K: Roolis?steemiga jamad

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 6 korda

K: Roolis?steemiga jamad

Lugemata postitus Postitas Kris111 » 02 Veebr 2009, 22:26

Tere!
Autoks Vw Passat 1991 1.8 55kW
Viga selles, et kui keerata paremale ja gaasi anda, siis rool kiilub kinni ja peab j?uga tagasi t?mbama, et lahti tuleks. Vasakule keerates nii ei ole.
Et milles v?iks probleem olla?

T?nud vastajatele.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Wizard » 02 Veebr 2009, 22:29

roolilatt ise ?kki?
Kui gaasi ei anna kas siis ei kiilu kinni?
Br.

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 » 02 Veebr 2009, 22:32

Algselt postitas: Wizard
roolilatt ise ?kki?
Kui gaasi ei anna kas siis ei kiilu kinni?
Kui gaasi ei anna, siis kiilub ka kinni.

Sass187
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2008, 14:53
Telefon: 56903315
Auto: volvo s60, vw sharan 1,8turbo
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Sass187 » 02 Veebr 2009, 23:21

siis sul hakkab rooli latt saba andma..

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

Lugemata postitus Postitas Markko » 03 Veebr 2009, 16:34

v?ib olla, et on sattunud mingisugune sodi roolilati hammaslati peale (katkise kaitsekummi t?ttu n?iteks) ja siis kiilub rattaid v?lja keerates kinni. Samas on ka v?imalus, et hammaslatis on olunud kulumisest tingitud loks, mida on pingutatud ja kuna hammaslatt kulub k?ige rohkem keskosa piirkonnast, siis ??rtes poob kinni. Rooliv?imendiga autol v?ib lisaks eelmistele variantidele veel olla rooliv?imendi juhtklapi torsioonvarras pooleks. 2 viimase variandi puhul peaks ?ldjuhul rool kinni kiiluma m?lemale poole keerates, aga see ei pruugi alati nii olla.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Vasta

Mine “Veermik”