Mitteroostetavad pidurikettad?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hornet
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 23 Nov 2006, 12:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mitteroostetavad pidurikettad?

Lugemata postitus Postitas hornet » 13 Okt 2009, 15:04

Ehk keegi oskab soovitada pidurikettaid, mis meie kliimas väga kiiresti ei roostetaks ja mille hinnad jääks veel normaalsuse piiridesse? Vaatan, et uuemate autode pidurikettad seisavad suht kaua roostevabad.
Hetkel autol all u. 20-30k sõitnud kettad (omal ajal said ostetud sugugi, mitte kõige odavamad kettad) aga need juba väga korralikult roostes. Eks üheks selle põhjuseks ka see, et auto just väga tihti ei sõida...
Ehk oskab keegi midagi soovitada? Autoks siis Golf IV

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 13 Okt 2009, 17:49

Kas sa mõtled piduriketta tööpinda, mille vastu klots käib? Eks nad kõik lähevad rooste, kui seisavad. Kaasa aitavad sellele kuumus ja vesi. Aga kui auto pidevalt liikumises, siis klots lykkab rooste maha. Nagu pesumasina trummel, mis seest on läikiv, sest pesu poleerib ja teine on .... selline nagu ta on:D

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 13 Okt 2009, 17:57

Roostevabad pidurikettad???
Osta keraamilised siis. Tavalised pidurikettad, olenemata hinnast ja ka tootjast, kui auto seisab niiskes keskkonnas, kus on ka õhu ja temperatuuri vahetus, siis õrna roostet hõõrdepindadelt eemale hoida, on võimatu... Kui just tavotiga kokku ei määri.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 13 Okt 2009, 18:22

Eile õhtul sai auto garaaži ette jäetud ja hommikul olid roostes ja oranžid ( öösel oli suhteliselt vihmane ja tuuline ilm ) Sama efekt on kui autot pesen, siis kisub ka kirme peale, kuid see kaob niipea kui vähe liikunud ja pidurdanud.

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Sharan ´06
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas ReijoK » 13 Okt 2009, 18:25

Mida iganes sa ka välja ei mõtle, ära palun tavotiga määrima hakka:starhit:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5354
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Okt 2009, 21:55

Pidureid tuleb efektiivselt kasutada, mitte nii nagu need säästu sõitjad propageerivad. Hoiad paar liitrit kokku ja pärast vahetad tihkemini pidureid, tahmanud turboid, küünlaid.... rahaline kokkuhoid mis-sugune :lol: .
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

hornet
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 23 Nov 2006, 12:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas hornet » 14 Okt 2009, 07:16

Tööpinnaga pole probleemi... see otseses sõltuvuses pidurite tööst aga kõvasti roostes just ketaste muu osa... See vist meie kliimas paratamatu. Ega vist muud üle ei jää kui tuleb vahel omajagu oma sõidustiili muuta ja vähemalt aegajalt agressiivsemat sõidustiili harrastada...

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 14 Okt 2009, 08:00

Agressiivsemalt sõita võid küll jah, kuid kui auto seisma jätad ööseks ja väljas tuuline/vihmane ilm, siis on nad nii või naa roostes hommikul. Ei ole just rahuliku sõidustiiliga, auto mõeldud sõitmiseks ja teise nurga alt vaadatund: Kui midagi saba annab, siis järelikult oli aeg ja tuleb välja vahetada :smilegrin:

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 14 Okt 2009, 11:42

Mis sul üldse nagu mure on, roostetavad pidurikettad või muud piduri osad?
Kui sa pidurdad, seal ei ole vahet kas suurelt kiiruselt maha või aeglaselt, siis pidurid ikkagi kuumenevad, aeglasemal sõidul küll vähem, aga siiski. Sellistes tingimustes, nagu pidurid peavad töötama, tolm, vesi, lumi, läga mida talvel teele pannakse jne, sellised asjad mõjuvatki nii, et ilma piduri osade reageerimata väliskeskonnale, ei saa lihtsalt.
Kui sulle ei meeldi see, et piduri osad roostetama kipuvad, siis pead arvatavasti neid tihedamalt vahetama/ puhastama. Nii lihtne see ongi, või siis ketaste kohapealt, osta keraamilised siis.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 14 Okt 2009, 21:07

Lase kettad,trumlid liiva pritsi all puhtaks ja värvi Hammerit värviga . Muidugi mitte värvida töö pindu.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sax82 » 14 Okt 2009, 21:18

ma ei saa aru kuidas saab sõidustiil siin mõjutada ketta tööala ? esimese klotsi puututamisega on see rooste ju kohe läinud. või läheb ta sis kauemaks kui sõidad 200km/h ja sis paned plokki w :D tavotiga üle kui häirivad :lol:

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 14 Okt 2009, 21:43

sax82 kirjutas:ma ei saa aru kuidas saab sõidustiil siin mõjutada ketta tööala ? esimese klotsi puututamisega on see rooste ju kohe läinud. või läheb ta sis kauemaks kui sõidad 200km/h ja sis paned plokki w :D tavotiga üle kui häirivad :lol:

Sxidustiil mojutab tagumiste pidurite seisukorda !

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 15 Okt 2009, 08:01

Just, lõpuks on jäänud ainult töötavad esipidurid, liig hellal pidurdamisel.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 15 Okt 2009, 10:41

T6nis2 kirjutas:Lase kettad,trumlid liiva pritsi all puhtaks ja värvi Hammerit värviga .
Hammerite peale nüüd küll pole mõtet raha raiskama hakata. Aiapostide peal (otse roostes pinnale panduna) võib see küll hästi püsida, aga sõidukite jaoks on palju paremaid lahendusi.

Vasta

Mine “Veermik”