280mm ja 288mm kettad pidurid.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

280mm ja 288mm kettad pidurid.

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Sept 2007, 21:44

Niih minu k?es on 4 erinevat komplekti 280/88 kettaid..

G60 kettad 4x100 280mm

passat 90-93 280mm 5x100 kettad mis tunduvad olevat sama ofsetiga mis g60 pidurid.

golf 3 288mm ofset on teine kui passatil.

Veel v?iksema ofsetiga on 288 mm 94-96 passatil. 5x100

Seega k?ik kes tahavd ?mber teha 5x100 peale peavad m?tlema mida alla panna. teoorias sobib 1 1le kuni 93 passati 280mm ketas siis on tarvis ainult k??ndmiku ja pooltele v?limised otsad vajalikud pasasti g3 v?i corri alt ja 5x100 280mm/288 kettad.


uudist niipalju et golf 3 ja corrado poolteljed on n?iteks ?he pikkusega sai seda k?situd ?hest kohast.

[Edited on 24-4-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 27 Sept 2007, 09:06

Algselt postitas: samzik
Niih minu k??es on 4 erinevat komplekti 280/88 kettaid..
golf ...... ? ...... 280/88 isegi ei tea mis m??dus kettad. ofset on teine kui passatil
Veel v?iksema ofsetiga on 288 mm 94-96 passatil. 5x100
Esiketastest on ikka jutt?
N?ited (Golf IV on ?ldjuhul 5x100 aukudega ja offset peaks 35mm - 38mm olema):
Golf IV SDI 50kW, 1.6 74kW - 256mm ketas
Golf IV TDI 85kW, 1.8 92kW, - 280mm ketas
Golf IV TDI 96kW, 1.8T 110kW, V5 110kW - 288mm ketas
Golf IV VR6 150kW - 312mm ketas
Et asi segasem oleks, siis Golf IV 1.6 77kW autodele n?itab kataloog nii 256mm (hatchback) kui ka 280 mm (variant)kettaid.
Ja Golf IV TDI 66kW kasutab 280mm ketast ja sama auto 4Motion veoskeemiga 288 mm kettaid.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 27 Sept 2007, 11:36

Esi kettad ikka, taga kettad on alates golf 2st kuni 96a julgen v?ita k?igil ?hed ja samad olenemata kas on 4x100 v?i 5x100. Samad siis sellesm?ttes et v?tad 4x100 ketta oma autolt k?ljest paned sinna 5x100 ja muud pole vaja vahetada. kui eesm?rk 4poldi pealt 5 peale minna.

Golf 4ja puhul muidugi neid pidureid enam naljalt g2 k?lge 5 poldiga+roli ots ei kruvi kuna ehituse erinevus on juba peris suur vanemad t?in just sellep?rast v?lja et need l?evad g2 ja 3, passat 89-96, jetad corradod ja muud loomad :D K?ik mis on selleaja esi vedrustusega.

Lisaks ma r??gin ketta ofsetist tsentrist, mitte kogu rummu ofsetist mis ongi vw enmasti 35-38. ?ritan mingi hetk pildid ?les panna siis on n?ha mida t?pselt m?tlen.

Aga sinu sisestadu andmed in igaljuhul abiks neiel kes g4 silla peale m?tlevad.

[Edited on 4-10-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 27 Sept 2007, 13:33

Originally posted by samzik
taga kettad on alates golf 2st kuni 96a julgen v?ita k?igil ?hed ja samad olenemata kas on 4x100 v?i 5x100.
V?ide ei pea paika, kuna G2 ja G3 tagumine piduriketas on rummuga ?hes t?kis, st 4x100 on ?hed kettad ja 5x100 teised kettad.
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

MadCatz
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Sept 2005, 22:54
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas MadCatz » 27 Sept 2007, 15:54

Palju ?mber peaks tegema kui ma endale neid G60 omi tahaks paigaldada?
Hetkel on ma ei teagi mis m??duga kettad k?ljes, ilmselt need k?ige tavalisemad ilma ventilatsioonita.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 27 Sept 2007, 16:13

Ma ei m?ista milelst sina r??gid. V?tsin corradol tagumise 4x100 ketta alt ja keerasin sinna asemel 5x100 golf3 oma kui see pole piisava t?estus et ainult ketta vahetusest piisab siis pead tulema oma silmaga asja ?le vaatama ;) :P

Ole hea seleta mis on rumm sellep?rast mina pean rummuks seda peenikest pulka kuhu k?ib k?lge komplekt laagreid. Mis koosneb 2st eraldi n?el laagrist ja tihenditest ning mille otsa keeratakse 2 mutrit mis pannakse l?puks splindiga kinni. Isegi n? rumm ise on 6 poldiga vahetatavalt sillatala k?ljes kinni 15mm otsad. Eile keerasin just ?he komplekti sillatala k?ljest lahti.

Arvan, et m?tlesid midagi valesti, arvestades sinu suurt kogemust nede autodega minu m?lu j?rgi.
Originally posted by Mike
Originally posted by samzik
taga kettad on alates golf 2st kuni 96a julgen v?ita k?igil ?hed ja samad olenemata kas on 4x100 v?i 5x100.
V?ide ei pea paika, kuna G2 ja G3 tagumine piduriketas on rummuga ?hes t?kis, st 4x100 on ?hed kettad ja 5x100 teised kettad.
[Edited on 27-9-2007 by samzik]

[Edited on 27-9-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Sept 2007, 19:44

Rummuks v?iks kutsuda n?it. esisillas seda vidinat mis pressitakse laia laagri sisse ja kus ??riku sees on 4x100 v?i 5x100 paigutusega rattapoltide avad. Tagasillas ju rummu pole - kettale pannakse koonusrull-laagrid sisse ja l?katakse see otse laagritapi (?la) peale ja keeratakse kinni.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 27 Sept 2007, 22:26

[quote]Algselt postitas: samzik
Ma ei m?ista milelst sina r??gid. V?tsin corradol tagumise 4x100 ketta alt ja keerasin sinna asemel 5x100 golf3 oma kui see pole piisava t?estus et ainult ketta vahetusest piisab siis pead tulema oma silmaga asja ?le vaatama ;) :P
[quote]

g4 on taga eraldi ratta rumm laagriga kus sees poldi augud ja selle peale k?ib eraldi ketas.
jah g2 ja g3 neil on see sillatala k?ljes siis see n? flants kuhu istub laager koos kettaga.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 28 Sept 2007, 09:55

Originally posted by samzik
Ma ei m?ista milelst sina r??gid. V?tsin corradol tagumise 4x100 ketta alt ja keerasin sinna asemel 5x100 golf3 oma kui see pole piisava t?estus et ainult ketta vahetusest piisab siis pead tulema oma silmaga asja ?le vaatama ;) :P
Piisab jah ainult ?he detaili vahetusest, aga teema oli selles, et need detailid pole samad, st ?hed kettad on 4x100 ja teised 5x100 poldivalemiga.

Rumm on h?sti l?hidalt see detail, mille k?lge kinnituvad rattapoldid. Nagu ma ?tlesin, on g2 ja g3 rumm kettaga ?hes t?kis erinevalt g4-st, millel nad on eraldi detailid.

PS. T?nan pakkumast, aga ma siiski ei tule su juurde asja ise kaema - usu mind, mul on olemas vist k?ik eelnimetatud autode kettad, rummud ja palju muudki ning ma olen neid ?ht- v?i teistpidi vahetusi l?bi viinund, mist?ttu oman p?ris selget ?levaadet mis millegagi sobib :)
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 28 Sept 2007, 10:01

Originally posted by samzik
Ole hea seleta mis on rumm sellep?rast mina pean rummuks seda peenikest pulka kuhu k?ib k?lge komplekt laagreid. Mis koosneb 2st eraldi n?el laagrist ja tihenditest ning mille otsa keeratakse 2 mutrit mis pannakse l?puks splindiga kinni. Isegi n? rumm ise on 6 poldiga vahetatavalt sillatala k?ljes kinni 15mm otsad. Eile keerasin just ?he komplekti sillatala k?ljest lahti.
See, mida sina kirjeldad on pigem v?ll, mille otsas olevad detailid fikseeritakse siiski ?he mutri ja splindiga, mitte kahe mutri ja splindiga. Ja muide, rummu ja v?lli vahel ei ole mitte n?el-, vaid rull-laager. :)
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 04 Okt 2007, 11:39

Edasise arutelu piiramiseks kirjutasin oma postitust ringi :P

Kogu teema on loodud 4x100 pealt ?le minekuks 5x100 peale.

?kki keegi teab kas g3 vs corrado 5x100 pooltelgede pikkused on samad? ilma otsteta.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Apr 2008, 06:15

Niisiis tuli v?lja et pooltelje v?ll on sama nuudiga nii vr6l kui ka 4x100 ketasttega komplektidel. See t?hendab seda et kes tahab 4x 100 pealt ?le minna 5x100 peale sellel on tarvis uusi 5x100 kettaid, rumme ja k??ndmike ning v?limisi pooltelje otsi. Sisemise ja v?llli v?ib vanad j?tta.

Ning Kaido vaatas veel et g4 k?ndmiku saab poassati ??tsa otsa. Pidage meels ainult, et amordi kinnitus on neil asjadel erinev k??ndmiku k?lge...

[Edited on 24-4-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 24 Apr 2008, 16:28

Algselt postitas: samzik
See t?hendab seda et kes tahab 4x 100 pealt ?le minna 5x100 peale sellel on tarvis uusi 5x100 kettaid, rumme ja k??ndmike ning v?limisi pooltelje otsi. Sisemise ja v?llli v?ib vanad j?tta.
Poolteljed l?hikeseks ei j??? 5 poldi e. nn. Plus-sild on ju laiem...

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Apr 2008, 22:17

Oled kindel ? oled m??tnud?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 25 Apr 2008, 14:34

G4 k??ndmikud saab panna passati, g2, corri ??tsade otsa mitte g3(vr6,gti) ??tsade otsa, puht f??siliselt saab aga k??ndmik j??b umbes 1,5 - 2 cm ettepoole.
G3(vr6,gti) k??ndmikudel j??vab rattas passati, g2, corri ??tsadel umbes 1,5-2cm tahapoole.

[Muudetud: 25-4-2008 kaido83]

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas cooler » 25 Apr 2008, 15:17

Tere, Nii, ma k?sin sellist v?rki, hetkel on Golf kahel all 256mm kettad, passati k??ndmikud jne, mida peaks tegema, et panna 280mm kettaid ja kas taha kah midagi volkswagen grupi toodangust paremat oleks panna?
Kas peasilinder tuleb vahetada? Tahan s?ilitada auguvalemi 4x100.

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 25 Apr 2008, 15:25

Algselt postitas: cooler
Tere, Nii, ma k?sin sellist v?rki, hetkel on Golf kahel all 256mm kettad, passati k??ndmikud jne, mida peaks tegema, et panna 280mm kettaid ja kas taha kah midagi volkswagen grupi toodangust paremat oleks panna?
Kas peasilinder tuleb vahetada? Tahan s?ilitada auguvalemi 4x100.
Arvan et nendele passati k??ndmikudele otsi g60 kelgud ja ongi 280mm ketasti jaoks ruum olemas.
Taha pole midagi paremat panna ja pole vajagi.
Peasilindri v?iks panna 280mm ketaste oma (vr6,g3gti,g60 jne)

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas cooler » 25 Apr 2008, 15:31

Algselt postitas: kaido83
Algselt postitas: cooler
Tere, Nii, ma k?sin sellist v?rki, hetkel on Golf kahel all 256mm kettad, passati k??ndmikud jne, mida peaks tegema, et panna 280mm kettaid ja kas taha kah midagi volkswagen grupi toodangust paremat oleks panna?
Kas peasilinder tuleb vahetada? Tahan s?ilitada auguvalemi 4x100.
Arvan et nendele passati k??ndmikudele otsi g60 kelgud ja ongi 280mm ketasti jaoks ruum olemas.
Taha pole midagi paremat panna ja pole vajagi.
Peasilindri v?iks panna 280mm ketaste oma (vr6,g3gti,g60 jne)
Ok t?nud, peab uurima seda asja, minumeelest oleks see hea/lihte upgrade praegustele pidurittele...:)

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 25 Apr 2008, 15:57

Algselt postitas: pppp
Algselt postitas: samzik
See t?hendab seda et kes tahab 4x 100 pealt ?le minna 5x100 peale sellel on tarvis uusi 5x100 kettaid, rumme ja k??ndmike ning v?limisi pooltelje otsi. Sisemise ja v?llli v?ib vanad j?tta.
Poolteljed l?hikeseks ei j??? 5 poldi e. nn. Plus-sild on ju laiem...
Kindlasti pole vaja pooldelge vahetada.
Kui kavatsed vahetada koos ??tsadega siis tuleb vahetada ka pooltelg. N?iteks passat pooltelg on g2 omast umbes 2 cm pikem.
G2 sild on t?pselt sama lai kui on g3 sild, ??tsade ja k??ndmike v?ibolla ka sarniiride erinevus on. Passati esisild on ka sama lai g3 ja g2-ga v?rreldes.

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Lugemata postitus Postitas Markko » 02 Mai 2008, 07:38

Kas te ka selle peale olete m?elnud, mis teie roolitrapets tegema hakkab, kui te n?iteks g2le passati k??nmikud panete? Teadup?rast p??ravad parem ja vasak ratas erinevalt (modifitseeritud Ackermann'i roolitrapets). See on tingitud sellest, et k??nmiku need osad, kuhu kinnitub rooliots, on suunatud tagatelje keskpunkti (kui rattad on otse). j?relikult s?ltub nende nurk auto teljevahest. Minu arust ei ole golfil ja passatil teljevahe sama (parandage, kui eksin), igaljuhul kui panna erineva teljevahega auto k??nmikud, siis hakkab p??ramisel/kurvis v?hemalt ?ks esiratastest l?bi libisema. Ma ei ?tle, et see paha on, sest n?iteks NASCARi autod roolitrapets ongi nii ehitatud, et rattad mingis ulatuses l?bi libiseksid, aga see s?ltub ka rehvudest ja v?ljub selle teema konseptsioonist.
Minu k?simus oleks, et kas te ka teate mida te teete v?i katsetate lihtsalt huupi v?i veel midagi kolmandat?
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 02 Mai 2008, 15:01

See roolitrapetsi n?ide ei ole eriti hea, sest G2, G3 ja Passat 35i kasutavad samasid k??nmikke.

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Lugemata postitus Postitas Markko » 02 Mai 2008, 17:59

sorry my bad :$ , see siis ilmselt masstoodangu ?ks paljudest kompromissidest.

[Muudetud: 2-5-2008 M]
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Vasta

Mine “Veermik”