Rehvid rajale

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Rehvid rajale

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 19 Mär 2009, 16:48

Tere k?ik-see-pere.

Nimelt tekkis huvi rehvide vastu. Kuna kevad on peagi peagi ukse taga ja ehk ka uued rajap?evad hakkasin m?tlema rehvide peale. Nimelt sooviks just inimestelt kes on asjaga kokku puutunud arvamust erinevate rehvitootjate ja markide vahel. Otsin siis suht universaalselt hea pidavusega rehvi m?rja ja kuiva asfaldi jaoks. Ehk teadjamad valgustavad. Ootan just arvamusi neilt, kel first-hand kogemus (mitte inimestelt, kes on telekast korra BTCC-d vaadanud v?i midagi).

Nii, et n??d andke tuld. Kasutama tahaks hakata antud rehve rajal (Rapla / Sauga). Arutluse j?tkuks v?iks k?sida ka velje suuruse / raskuse kohta infot. Velje valikus on kas 18 tolli rasked v?i 17 tolli kergemat sorti veljed.

ette t?nades, alkeemik

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 687
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 50 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mattias » 19 Mär 2009, 17:31

opentracki foorumis on kah selline teema.See pole enam k?ige uuem aga ehk saad sealt mingit infot ikka :)

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41" onclick="window.open(this.href);return false;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Mär 2009, 18:40

Klubiline tan oskab sind kindlasti aidata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Sommu » 19 Mär 2009, 21:24

Mina olen oma G2 all kasutanud "Dunlop" raja slikke.
Raplas oli neid raske soojaks saada kuna s?itsin kerge auto ja suht laia rehviga 200/58/15. Saugas pidas ja t??tas h?sti.
Vihmaga pole nendega kahjuks midagi teha...
Olen proovinud ka TOYO Proxes (v?in kirjapildiga eksida) t?navalegaalseid rehve. Aga kuna polnud enda masina all siis ei oska teistega v?rrelda, t??tasid k?ll.


Mis autoga sa rada lihvima hakkad(kui saladus ei ole), et velje raskust taga ajad?

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 19 Mär 2009, 23:25

Mis autole?

Ma soovitaks 17" kuna levinum / odavam / rohkem valikut. 17" ja 18" v?rreldes ma ei n?e 18" mingeid plusse.

Mis rehv oleneb sellest kui suure osakaaluga rajas?itu ja t?navas?itu ning kui palju oled n?us ?he arvelt loovutama.

Asi on tegelt lihtne - t?isslikk on rajal kiireim ja korralik t?navarehv vihmaga kindlaim. K?ik mis vahele j??vad on kompromissid. Endal kogemus Toyo proxes 888ga. ?ks hooaeg rajal (4-5 rajalk?iku) ja mai-november t?naval. Ei soovita igap?evaauto alla, rajal aga samas minu v?ikse kogemuse kohaselt v?ga OK - opentracki foorumis p?ris pikalt 888te kohta juttu, kuna Eestis vist k?ige laialdasemalt kasutusel olev t?navalegaalne "rajap?eva-slikk".

T?navarehvi poolest on kogemus Yokohamadega (t?pset tootenime ei m?leta aga olid sellised "sportlikumad"), mis pidasid rajal m?istlikult, ei kulunud liiga kiirelt ega visanud t?kke v?lja Sauga karedal rajal ja olid ka
t?naval v?ga h?sti s?idetavad.

Kui sa soovid autoga 95% s?ita t?naval ja suvel m?ned korrad rajale p?igata siis ma soovitaks lihtsalt korralikku sportlikumat t?navarehvi (Toyo Proxes T1R, Yokohama advan vms) - m?nes m?ttes isegi rohkem funni kuna kurve saab rohkem libisedes l?bida ja saad oma auto piire paremini tunnetada. Rajap?evadel mumeelest ei ole m?tet aegu taga ajada (a?la saan poolslikiga 2 sek ajast maha) p?hiline ikka auto tunnetamine ning enda ja auto piiride proovile panek ja lihtsalt adrenaliin.

Kui raja s?it t?sisem plaanis ja kindlasti paremat pidamist vaja siis ma v?taks ?ldse eraldi jooksu t?isslik rehve kasutusele.

Soovitan lapata OT foorumit rehvide osas - sealt leiab selles teemas h?id teri t?en?oliselt.
Pill tuleb pika ehitamise peale

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 20 Mär 2009, 09:08

T?nud vastajaile. Auto mille all kasutama hakkan on Golf 4 R32. Hetkeline plaan on muretseda eraldi ring kergemapoolseid 17 velgi ja sinna peale siis mingid rehvid mis k?lbaks rajakasutust. Hetke seisuga ei ole plaanis neid igap?evasel s?idul kasutada. Kui aga k?ik ei l?he nii kuis plaanitud, tuleb vaadata mingeid korralikumaid sportlikke t?navarehve 18 tollisele veljele. Seep?rast k?sisingi suhteliselt laialivalguva k?simuse.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vibla » 23 Mär 2009, 00:25

Tunnistan ausalt, et pole tundnud autoall ?htegi sellist rehvi mis peaks nii kuival kui vihmasel asvaldil. Millega olen rahul (s?iduomadustelt) olid Conti. premium contact 2-vist. Pead ei anna aga riiulist v?in vaadata homme. Pidasid nii kuivaga kui ka korralikus vihmas aga ainus viga oli, et kippusid suht kiiresti kuluma. Nad ei ole ikka m?eldud rajal piitsutamiseks. usun, et kestavad sul tolle R32 all vast tund-poolteist korralikku niisket piitsutamist P?rnus. Kuival ei kesta nad tundigi. 1 tund =umbes45...53 ringi.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 23 Mär 2009, 17:10

Originally posted by alkeemik
T?nud vastajaile. Auto mille all kasutama hakkan on Golf 4 R32. Hetkeline plaan on muretseda eraldi ring kergemapoolseid 17 velgi ja sinna peale siis mingid rehvid mis k?lbaks rajakasutust. Hetke seisuga ei ole plaanis neid igap?evasel s?idul kasutada. Kui aga k?ik ei l?he nii kuis plaanitud, tuleb vaadata mingeid korralikumaid sportlikke t?navarehve 18 tollisele veljele. Seep?rast k?sisingi suhteliselt laialivalguva k?simuse.
Kui viitsid rataste vahetamisega j?nnata siis rajarehviga eraldi rajaratta lahendus minu meelest parim.
Kui k?tad 70ga otse ?le ??rekivi (olen ise seda 2-3 korda teinud) ja velje k?eraks / rehvi puruks vms l??b siis ei ole probleemi kuna autol s?ilib igap?eva kasutusv?imalus teise t?navaratta jooksu n?ol. Saugal paar kohta kus on suht lihtne velg ?ra l?hkuda kui ?igesti oskad s?ita... :)

Soovitan uurida ka kasutaja ardi k?est rehvide kohta - minu m?letamist m??da tema liikles 1 hooaeg ka Toyo R888-ga rajal ja t?naval. Et ehk oskab samas kaalukategoorias autode kohta mingeid h?id n?pun?iteid anda (ta s?itis G5 R32-ga).

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=437" onclick="window.open(this.href);return false;
lihtsalt j?i ka selline asi silma
Pill tuleb pika ehitamise peale

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 23 Mär 2009, 18:34

Jah, kirjutasin ardile juba ps, ehk ta loeb seda kunagi ja saan infot ka tema k?est. T?nud vastajaile.

Vasta

Mine “Veermik”