sport 4 ka väga vaiksem tundu, no äkki kriipsukese on.
Eks kui soovida, et tehaseseades 19" vaikne oleks, siis peab premium markide nooblimate mudelite poole vaatama.
Viimati muutis martin333, 07 Apr 2021, 18:57, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Mis suverehviga sõidan ja kuidas selle omadusi hindan?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 07 Apr 2021, 19:27

martin333 kirjutas:
07 Apr 2021, 18:56
murf kirjutas:
07 Apr 2021, 16:49
ülari:) kirjutas:
07 Apr 2021, 11:13
19” Pirelli P7 245/40 on B8 all ikka jube lärmakad :/
+1
GY 17" lamellilt igakevadine üleminek 19" peale on veel eriti valus. Aga ega Michelin Pilot Sport 4 ka väga vaiksem tundu, no äkki kriipsukese on.
Eks kui soovida, et tehaseseades 19" vaikne oleks, siis peab premium markide nooblimate mudelite poole vaatama.
Niipalju kui ma googeldanud olen, olen aru saanud et neid tehase mürasummutusega rehve just toodetaksegi esmajoones just premium markide nooblimate mudelite jaoks. Ehk siis head ja kallimad autod on ise juba nii vaiksed, et vaja ainult veel rehvimüra vähendada.
Sama seis, kui oled ise oma odava auto vaikseks teinud.
Küll aga tekkis hetkel peas küsimus, et kui auto (näiteks Passat) on tehase konservikarp ja sinna paneks mürasummutusega rehvid, mis tulemus siis oleks?
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Vasta

Mine “Veermik”