Pidurite anomaalia

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pailaps
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Mär 2015, 08:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Pidurite anomaalia

Lugemata postitus Postitas pailaps » 24 Apr 2024, 06:45

Hei, mul küsimus 😃
Sai mingi aeg ära vahetatud jooks kettaid- klotse ja peale seda hakkas jama pihta- mingi aeg sõitis, toimetas ilusti, kui ühtäkki esimene ketas kõver. Olen kettaid vahetanud mitu tiiru, üle-eelmine kord vahetasin ka ära supportid, et siis kõik uued- supportid, poldid, kaitsekummid jne. Ikka kisub ketta kõveraks. Muid probleeme ei tähelda, veermik korras, rehvid tasakaalus aga pidurdades ikka teatud aja möödudes värin sees.
Kust võiks probleemi otsida või mida ma veeel tegema peaks, et järgmine tiir kettaid klotse vahetades saaksin kauem kui kolm kuud normaalselt sõita- pidurdada

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 718
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 53 korda

Pidurite anomaalia

Lugemata postitus Postitas kraff » 24 Apr 2024, 07:19

Kõveraks läheb ketas enamasti siis, kui on pidurdamisega kuumaks aetud ning siis lompi sõidetud. Võimalik on ka muidugi kehv partii kettaid.
Kas ketta taga olev plekk on ikka korralik, sest see võiks ka veidi vähem vett kettani lubada.
Endal oli müni aeg tagasi olukord, kus ka esikettad kippusid kõveraks minema. Lõpuks sai asi lahendatud selliselt, et pm uued kõverad kettad treipinki ja sirgeks. Tõenäoliselt ajas kõveraks minek sisepingeid vähemaks ja pärast treimist oli asi korras ja enam kõveraks ei läinud ka.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Pidurite anomaalia

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Apr 2024, 07:50

Teretulemast foorumisse!
Teadmata mis sõidustiili postitaja harrastab siis odavama otsa kettad ongi paras loterii - proovi ka kallimaid/premium tooteid kui seni pole teinud.
Piduriketaste valmistamistehnoloogia eeldab, et peale valu jäetakse kettad mingiks ajaks lattu seisma et sisepinged välja saada ning alles siis töödeldakse töö- ja istupinnad. Tundmatu tootja tundmatult kollaselt maalt pärit odavama otsa kettad sellist lähenemist ei harrasta - valmisvalatud ketas läheb kohe pinki ning klient ise tegelegu hiljem võimalike probleemidega.
Lisaks võib ketastele halvasti mõjuda ka ketta istupinna (rattarummu) viskamine, kõver suppordi raam, liugurist kinni jäänud support - see kõik võib ketast kuumutada ning rooli värisema panna.
Ühel vag grupi autol oli samasugune anomaalia mis algas siis, kui sel vahetati esiratta laagreid. Vahetati lohakalt - käänmiku toetati pressi all valesti nii et suppordi kinnitused deformeerusid ning pidurdades tekkis rooli vibra.
Auto margi võiks ka ära märkida informatiivsema teema saamiseks. :)
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
kevva
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

pailaps
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Mär 2015, 08:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Pidurite anomaalia

Lugemata postitus Postitas pailaps » 25 Apr 2024, 18:31

Ei kasuta või ei osta kõige odavamaid aga see selleks. Treipingist on paar ketta paari (võin tõesti öelda paar, sest neid kettaid olen ma päris oma jagu ostnud) isegi läbi lastud, mingi hetk oli nagu kõik ok aga aja möödudes on seis sama- pidurdan ja väriseb nagu ma ei tea mis.
Autoks on passat 2013

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2057
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Pidurite anomaalia

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Apr 2024, 18:50

Esirattad käivad vabalt ringi neutraali peal/käik väljas peale ketaste vahetusi? Ratas õhus ratast logistades ei ole loksu ülesse-alla?

Võiks siis ka mainida, et mis kaubamärke proovitud on.

Vasta

Mine “Veermik”