Pidurdamisel vibreerib!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pasatski97
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 09 Jaan 2007, 08:54
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas pasatski97 » 22 Apr 2008, 06:39

K?ige pealt kontrolli veljed, rehvid, rooliotsad, sarniirid....?hes?naga k?ik, mis k?ib ringi v?i on sellega otseselt ?hendatud. Kui need korras siis m?tleme edasi, variante on veel...

Strand
Huviline
Postitusi: 336
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Strand » 22 Apr 2008, 07:03

Pidurid (klotsid ja kettad) v?ivad ka sellist asja p?hjustada, ?htlasi kontrolli need ka ?le.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wizard » 22 Apr 2008, 11:41

ketta ja rummu vahele j??nud sodi tekidab kah sellist asja

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TaaviR » 22 Apr 2008, 20:26

piduriketas/kettad k?verad!
Kusjuures v?ivad ka uued kettad k?verad olla..nii imelik kui see ka ei tundu. Odavamad firmam?rgid toodavad sageli praaki...

[Muudetud: 22-4-2008 TaaviR]
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

Prez
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 18 Juun 2007, 13:52
Auto: Bemm
Asukoht: TLN (East Side)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Prez » 22 Apr 2008, 20:55

Algselt postitas: TaaviR
piduriketas/kettad k?verad!
Kusjuures v?ivad ka uued kettad k?verad olla..nii imelik kui see ka ei tundu. Odavamad firmam?rgid toodavad sageli praaki...
v?i oled n?iteks lihtsalt kettad kuumaks pidurdanud ja siis kuskilt veelombist l?bi kihutanud - kuum+k?lm = kettad k?verad.
Odavate ketastega vahest pidi juhtuma nii.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier » 22 Apr 2008, 22:10

minul on n?iteks nii piduritega, et kui vajutan siis pedaal vibreerib jala all ?rnalt
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 22 Apr 2008, 22:31

Algselt postitas: Prez
Algselt postitas: TaaviR
piduriketas/kettad k?verad!
Kusjuures v?ivad ka uued kettad k?verad olla..nii imelik kui see ka ei tundu. Odavamad firmam?rgid toodavad sageli praaki...
v?i oled n?iteks lihtsalt kettad kuumaks pidurdanud ja siis kuskilt veelombist l?bi kihutanud - kuum+k?lm = kettad k?verad.
Odavate ketastega vahest pidi juhtuma nii.
Eriti h?sti muutuvad tavalised jahutuseta kettad k?veraks, olen isegi selliseid kettaid m?rkand mis on isegi pooleks

Janca
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 21 Okt 2006, 12:54
Auto: Vw Bora Highline, (Black Magic Pearl Effect)
Asukoht: Norra, Ørnes
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Janca » 23 Apr 2008, 10:19

Kas siis saavad pooleks minna, kui kuumad kettad pidurdades lombist l?bi k?ivad?
Millised need odavad kettad ja kallid/korralikud kettad on? Ja nende umbm??rane hind?
2.0 nämma! :)
-BoraH Lady-

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 23 Apr 2008, 11:03

Algselt postitas: Janca
Kas siis saavad pooleks minna, kui kuumad kettad pidurdades lombist l?bi k?ivad?
Millised need odavad kettad ja kallid/korralikud kettad on? Ja nende umbm??rane hind?
Kuum ketas lombist l?bi = k?ver ketas (vaevalt ta kohe puruks l?heb)
(?sna)K?ver ketas + j?uline pidurdus v?ib anda tulemuseks l?hkise ketta.

Hinnad olenevad ikka autost ka :) Minu passatile noname kettad mingi kolmesajaga, ATE kettad alates 900 EEK. Klotsidega sama teema hinnavahe ca. 3 korda.

PS. Ise Golfiga sama teema l?bi teinud, et ketas k?ver ja pidurdades vibreeris. Sai uus noname ketas Automaailmast ja see l?ks samamoodi m?ne kuuga k?veraks :(
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Janca
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 21 Okt 2006, 12:54
Auto: Vw Bora Highline, (Black Magic Pearl Effect)
Asukoht: Norra, Ørnes
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Janca » 23 Apr 2008, 12:49

Algselt postitas: 4ratast
Kuum ketas lombist l?bi = k?ver ketas (vaevalt ta kohe puruks l?heb)
(?sna)K?ver ketas + j?uline pidurdus v?ib anda tulemuseks l?hkise ketta.

Hinnad olenevad ikka autost ka :) Minu passatile noname kettad mingi kolmesajaga, ATE kettad alates 900 EEK. Klotsidega sama teema hinnavahe ca. 3 korda.

PS. Ise Golfiga sama teema l?bi teinud, et ketas k?ver ja pidurdades vibreeris. Sai uus noname ketas Automaailmast ja see l?ks samamoodi m?ne kuuga k?veraks :(
T?nud!:)
2.0 nämma! :)
-BoraH Lady-

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 24 Apr 2008, 08:15

Algselt postitas: ainar37
Lasin kettaid treipingis kontrollida ja treial ?tles et jummala sirged! Isegi katsusin n?ppudega pingis p??rlevaid kettaid ega tundnud mingeid muhke.....!
Aga on need kettad rummule paigaldatuna ka seal sirgelt ? Kui rummu ja ketta vahele sodi, roostet v?i midagi j??b ongi valmis.

Saab kontrollida ka kui v?ga vaja. T?stad tungiga auto ?les selle ratta juurest, kerid ratta alt, paned auto k?ima, k?ik sisse ja vaatad kas ketas loperdab klotside vahel v?i mitte. Soovitav teha kahekesi igaksjuhuks, ?ks "s?idab" ja teine vaatab ketast :D Ja seda siis juhul kui auto on ikka nn. ?herattaveoline ;)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Apr 2008, 08:38

Viskamine v?ib olla suurusj?rgus 0,3 mm ja v?iksem mida silmaga h?sti ei m?rka, selleks on indikaatorkell vajalik. Ketta treipinki panekuks ja kontrolliks on vajalik rakis v?i v?hemalt vana ?letreitud rumm kuna pinki paigalduse baaspind adekvaatseks kontrolliks peab olema sama mis auto k?lge (ketta sisepind mis vastu rummu l?heb).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

malkovich
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Jaan 2007, 16:58
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas malkovich » 11 Mai 2008, 22:14

vaata tagunised kettad ka ?le
WÄRTSILÄ Vasa 32 LNE
4 x 6560 kW

Vasta

Mine “Veermik”