Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
-
Tänanud:
48 korda
-
Tänatud:
229 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas R36 » 01 Nov 2009, 14:26
Kuidas vahetada amordi kuplit või seda asja mis seal kõige kõrgemal asub, vedru on tõmmitsatega koos aga ei saa aru kuidas to kuppel lahti tuleb.
-
kutt911
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 09 Mai 2007, 21:01
- Asukoht: põlvamaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas kutt911 » 01 Nov 2009, 16:41
sellel kuppul on üks muttikas sees selle pead sealt lahti tegema siis saad selle kuppu maha
-
A8pool
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
- Asukoht: Keila
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas A8pool » 01 Nov 2009, 18:23
Kuuskant ja silmus võtmega näiteks !:)
Kui amorti enam kasutada ei soovi saab ka torutangide ja padruniga!
-
golfv5
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 28 Mär 2009, 10:02
- Asukoht:
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas golfv5 » 01 Nov 2009, 18:24
Kuidas tavaliselt mutreid küljest ära saab? Kõige lihtsam on mutrivõtmega keerata ma arvan
-
R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
-
Tänanud:
48 korda
-
Tänatud:
229 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas R36 » 01 Nov 2009, 18:31
aga otse pealevaadates oli seal selline seibikujuline asi millel kaks tsälka sees, vaevalt et keegi keerab seda tavalise mutrivõtmega
-
andu39
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
- Telefon: 58048324
- Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
- Asukoht: Võru lähedal
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas andu39 » 01 Nov 2009, 18:46
Siis tuleb endal teha selline võti,võta pikk padrun,käiad niipalju ära kui vaja ja keera.
58048324
-
R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
-
Tänanud:
48 korda
-
Tänatud:
229 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas R36 » 01 Nov 2009, 18:49
Täna enam kyll õue ei viitsi minna, usun muidu et lähen viskan amordi homme võrus remonditöökotta ja las vahetavad ära. Mõle mõtet ka nüüd ühekordseks tegemiseks seda vidinat osta, ja endateada ei vedele kodus ühti pikka padrunit. Muidu teadmiseks et olen näinud orig. amort ka selliseid millel on seal mutter mitte see imejulla:)
[Muudetud: 1-11-2009 golfi_vend]
-
rits81
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 06 Mär 2008, 19:23
- Asukoht: viljandi
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas rits81 » 02 Nov 2009, 07:42
muttrile sobib hästi vene aegne küünlavõti,see on ka padruni kujuga ja pealtpoolt saab kuuskandiga ka hoida.omal ajas see ideaalselt asja ära.
-
_rein_
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
2 korda
Lugemata postitus
Postitas _rein_ » 02 Nov 2009, 09:58
Tere
Korraliku suruõhuvõtmega.Vähemalt minul ei ole probleeme olnud.
-
pppp
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
-
Tänanud:
65 korda
-
Tänatud:
16 korda
Lugemata postitus
Postitas pppp » 02 Nov 2009, 13:08
Selle "imejulla" võtme tegin ma kunagi sobiva suurusega mutrist. Käiasin ühelt poolt maha, nii et parajasti 2 hammast püsti jäid, mis täpselt sinna sälkudesse sobisid. Ja seda töödeldud mutrit keerasin siis tavalise silmusvõtmega.