Kolin esisillas!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Kolin esisillas!

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 10 Aug 2009, 15:22

Tervitusi

Kuna enda pea enam ei jaga, siis küsin siitpoolt abi, äkki on targemaid.

Kolin hakkas pihta umbes 2 kuud tagasi, alati on ühesugune ja ei ole selle ajaga hullemaks läinud.
Koliseb vasak pool, nii kruusal ja kehval teel sõites, kui ka piduriga tippides käib esimeses vasakus otsas kolks läbi.

Kõik puksid, rooliotsad on terved, kusagil ei tähelda loksu ega puksidel ei ole pragusi.
Sai vahetatud ka amordi tugipadi, kuna arvasin et selle viga, aga ei mingit muutust.

Võtsin lahti ka pidurisuporti kuna arvasin et äkki see koliseb, töö tehtud ja tulemus ilus ümmargune 0.

Kas on ideid mida kusagil veel vaadata? Mis võiks koliseda, ja see ei ole selline puksi kolisemine, kuna auto on olnud 1,5 a minu käes, siis olen õppinud kuulma neid kolinaid ja muid anomaaliaid, aga sellele kolinale ei suuda mitte jälile saada....
kõik ideed ja kasvõi kõige rumalamana tunduvad mõtted ja soovitused oleksid teretulnud, kuna kõige peale ise ei tule.

Rainer

E: Autoks siis passat variant 98a, 81kw

[Muudetud: 10-8-2009 Rainuz]
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas miilits » 10 Aug 2009, 15:38

irw,oli endal ka sarnane mure ja pikalt.mitu meest vaatasid ja katsusid ja lahti ning kinni esisild.õpuks siis joodik mööda minnes tegi nalja et vaata äkki midagi kuskil vahel.ja oligi,nimelt kuskilt kruusapealt korjanud korraliku kivi ja kinni kiilunud sinna.kiviminema ja asi vaikne taas.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 10 Aug 2009, 18:45

Nii, just saabusin tõstukilt.

Hakkasime ka kõike loksutama ja kolistama. Leidsime suure rõõmuga et cooleri korpus käis vastu tala, kuna kinnituskõrv oli puru.
Sai see kinni pandud käesolevate vahenditega, sõitma mindud ja tulemus ikka sama :mad:

Asi kisub vägagi koomiliseks juba, 3 meest käisid ümber auto esimese otsa, torkisid ja surkisid ja ei suutnud halligi .... :(:lol:

Kusagil ei ole näha et midagi oleks valesti, või siis kulumis v vastukäimis jälgi ... masendav ...

Kõik ideed ikkaveel oodatud!
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Aug 2009, 20:52

Oled kindel, et vasakult? Äkki eest keskelt: turbotoru keskel on mingi mootoripadja moodi moodustis, selline kollasest kummist. Ehk selle ots läbi ja nüüd toksib rauda vastu mootorit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 10 Aug 2009, 21:11

jussike kirjutas:Oled kindel, et vasakult? Äkki eest keskelt: turbotoru keskel on mingi mootoripadja moodi moodustis, selline kollasest kummist. Ehk selle ots läbi ja nüüd toksib rauda vastu mootorit.
Kuna masinal nina maas, siis kohe uurima!...
E: ei suuda siin sellist kollast v kummist patja leida : /

[Muudetud: 10-8-2009 Rainuz]
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Aug 2009, 21:27

Keset turbotoru peaks mootori suunas välja turritama ca 2cm läbimõõduga ja ca 6-8 cm pikkune julk, mille otsas see padi on.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 10 Aug 2009, 21:54

jussike kirjutas:Keset turbotoru peaks mootori suunas välja turritama ca 2cm läbimõõduga ja ca 6-8 cm pikkune julk, mille otsas see padi on.
Leitud,
välisel vaatlusel on kumm ilus ja terve, liigutasin ja väänasin, aga ei olnud nn liigset liikumist ....
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

ERandM
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Aug 2009, 21:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ERandM » 11 Aug 2009, 00:45

Okei..

räägin siis omad ideed ära..

Teeninduses käis meil ka kord firma auto kallal sama töö.. teeninduse targemad pead praktikantideni välja nuputasid 2 päeva auto alt ja pealt välja kus miski kõbiseb..

iga loogiline koht oli kh lõpuks välja peilitud (puksid, rooliotsas, sarniirid, vedrud, padjad , amordid, kondid jms) ja oli sama olukord...

tuli hakata uurima ega pole kive vales kohas vms või et ega nt kapott ei klõbise ja kas pirnid on ikka ilusti pesas lukus ja mida kõike ulmet veel.. stange sai üksikasjalikult ära vaadatud ja kõik juhtmed ja torud üle vaadatud ega kusagile vastu ei koputa.. kahtluse korral sai nö.. igaks juhuks kokku tõmmatud..
starteri kinnitus üle vaadatud muuhulgas ( mõnel autol põhjustas see kolksu et starter vb vaid 1 poldiga aint kinni veel kuidagi :D - kuigi väga hästi toimis :D )

porikoobaste katted ( kui on ) kas nende kinnitus on okei ja midagi ei ripu vms..



Muide.. millist tüüpi kolksu või kõlksuga on tegu.. ?

metalne, puine, plastine vms..
vahel aitab see sõna millega heli ära tunda saab...

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 11 Aug 2009, 07:40

Kuidas see olukord lahenes?? Milles siis kolks oli?

Minul kolks on metalliline vist, vähemalt tundub selline....

Küsimus, kui mootoripadjad on läbi siis peaks olema mootoris jõhker vibra ja padjast peaks see nn vedelik välja jooksma?
Või saab see nii salaja ka otsa saada?

Lihtsalt ei oska enam kusagilt vaadata ja alustada, samas ka terveid osi ei taha vahetada enam :/
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 11 Aug 2009, 07:59

Meenub yhe foorumikasutaja autoteema, kes ka kolksu taga ajas. Ehk on sul ka asi hoopis ukses?
Kui aega ja viitsimist, siis kae perra http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php ... 881&page=2

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 11 Aug 2009, 08:42

märgatavat loksu uksel ei ole .... aga selline nagin ja kigin uksest tuleb salongi ....

E:

käisin loksutasin ja väänasin ust, ei liigu vähemalt ei näe, ja ka liikumis/kulumis märkeid ei ole :/


[Muudetud: 11-8-2009 Rainuz]
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tants » 11 Aug 2009, 09:29

oma golfil kolisesid kunagi piduriklotsid (esimesed) kuna need kuramuse plekid mis klotside servade alla käivad olid ära kadunud.

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 11 Aug 2009, 09:37

tants kirjutas:oma golfil kolisesid kunagi piduriklotsid (esimesed) kuna need kuramuse plekid mis klotside servade alla käivad olid ära kadunud.
Klotsid ja üldse pidurisüsteem korras, kaks korda olen üle kontrollinud ...
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 11 Aug 2009, 12:30

Update:

Sai siis uuesti korra tõstukile ronitud, kahtlustasin stabika enda pukse, mitte kondi omi.
Võtsin siis üldse stabika varda alt ära koos kontidega, et kui selle viga, ja varras puudu, siis loogiliselt ei tohiks koliseda :D
Aga tutkitki :D

Siis ilma stabikata sai uuesti ratast pekstud ja kõigutatud, ja siis kostuski alt esimese õõtsa kobin :S
Panin stabika tagasi ja siis ei kostunud .... :S
Et nüüd siis tuleb oodata millal saab ja õõts ära vahetada ja kui siis ka ei aita siis on mõistus kohe päris otsas :/

Pöidlad pihku :D:D


Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alts20 » 11 Aug 2009, 16:56

kontrolli ikka korralikult sarniire. kui üks ülemistest sarniiridest on löbi siis tuleb väga kõva kolks salongi. Alumiused kukuvad või välja juba aga salongis see kõrva ei häiri.

Kontrollida tasuks ka roolilatti. Kui auto sesab sirgelt kanalil ja kui roolilati ligidalt vardast kinni võtta ja üles alla tugevalt tõmmates on kolksu kuulda siis tuleks sellega tegeleda, ühtlasi kontrolli ka ühendusi roolilati ja rooliratta vahel, sest ka seal võib vigu olla, kuigi need on juba harvemad korrad aga siiski

Vasta

Mine “Veermik”