Driftimne ja sellega seonduvad tehnilised k?simused.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Driftimne ja sellega seonduvad tehnilised k?simused.

Lugemata postitus Postitas samzik » 20 Mär 2009, 11:07

Niih otsing tulemust ei andnud, k?siks mis rehviga on hea ja odav rajal n?iteks driftida? Eks panen siia teemasse veel juttu hetkel rohkem ei j?ua.

Mida tehakse veermikuga ? mis amorte vedrusi kas peab olema v?imalikult j?ik?

Rain.

[Edited on 21-3-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas G2rry » 20 Mär 2009, 11:36

Bmw foorumi ajasid sassi vw foorumiga? ;D

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 20 Mär 2009, 12:25

samzik k?ige paremad on suvalised kasutatud suvekummid esialgu. Kui skilli tekib siis tekib tahtmine ka rohkema pidamisega kumme kasutada ja kiiremat hoogu arendada. spets drifti slikid on kaa, neil on ?lisuur vastupidavus kulumisele ja ?sna ok pidamine. Seniks kasuta suvalisi mis aga k?tte saad. K?ige lihtsam on driftida madalate ja k?vade ??rtega kummidega. Pehmete ja k?rgetega on suht raske driftida, tahab pidamist tagasi tekitada koguaeg, kuna kumm paindub l?bi nii palju. Legend et talvekummiga on hea driftida on v?ga vale. Kui kummid alla saad ja liiga palju pidamist on siis lase r?hk mingi 3,5 Bar peale v?i midagi sinna kanti. Kui kiiremaid s?ite tegema minna, siis kuni 3,2 Bar vms, mudu l?heb ohtlikuks ?ra. :D

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 22 Mär 2009, 00:44

Irv g?rri m?nel veab ka pidevalt 4 ratast mitte ?ks nagu enamusel golfimeestel kuni golf 4 jani stockis. Ja pole tegu bmvga ega ka lamboga milledest viimane kuulub kah gruppi :)

Hmz ma muidu m?tlesin, et see haige saksa lamell millega pole talvel midagi teha, et ?kki see hea. V?i ?ldse veel k?vem segu, aga ?ks tuttav ?tles, et pidamist peab ikka olema kontrooli jaoks. Aga ?hes?naga madal profiil ja normaalne pidamine. Ilsmelt mida kitsam rehv seda v?hem peab mootoril v?imu olema et spinnida.

?ldiselt siin teemas pole m?tet j?lle t?statada seda teemat, et kas vw on auto v?i ?ige silla veoga v?i mis tema eesm?rk on te4hasest. Neid teemasi on siin pidevalt arutatud ja k?igil on oma arvamus.

Kusjuures corriga s?ites kippus kah tagumik alt ?ra libisema kuigi tagasild ei vedanud seega saaks ka sellega hea setupi korral driftida k?simus j??b kas jagub s?idutehnikat.

Parimat Rain.

[Edited on 21-3-2009 by samzik]

[Edited on 21-3-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas G2rry » 22 Mär 2009, 02:53

jep seda pean tunnistama et ka golfil s?itis pepu t?iega ?ra aga 4vedu drifti lumel ma v?ga driftiks ei gategooritaks aga fun on nagunii :D:D

Pilt

:D have fun!

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 22 Mär 2009, 09:30

Mis asi on dirftimine ja kuida sa ei liigita erineval pinnasel driftimist driftimiseks ? :D

Drifting refers to a driving technique and to a motor sport where the driver intentionally oversteers, causing loss of traction in the rear wheels through turns, while preserving vehicle control and a high exit speed. A car is said to be drifting when the rear slip angle is greater than the front slip angle prior to the corner apex, and the front wheels are pointing in the opposite direction to the turn (e.g. car is turning left, wheels are pointed right or vice versa), and the driver is controlling these factors. As a motor sport, professional drifting competitions are held across the world.

Allikas: wiki

[Edited on 22-3-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Mike
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2004, 23:16
Asukoht: 51 68 582
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mike » 22 Mär 2009, 17:33

K?simus suurele ringile: milline autoga s?itmise ala v?iks olla veel debiilsem kui driftimine?
A2 Racing www.a2.ee
www.audruring.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 22 Mär 2009, 17:46

Spordina kindlasti, enda l?buks on ju fun. Mulle pole kunagi meeldinud v?ga alad kus hinnatakse n? ilu.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

geeteeii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
Auto: Volks
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas geeteeii » 22 Mär 2009, 19:44

?tleks,et driftimine on v?ga tehniline ja 10 korda huvitavam vaadata/s?ita, kui n?iteks tava rinka. Kuid see on minuarvamus, maitse?le pole m?tet vaielda;)

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daqqer » 22 Mär 2009, 21:09

Kui sa ainult korra seda vaatad (pean silmas D1GP vms) siis sa loomulikult ei saa sellest aru ja tundub niisama et vennad mingi jamavad seal raja peal. Tegelikult hinnatakse k?ike mis nad teevad (kiirus, nurk, enne kurvi ei tohi pidurdada, napikad asjadest nagu koonused ja nurgad jne, teisel l?hedal olemine, tossu rohkus jne jne jne), kaasaarvatud autot ja selle stiili-h??lt jms, m??da v?ib ainult s?ita drifides jne jne. Ehk siis minumeelest samziku ?eldud 'ilu' v?rdub tegelikult skilliga. Ringrada on puhtalt tehnika ja v?hem skilli n?udev, drift on aga vastupidi. Ei tee rinkat maha, lihtsalt minumeelest see nii on.

Vasta

Mine “Veermik”