Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: HawkHill, argo

Vasta
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan »

Tere taas!

Kui üks teema pole veel lõppenud on kohe teine algamas.

Mingite emotsioonide ajendil sai aktuaalseks järgmise auto ost, mis peaks suurema mahutavuse eesmärki täitma.
Valisin välja saksast Audi A6 2000a v6 TDI 110 kw/150 hj LS 256 tkm (loe; "hitleri kättemaks").
Mootorist väga googeldada ei viitsinud üldse kuid tegin seda nüüd hiljem :wtf: :mrgreen:

PiltPiltPilt

Auto on teel Saksast Eestisse ja kohe-kohe peaks jõudma kohale.

Lisan siia tõlke googlist :mrgreen: ;

2,5 TDI V6 mootorit tutvustatakse Audi A6 C5 1997. Kuigi 2,5 TDI V6 mootorit toodeti samal ajal kui vastupidavat tähistatud 1.9 TDI mootorit, oli see suur samm tagasi.

2,5 TDI mootori puudused on ennast tõestanud pärast mitmeaastast töötamist: määrimissüsteem, sissepritsesüsteem, mootori eküü ja lõpuks hammasrihm. 2,5 V6 TDI mootorit ei saa täiuslikuks nimetada.
Sõltuvalt versioonist on mootori võimsus 150 (AFB / ANC), 155 (AIM), 163 (BFC, BCZ, BDG) ja 180 hj (AKE, BDH, BAU) ja pakub suurepärast jõudlust. Debüüdi päevil oli see väga kaasaegne seade, mida algselt kasutati Audi A6 ja A8, seejärel Audi A4 ja Vw Passat ning lõpuks Skoda i Superb. See on varustatud muutuva geomeetriaga turbiiniga ja otsese sissepritsega.

Boschi sissepritsesüsteem tekitas kaebusi ka 2,5 V6 TDI mootori kohta.

Kahjuks ei teinud Volkswageni insenerid tõenäoliselt mootoritesti reaalsetes tingimustes, sest vähemalt 200000 - 250000 km läbimise järel oleksid nad kõigist probleemidest teada.
Praktikas avastati 2,5 TDI mootorite rikke väga kiiresti. [/b]Tehase sissepritseparameetritega oli probleeme algusest peale, põhjused olid erinevad. Üks neist on kütusepumba talitlushäire, juhtimiselektroonika probleemid ja kütuse annuse reguleerimise magnet. Radiaaljaotuspump on tundlikum kütuse lisandite suhtes kui telgpump. Sel põhjusel on mehaanilised kahjustused väga levinud.
Radiaalpumpa võib kahjustada isegi lühike töötamine ilma kütuseta. Pumpa kaitseb kütusepaagis olev spetsiaalne kambrisüsteem - kui kütus otsa saab, lülitub mootor automaatselt välja. Pump ECU on pumbaga integreeritud. Remondikulud sõltuvalt kahjust. Paraku võib ebaõnnestumine ilmneda igal läbisõidul.


Ajasüsteemi peetakse kõige kallimaks mootoriprobleemiks. Põhjuseks oli materjali halb kvaliteet. Esialgu söödaks nukkvõllid pärast 150000 km - 200000 km ületamist, nukkvõllid tuli välja vahetada, pärast selle probleemi lahendamist tekkis nukkvõlli lõhenemise probleem. Nuki kiire kulumise probleem ei piirdunud mootori mõnede versioonidega viimastel tootmisaastatel.

Kuni 2001. aastani valmistatud 2,5 TDI V6 mootorit peetakse halvemateks kui hilisemaid mootoreid, hiljem mootori elementide disain muutus ja rikked muutusid haruldasemaks.
2,5 TDI V6-l on probleeme väntvõlliga töötava õlipumbaga. Pärast teatud läbisõitu pumba ajami kahjustumise tõttu jääb mootor rasvavabaks. Võib tekkida õlipumba ummistus, nukkvõlli jäägid on söödud (kulunud). Võib esineda ka iberlaufi ummistumist, mille tagajärjeks on karteris kõrge rõhk ning tihendite ja tihendite õli läbimurre.

2,5 TDI V6-l on turbiiniga probleeme, üle 200000 km läbitud mootoritel võib turbiiniga probleeme olla. Probleemid on kas sõukruvide või külviga ning mõnikord probleemid turbiini juhtimisega.
Võimsuse kadu Dp võib põhjustada ka EGR-klapi või vooluhulgamõõturi kahjustused.

Sellel mootoril ei olnud kunagi tahkete osakeste filtrit ja EGR-klapp ilmus ainult versioonides, mis vastavad Euro 4 standardile.

Volkswagen märkas kiiresti 2,5TDI mootori rikkeid ja kõrvaldas need järk-järgult, kuid ei suutnud seda lõpuni teha. 2002. pihustid vahetatud. 2.5TDI V6 ajalugu, kuid eelkõige peaksime mainima seadme ulatuslikku ümberkujundamist. 2004. aasta mudeli puhul muutus ajastus täielikult. Mootor eemaldati, kuna see ei suutnud täita Euro 5 standardit.
2,5 TDI mootor läks esiveoga või 4 × 4 ajamiga manuaalse või automaatkäigukastiga.
Audi A8 D2: 01.1997. - 2002.
Audi A6 C5: 07.1997. - 01.2005.
Audi A4 B5, B6: 09.1997. - 12.2004.
Volkswagen Passat B5: 07.1998. - 05.2005.
Škoda Superb: 12.2001. - 03.2008.

Analüüsides kõiki probleeme, mis on ilmnenud 2,5 TDI V6 mootorites, võib järeldada, et see on üks viimaste aastate halvemaid (vastupidavuse jaoks) mootoreid, mille Vw on välja töötanud. Lisaks toimub see sageli koos automaatkäigukastiga, mis võib aja jooksul defektiks muutuda ja mille parandamine on kulukas. Vihje igale juhile on see, et nad peaksid selle mootoriga peatuma suures autokaares.

Vältida tuleks 2,5 TDI V6 mootorit 150 hj. Uuemad versioonid 155 - 179 hj on palju paremad. Soovitatav mõnele 2,5 TDI mootorile, kuid ainult versioonis, mis vastab Euro 3 nõuetele - uuemad mootorid on problemaatilised.

Viimati muutis ryan, 04 Jaan 2021, 21:37, muudetud 5 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Sellel teemal on 83 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”