LUKKU Golf 3 koliseb ja vibreerib teepeal

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

LUKKU Golf 3 koliseb ja vibreerib teepeal

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 12 Sept 2009, 14:17

Mure siis selline et sõites tambib esi sillas miskit.
mida kiiremini sõidan seda kõvemini
ka vaba käigul veeredes.

[Muudetud: 12-9-2009 Mafeikin17]

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 12 Sept 2009, 14:31

Vii auto kusagile veermiku kontrolli, siis saad teada, esiotsas palju mis võiks koliseda:)

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 12 Sept 2009, 16:11

Kuidas laager võib käituda ?
Ja kuidas pooltelg võib käituda on kellegil kogemusi kindlasti ju

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 12 Sept 2009, 16:22

Laager küll ei tambi,pooltelg samuti. Pakuks et kumm on peetis. Tõsta kordamööda esi ratas maast lahti,anna viiendaga kiirus sada ja vaata mis toimub. Korras rattaga on ainult tuule vuhin,ei mingit vibrat. Unustasin,peale vungi üles võtmist muidugi käik välja lükata.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 12 Sept 2009, 16:37

T6nis2 kirjutas:Laager küll ei tambi,pooltelg samuti. Pakuks et kumm on peetis. Tõsta kordamööda esi ratas maast lahti,anna viiendaga kiirus sada ja vaata mis toimub. Korras rattaga on ainult tuule vuhin,ei mingit vibrat. Unustasin,peale vungi üles võtmist muidugi käik välja lükata.
Ja siis auto kukkub maha ja saad reaalse kiirenduse o-100 1 sekundi ( parem kui sport autodel):crazy: , heal juhul katkise auto esiosa, halvemal mittu autot( oleneb sellest mis takistus autol ees on ) Edu igaljuhul :thumbup::thumbup:

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 12 Sept 2009, 16:39

Mis puututab teemat : auto esisild vajab kontolli. G3'l on ta suht lihtsa ehitusega seega vaga palju variante seal pole. Toenaolisem oleks sharniir, stabika kont voi puks. Vaga kaua ei tasuks venitada sellega, muidu kukkub alt midagi ara.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 12 Sept 2009, 16:45

Suured tänud vastuste eest esmaspäev arvatavasti läheb hooldusesse

Kratt
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Sept 2008, 23:35
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Kratt » 12 Sept 2009, 17:20

Kas üheks põhjuseks ei või olla kõver velg? Ise usun, et selle võiksid ka üle vaadata, et ega eest üks velgedest laksu ei ole saanud. Meie Eesti teede juures ei ole see ime.

Parimate soovidega Kratt.
VW Das Auto

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 12 Sept 2009, 17:27

Ja oligi esiratas perses omadega. suured tänud ! :)

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 12 Sept 2009, 17:33

Monah kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Laager küll ei tambi,pooltelg samuti. Pakuks et kumm on peetis. Tõsta kordamööda esi ratas maast lahti,anna viiendaga kiirus sada ja vaata mis toimub. Korras rattaga on ainult tuule vuhin,ei mingit vibrat. Unustasin,peale vungi üles võtmist muidugi käik välja lükata.
Ja siis auto kukkub maha ja saad reaalse kiirenduse o-100 1 sekundi ( parem kui sport autodel):crazy: , heal juhul katkise auto esiosa, halvemal mittu autot( oleneb sellest mis takistus autol ees on ) Edu igaljuhul :thumbup::thumbup:
Ei ole küll sellist asja proovinud aga kas see on võimalik?(ei pea nüüd silmas kiirendust vaid kontrollviisi)


Paistab et seekord T6nis2 ennustus pidas küll paika et rattaga mingi jama, mitte mingite ingel [VW Bot: "Keel korda!"] pukside või stabikakontidega...



[Muudetud: 12-9-2009 onusnooker]

Kratt
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Sept 2008, 23:35
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Kratt » 12 Sept 2009, 17:37

Muidu ei ole midagi imelikku selles, et kui ratas pees, siis ratad üleval kiiruseni sada lasta ja vaadata ratta käitumist, aga ühe kaupa seda ometi teha ei saa, vaid terve esimene ots tuleb korraga üles saada ning mina isiklikult seda vist ei teeks. Oht, et midagi väga valesti võib minna on väga suur.

Tore kuulda, et mure sai lahenduse ja seda õnneks/kahjuks suhteliselt väikste kuludega.

Parimate soovidega Kratt.
VW Das Auto

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 12 Sept 2009, 18:28

Huvitav,huvitav, miks ühe kaupa seda teha ei saa.Tegu ei olnud ju neljaveolisega. ABS süsteemi korral pole ka mingit meh. ohtu. Ei saa teha sellist kordamööda otsa tõstmist kui on veo jõu kontroll seade autol.

[Muudetud: 13-9-2009 T6nis2]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Sept 2009, 12:58

T6nis2 kirjutas:Huvitav,huvitav, miks ühe kaupa seda teha ei saa.Tegu ei olnud ju neljaveolisega. ABS süsteemi korral pole ka mingit meh. ohtu. Ei saa teha sellist kordamööda otsa tõstmist kui on veo jõu kontroll seade autol.

[Muudetud: 13-9-2009 T6nis2]
Kui autol on see VW pseudoplokk-differ (koonustega) siis võib ühekaupa ratta kontroll auto tungilt lihtsalt maha vedada. Samas on mul näit. EDS peal ja ei saa millegipärast ka siis silda kontrollida kui 4 ratast on maast lahti (tõstukil) - miskipärast poob esisilla rattad kinni, võtab pöörded maha, hääled samad nagu ABS rakenduks. Pole hakanud ka lähemalt uurima miks see nii on, vahest on midagi peetis.:starhit:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 15 Sept 2009, 13:08

EDS tootabki nii:spin:

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 22 Sept 2009, 20:34

Vastan teemal auto esiotsa tõstmine mis võib valesti minna .
muidugi ei ole soovitatav tõsta autot vw originaal tungraua peale . paned fibo blokke alla ja paar tugevamat lauda
ning mis saab veel valesti minna ?

Vasta

Mine “Veermik”