Vento vedrustus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vento vedrustus

Lugemata postitus Postitas sink123 » 19 Juun 2009, 13:58

Igtahes mure selline, et sai muretsetud 1992 aastal valmistatud Vento GT ja auto vedrustus on tõsiselt pehme, ei kurda mugavuse üle, kuid kui pagassi panna naise käekott ja tagaistmele mingi põngerjas siis vajub auto juba nii alla et valu hakkab koopasse käima (maanteel lohkudes). Ei ole normaalne et ma suudan autot ühe käe sõrmega õõtsutada (amordid on korras). Et oskab keegi midagi kommenteerida, et kas sobiks sinna alla panna mõne teise auto vedrud (ntx Passat vms) või on kellelgi mulle midagi juba müügiks pakkuda? Kuna auto liigub pidevalt Kuressaare ja Tartu vahet siis see pidev kummi kigin ja kärsakas maanteel on suht häirivad, ebameeldivad ja lubamatud.

SirPunisher
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Sept 2008, 03:01
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas SirPunisher » 21 Juun 2009, 04:03

Esiteks huvitaks mis kummidel ja valgedel masin veereb ja enda 92.a vento gt on vastupidi jäik ning all 15tolli!?
Ise kipun arvama, et sul mingi lahjem vedrustus all kui GT - mudelil olema peaks.
Pljää

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sink123 » 21 Juun 2009, 10:01

usun ka et seal on midagi väga lahjat alla pandud, vahet pole mis velg all on 15" lööb rattad koopasse kinni ja 17" käib mööda äärt.

On kellelgi mulle pakkuda paremat vedrustust?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 22 Juun 2009, 21:53

Teksti täpsusest sõltub palju. Nimelt et vajutad ühe käe sõrmega vedrusid taga sillas vedrutama(üles alla liikuma) samas kinnitad et amordid on korras on ju jutus vastuolu. Ka ,,pehmet,, vedru (mida pole olemas) ei vajuta kolme näpuga autot kiigutama. Ammugi siis kui amordid on korras. Konkreetne jutt oleks selline. Tühi,seisev auto tagatiiva kaare kõrgeim punkt maa pinnaga on Ventol 62-64 cm. Kui ratas käib koopasse näed seda ka ju ise,et mis külje pealt. Kas vedrusid süüdistada? Pigem velgi oma valede ET--idega.

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sink123 » 24 Juun 2009, 10:08

jah auto saab kõigutada ühe käega, amort peab ära hoidma selle et ta edasi kõikuma/vänderdama ei jääks ning seda ta amort teebki, velgede ET on korras. Kui taha panna istuma 9 aastane laps siis auto tagaots vajub ca 8cm juba.

Keimo
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 12 Juul 2009, 18:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Küsin!

Lugemata postitus Postitas Keimo » 12 Juul 2009, 18:58

Ostsin 92a vento. Väidetavalt uued amordid ees ja auto esiots ikka akudes käib väga kõvasti ülesalla.Kas halav amordid või vedrud läbi?

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sink123 » 12 Juul 2009, 19:12

Keimo kirjutas:Ostsin 92a vento. Väidetavalt uued amordid ees ja auto esiots ikka akudes käib väga kõvasti ülesalla.Kas halav amordid või vedrud läbi?
Amortidega on asi nii et kui sa autot õõtsutad ise või august läbi sõites hakkab auto õõtsuma siis amordid peavad selle õõtsumise peatama. Et kui ise autot õõtsutada, lahti lasta käed - siis auto võib veel kuni max kaks korda üles-alla käia <- see tähendaks siis seda et amortides on veel elujõudu, aga kui auto tuimalt nö tühjalt edasi õõtsub siis ilmselgelt amordid läbi. Tuttavatelt Vento omanikelt olen saanud kommentaare et Vento vedrustus pidi tõesti olema väga pehme, sest vedrude kood on sama mis Golf III'el ehk tegemist Golf III'e vedrudega, võrdleme nüüd kerede suurust ja saab aru miks Vento nii pehme on, eriti tagaosa. Kusjuures õnneks müüakse Ventodele taha tugevdatud vedrusi :)

Keimo
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 12 Juul 2009, 18:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Keimo » 12 Juul 2009, 19:36

Selge! Suured tänud;)

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 13 Juul 2009, 09:43

Tere.
Panin just enda Ventole taha alla Audi A4 avandi vedrud.Audi vedru traat oli 0,5mm. jämedam ja vedru 15mm. pikem. Tulemus sai hea.

Keimo
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 12 Juul 2009, 18:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Keimo » 14 Juul 2009, 17:25

et ühesõnaga kui õõtsumine ei meeldi siis mingi muu margi vedrud alla?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 14 Juul 2009, 17:48

Korras amort töötab kahepoolselt. Kui amort tuleb kergelt ülesse,siis ei anna ta ka löögi korral ,natukest, vastupanu. Siis tunduvadki vedrud pehmed. Kõigepealt ikkagi amordi korralik kontroll.

vento-racer
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 22 Juul 2006, 23:22
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vento-racer » 28 Juul 2009, 22:20

panin oma ventole alla taha koni amordid ja lesjöforsi sportvedrud ja minu meelest on vedrustus ikkagi võrreldav keedetud makaroni omadustega.ei tea... tuleb ikka vist mingi ringrajaauto võistlusseeria amordid ja vedrud panna või üldse amordid raudtorudega asendada

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 28 Juul 2009, 22:48

Hea teema. Mida siiski tahtsid mugavuse kohapealt,või ralli kohapealt?

mph
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 18 Sept 2006, 15:19
Auto: A4 Avant 1.8TQ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mph » 03 Aug 2009, 22:31

Ei tea. Mul ventol orig. õliamordid taga + orig. vedru. 16" velg 205/45 rehviga. Ei käi velg kuidagimoodi koopasse, ega ei vaju auto ka väga hullult. Muidugi, kui tahaistmele kolm inimest võtta, siis paar cm vajub madalamaks, kuid ei midagi hullu.

Pigem on üheks koopas käimise põhjustajaks rehv, mis on kõrgema profiiliga, kui peaks.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 03 Aug 2009, 22:42

Või siiski ka velje ET on vale,mida ei taheta tunnistada.

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sink123 » 04 Aug 2009, 13:19

nii palju kui mina nüüd asja uurinud olen ja endale selgeks teinud olen on Ventode puhul see mure, et tegemist on hästi per*e kukkunud Golf'iga. Ma ei mõtle sellega midagi halba, lihtsalt et võrreldes Vento suurust ja ntx tagaosa raskust Golf'iga siis saab aru ju et Vento olemus on palju pehmem (samad vedrud ju mõlemal) ja kui all on ka veel vanad vedrud siis kokku saab ühe paraja õuduka. Üritan selle nädalaga oma Audi kokku lappida ja siis lähen Vento kallale, uued jäigad vedrud alla, uus summutijooks, suurem veermiku ja elektroonika kontroll ning peaks sellest asjast ka lõpuks usaldusväärse looma saama.

Vasta

Mine “Veermik”