Vajan targemate abi piduritega seoses.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 27 Mär 2015, 08:25

Tere!
Mure järgmine: Nii sõitsin g1-ega ning pidurid olid kehvapoolsemad, ees olid uued suppordid, tagumisi ei puutunud, vaakumpump oli samuti remonditud, ning ülevaatusel öeldi, et tagumised pidurid peaaegu et ei võtagi miskit (trumlis olid detailid uuelaadsed, kõik oli puhas ja liikus) . Sai tehtud pidurite swap, ette läksid 280mm ventileeritavad kettad mk2 g60 omad, koos supportidega, tagumised sai samuti ketaste peale swapitud, kõik torud voolikud, isegi peasilinder on uus, süsteem mitu korda korralikult õhutatud, isegi rõhuga sai õhutatud, kuid probleem jäi, tagumised pidurid ei võta,(tõstuki peal olles jaksab rattaid ringi keerata) ning esimesedki on kehvapoolsed, pole nagu see mis ta võiks olla. Piduri detailid on kõik uued, nii kettad klotsid ning kõik suppordid on remonditud. Minul on igaljuul mõistus otsas. Mõnda head ideed milles probleem olla võiks?

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas kevva » 27 Mär 2015, 08:32

Kas mitte golf1-e originaal piduripeapump ei jää lahjaks nendele teiepandud suurtele piduritele.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 27 Mär 2015, 09:17

Tagunmistel piduritel peaks pidurdusjõu klapp olema (seoses koormusega tagasillale), vahest see kinni.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas kevva » 27 Mär 2015, 09:45

Minumeelest polnud golf1-l üldse oli seda pidurijõu regulaatorit originaalis.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2015, 10:10

kevva kirjutas:Minumeelest polnud golf1-l üldse oli seda pidurijõu regulaatorit originaalis.
Vanematel autodel on kohatud peapumba küljes tagakontuuridesse minevatel torudel on vastavad klapid vahel, mis piiravad tagasilda mineva vedeliku survet, kuidas G1 see lahendatud on jään vastuse võlgu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 27 Mär 2015, 13:12

Tere.
Unustasin öelda, et ühtegi regulaatorit mul vahel ei ole.
Kogu süsteem on vahetatud uue vastu, välja arvatud vaakum võimendi.

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas kevva » 27 Mär 2015, 13:23

Biohazard kirjutas:Tere.
Unustasin öelda, et ühtegi regulaatorit mul vahel ei ole.
Kogu süsteem on vahetatud uue vastu, välja arvatud vaakum võimendi.
Kas piduri peapump on kah originaal golf1-e oma.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 28 Mär 2015, 13:28

Tere.
Piduri peasilinder on originaal mõõtmetega ja uus, vaakum võimnendi samuti originaal.
Pigem on mul probleem selles, et kõik va vaakum võimendi on asendunud uuega, kuid probleem on endine, pidureid taga pole, samuti polnud mul ka originaal piduritega taga pidureid. Arvan et peasilindris asi pole, pigem vaakum võimendis, kuid seegi on nii labase ehitusega, et seal kah nagu viga olla ei saaks :/

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas vredestein » 28 Mär 2015, 22:35

Kas sul niisama vajutades rakenduvad pidurid,mina isiklikult alustaksin piduri peasilindrist sest isegi ilma vôimuta peab suutma pidurid kinni suruda.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 29 Mär 2015, 11:37

vredestein kirjutas:Kas sul niisama vajutades rakenduvad pidurid,mina isiklikult alustaksin piduri peasilindrist sest isegi ilma vôimuta peab suutma pidurid kinni suruda.
Nad rakenduvad, aga kehvasti, sama lougu oli mul originaal piduritega ehk siis väiksed supportid, väiksed kettad ja taga trumlid.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas vredestein » 29 Mär 2015, 12:58

Siis ikkagi proovi peasilindrit
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 30 Mär 2015, 00:23

vredestein kirjutas:Siis ikkagi proovi peasilindrit
Pea silinder on täiesti tutt uus, ehk siis mainin veelkord, et sama viga oli ka eelmise nö väljavahetatud peasilindriga. Ehk peasilindris viga ei ole, mul mõistus otsas igaljuhul :/

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Mär 2015, 08:25

Kas samanimelised suppordid (ees ja taga) on ikk sama kolviläbimõõduga? Ühel G2-el oli kord probleem, kus vahetati välja üks tagumine support ja pidurid peale selle viletsad. Pärast selgus et tagumistel oli kolvi mõõt erinev, erines 2mm ja sellest piisas et mitte töötada. Mulle jääb ikkagi küsimus kuidas on lahendatud tagapiduritesse mineva vedeliku koguse piiramine kui autol regulaatorit tagasilla vahel pole? Kas tagumiste torude vahel või peasilindri küljes mingeid silindrilisi junne pole vahel?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 30 Mär 2015, 11:48

GTI kirjutas:Kas samanimelised suppordid (ees ja taga) on ikk sama kolviläbimõõduga? Ühel G2-el oli kord probleem, kus vahetati välja üks tagumine support ja pidurid peale selle viletsad. Pärast selgus et tagumistel oli kolvi mõõt erinev, erines 2mm ja sellest piisas et mitte töötada. Mulle jääb ikkagi küsimus kuidas on lahendatud tagapiduritesse mineva vedeliku koguse piiramine kui autol regulaatorit tagasilla vahel pole? Kas tagumiste torude vahel või peasilindri küljes mingeid silindrilisi junne pole vahel?
Tere.
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.
Üks küsimus veel, nimelt on g1 peasilndril 6 väljundit, 4 siis piduritele ja 2 vaba, ühe tegin pimedaks, ja teise läks piduri tule lüliti, torde ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri. Olen ka näinud loahendusi, kus tagumistesse piduritesse jookseb 1 liin, ja taga jaguneb kolmikuga, küsimus siis kas sellise lahendusega vähendatakse tagumiste pidurite efektiivsust?
Mul igaljuhul tunne et otsin g2 võimendi ja peasilindri omale külge, kopp ees sellest jamast juba :/

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Mär 2015, 18:04

Biohazard kirjutas: Tere.
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.
Pidasin silmas kuidas tehas on tagasilla pidurite võimaliku blokeerumise probleemi originaalis lahendanud nii kerge auto puhul nagu G1 seda on kui väidetavalt sillal regulaatorit vahel ei ole. Kas õhutamisel tuleb õli tagakontuuridest ilusti, samaväärselt nagu esipiduritest?
Biohazard kirjutas: ...torude ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri.
oled kindel et siin sul probleem pole?
Viimati muutis GTI, 30 Mär 2015, 18:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 01 Apr 2015, 09:54

GTI kirjutas:
Biohazard kirjutas: Tere.
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.
Pidasin silmas kuidas tehas on tagasilla pidurite võimaliku blokeerumise probleemi originaalis lahendanud nii kerge auto puhul nagu G1 seda on kui väidetavalt sillal regulaatorit vahel ei ole. Kas õhutamisel tuleb õli tagakontuuridest ilusti, samaväärselt nagu esipiduritest?
Biohazard kirjutas: ...torude ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri.
oled kindel et siin sul probleem pole?
Pilt
Kasutasin sellist ühendusviisi, ja see peaks õige olema, õhutades piduri õli tuleb ilusti.

Cpstuning
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 12 Nov 2010, 15:54
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Cpstuning » 01 Apr 2015, 10:09

Väga süvenenult kogu teemat läbi ei lugenud, kuid igasuguste piduri modifikatsioonidega tuleks alati panna ka vastav vaakum võimendi ja peasilinder, mis antud pidurikomplekti juurde kuulub. Ma ei tea kui palju erineb Golf 1 vs G60 piduripeasilnder läbimõõdult, kuid efektiivse pidurdusjõu saavutamiseks tuleks alustada õige asja kasutamisest.

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 01 Apr 2015, 14:06

Cpstuning kirjutas:Väga süvenenult kogu teemat läbi ei lugenud, kuid igasuguste piduri modifikatsioonidega tuleks alati panna ka vastav vaakum võimendi ja peasilinder, mis antud pidurikomplekti juurde kuulub. Ma ei tea kui palju erineb Golf 1 vs G60 piduripeasilnder läbimõõdult, kuid efektiivse pidurdusjõu saavutamiseks tuleks alustada õige asja kasutamisest.
Tere.
Olen sinu kirjutatuga nõus, kuid kus olid mu pidurid siis kui midagi modifitseeritud veel ei olnud? Esimesed originaal mõõtmetega supportid, trummlites oli kõik ilus puhas liikus, probleem oli sama, tagumised pidurid ei pidurdanud, ning esimesedki olid kehvad, nüüd kus kõik on uus välja arvatud vaakum võimendi, käituvad pidurid täpselt sama moodi, g60 ja originaal piduri peasilindri läbimõõt on kõigest 2mm erinev, sõidetakse g60 pidurite ja originaal silindriga edukalt, ja pidurdama peaks hästi, pigem kahtlustan ise viga vaakum võimendis olevat, mitte võimendi osas, vaid mehaanilises vardas, mis peaks pea silndrit vajutama.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Apr 2015, 14:20

Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 02 Apr 2015, 09:19

GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas GTI » 02 Apr 2015, 10:48

Biohazard kirjutas:
GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.
:) Saan aru mille poolest x-ühendus on parem aga küsisin, kas G1 originaalis on ka selline ühendus või on siiski nii, et peapumba üks sektsioon pidurdab esirattaid ja teine tagumisi? Küsimus on teatud tagamõttega...Kas enne pidurite upgrade'i vanade suppordite ja taga trumlitega olid sul ka pidurid x-i ühendatud ja samuti viletsad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Biohazard
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
Telefon: 55500391
Auto: Golf MK1
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Biohazard » 02 Apr 2015, 16:04

GTI kirjutas:
Biohazard kirjutas:
GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.
:) Saan aru mille poolest x-ühendus on parem aga küsisin, kas G1 originaalis on ka selline ühendus või on siiski nii, et peapumba üks sektsioon pidurdab esirattaid ja teine tagumisi? Küsimus on teatud tagamõttega...Kas enne pidurite upgrade'i vanade suppordite ja taga trumlitega olid sul ka pidurid x-i ühendatud ja samuti viletsad?
Jään vastuse võlgu, mismoodi oli ennem ühendatud :D

Tiku
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Juul 2015, 21:36
Telefon: 5109230
Auto: T3 Transporter
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.

Lugemata postitus Postitas Tiku » 25 Juul 2015, 10:24

Mis vedelikku sa peale kallasid? Kas sa vahetasid kogu systeemi õli? Oled sa kindel et kuskil torus ei ole mingit ollust? Peasilindri mansett on kulunud oma ealisest iseärasusest või tööpind.kas piduripedaali vabastades jooksevad koik rattad yhte moodi vabalt? Soovitan yle minna uuema pidurisysteemi peale:)
Pilt ahjaa kontrolli vaakumi olemasolu!
Viimati muutis Tiku, 25 Juul 2015, 10:26, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Veermik”