VW Sharan DCC vedrustus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
kerc1
Klubiline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2014, 22:05
Auto: VW Sharan 2017.a 2.0l 162kW 7.k
Asukoht: Tartu vald
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas kerc1 » 03 Juun 2021, 09:40

Sai endale ostetud VW Sharan aastast 2017 ning tal on peal DCC vedrustus. Kas selgitaksite võhikul lahti mis see on, saan salongis nö nupust "reguleerida" Sport, Comfort ja Normal.


Tänud! 🙂

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas jussike » 03 Juun 2021, 10:13

Muudab vedrustuse jäikust.
Otsi üks ebatasane tee, vaheta seal reziime, saad teada/tunda kuidas sport reziimis hakkavad hambad suus plagisema.
Muidugi tahaks seda imelooma näha, kes perevagunile sellise lisa peale tellis, ringrajale sellega ju ei lähe 🤣
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Juun 2021, 10:18

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kerc1
Klubiline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2014, 22:05
Auto: VW Sharan 2017.a 2.0l 162kW 7.k
Asukoht: Tartu vald
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas kerc1 » 03 Juun 2021, 10:29

Selle tellis peale mingi sakslane, ju siis arvas, et läheb teeb mõned kiiremad ringid kuskil ringrajal.
Eks siis peaks proovima neid erinevaid režiime.

Aga kas reaalselt keegi nö igapäeva sõidus vahetab ka neid režiime või ongi ainult siis, kui lähed kuskile kiiremat sõitu tegema? 😀

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas jussike » 03 Juun 2021, 10:55

Kuna Eesti teede kvalteet pole veel Saksa omadega võrreldav, siis niisama sport reziimis sõita tüütab üsna kähku ära ja maantee peal otse sõitmiseks ei näe sellel mitte mingisugustki mõtet.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Juun 2021, 10:57

Siin pole ainult see, et kui nüüd sport panen siis rinka pill.
Ka tava comfort asendis silub süsteem auke rohkem kui tava amort.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
KuldarA
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Sharan DCC vedrustus

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 03 Juun 2021, 16:02

Jah, DCC suurim pluss on see, et Comfort seades on oluliselt mugavam kui tavavedrustusega auto.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vasta

Mine “Veermik”