Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: argo, HawkHill

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 04 Jaan 2021, 20:44

Tere taas!

Kui üks teema pole veel lõppenud on kohe teine algamas.

Mingite emotsioonide ajendil sai aktuaalseks järgmise auto ost, mis peaks suurema mahutavuse eesmärki täitma.
Valisin välja saksast Audi A6 2000a v6 TDI 110 kw/150 hj LS 256 tkm (loe; "hitleri kättemaks").
Mootorist väga googeldada ei viitsinud üldse kuid tegin seda nüüd hiljem :wtf: :mrgreen:

PiltPiltPilt

Auto on teel Saksast Eestisse ja kohe-kohe peaks jõudma kohale.

Lisan siia tõlke googlist :mrgreen: ;

2,5 TDI V6 mootorit tutvustatakse Audi A6 C5 1997. Kuigi 2,5 TDI V6 mootorit toodeti samal ajal kui vastupidavat tähistatud 1.9 TDI mootorit, oli see suur samm tagasi.

2,5 TDI mootori puudused on ennast tõestanud pärast mitmeaastast töötamist: määrimissüsteem, sissepritsesüsteem, mootori eküü ja lõpuks hammasrihm. 2,5 V6 TDI mootorit ei saa täiuslikuks nimetada.
Sõltuvalt versioonist on mootori võimsus 150 (AFB / ANC), 155 (AIM), 163 (BFC, BCZ, BDG) ja 180 hj (AKE, BDH, BAU) ja pakub suurepärast jõudlust. Debüüdi päevil oli see väga kaasaegne seade, mida algselt kasutati Audi A6 ja A8, seejärel Audi A4 ja Vw Passat ning lõpuks Skoda i Superb. See on varustatud muutuva geomeetriaga turbiiniga ja otsese sissepritsega.

Boschi sissepritsesüsteem tekitas kaebusi ka 2,5 V6 TDI mootori kohta.

Kahjuks ei teinud Volkswageni insenerid tõenäoliselt mootoritesti reaalsetes tingimustes, sest vähemalt 200000 - 250000 km läbimise järel oleksid nad kõigist probleemidest teada.
Praktikas avastati 2,5 TDI mootorite rikke väga kiiresti. [/b]Tehase sissepritseparameetritega oli probleeme algusest peale, põhjused olid erinevad. Üks neist on kütusepumba talitlushäire, juhtimiselektroonika probleemid ja kütuse annuse reguleerimise magnet. Radiaaljaotuspump on tundlikum kütuse lisandite suhtes kui telgpump. Sel põhjusel on mehaanilised kahjustused väga levinud.
Radiaalpumpa võib kahjustada isegi lühike töötamine ilma kütuseta. Pumpa kaitseb kütusepaagis olev spetsiaalne kambrisüsteem - kui kütus otsa saab, lülitub mootor automaatselt välja. Pump ECU on pumbaga integreeritud. Remondikulud sõltuvalt kahjust. Paraku võib ebaõnnestumine ilmneda igal läbisõidul.


Ajasüsteemi peetakse kõige kallimaks mootoriprobleemiks. Põhjuseks oli materjali halb kvaliteet. Esialgu söödaks nukkvõllid pärast 150000 km - 200000 km ületamist, nukkvõllid tuli välja vahetada, pärast selle probleemi lahendamist tekkis nukkvõlli lõhenemise probleem. Nuki kiire kulumise probleem ei piirdunud mootori mõnede versioonidega viimastel tootmisaastatel.

Kuni 2001. aastani valmistatud 2,5 TDI V6 mootorit peetakse halvemateks kui hilisemaid mootoreid, hiljem mootori elementide disain muutus ja rikked muutusid haruldasemaks.
2,5 TDI V6-l on probleeme väntvõlliga töötava õlipumbaga. Pärast teatud läbisõitu pumba ajami kahjustumise tõttu jääb mootor rasvavabaks. Võib tekkida õlipumba ummistus, nukkvõlli jäägid on söödud (kulunud). Võib esineda ka iberlaufi ummistumist, mille tagajärjeks on karteris kõrge rõhk ning tihendite ja tihendite õli läbimurre.

2,5 TDI V6-l on turbiiniga probleeme, üle 200000 km läbitud mootoritel võib turbiiniga probleeme olla. Probleemid on kas sõukruvide või külviga ning mõnikord probleemid turbiini juhtimisega.
Võimsuse kadu Dp võib põhjustada ka EGR-klapi või vooluhulgamõõturi kahjustused.

Sellel mootoril ei olnud kunagi tahkete osakeste filtrit ja EGR-klapp ilmus ainult versioonides, mis vastavad Euro 4 standardile.

Volkswagen märkas kiiresti 2,5TDI mootori rikkeid ja kõrvaldas need järk-järgult, kuid ei suutnud seda lõpuni teha. 2002. pihustid vahetatud. 2.5TDI V6 ajalugu, kuid eelkõige peaksime mainima seadme ulatuslikku ümberkujundamist. 2004. aasta mudeli puhul muutus ajastus täielikult. Mootor eemaldati, kuna see ei suutnud täita Euro 5 standardit.
2,5 TDI mootor läks esiveoga või 4 × 4 ajamiga manuaalse või automaatkäigukastiga.
Audi A8 D2: 01.1997. - 2002.
Audi A6 C5: 07.1997. - 01.2005.
Audi A4 B5, B6: 09.1997. - 12.2004.
Volkswagen Passat B5: 07.1998. - 05.2005.
Škoda Superb: 12.2001. - 03.2008.

Analüüsides kõiki probleeme, mis on ilmnenud 2,5 TDI V6 mootorites, võib järeldada, et see on üks viimaste aastate halvemaid (vastupidavuse jaoks) mootoreid, mille Vw on välja töötanud. Lisaks toimub see sageli koos automaatkäigukastiga, mis võib aja jooksul defektiks muutuda ja mille parandamine on kulukas. Vihje igale juhile on see, et nad peaksid selle mootoriga peatuma suures autokaares.

Vältida tuleks 2,5 TDI V6 mootorit 150 hj. Uuemad versioonid 155 - 179 hj on palju paremad. Soovitatav mõnele 2,5 TDI mootorile, kuid ainult versioonis, mis vastab Euro 3 nõuetele - uuemad mootorid on problemaatilised.

Viimati muutis ryan, 04 Jaan 2021, 21:37, muudetud 5 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas miilits » 04 Jaan 2021, 21:39

Miks peaks sellist jama kuskilt saksast tooma? Kas neid raipeid kohapealt pole vtta enam?
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
4wdMustVälkwoodyTanel8012Trooja
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
4wd
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Sept 2009, 21:04
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas 4wd » 04 Jaan 2021, 21:47

Misasja 😀😀 isegi kui ainult transpordi maksid pole sellel toomisel mõtet

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 04 Jaan 2021, 22:48

Äsja jõudis ka teade, et auto on jõudnud kohale (Tartus).

Ma ei ole tüüpiline inimene, kes võtab 256 eur eest omale crv või mõne järgmise.
Mind väga ei koti need uued ja või mis iganes autod.
Ma ei pane ka pahaks kui kellelgi on mõni teine arusaamine asjadest, nende väärtusest jne, pole minu mure :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
4wd
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Sept 2009, 21:04
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas 4wd » 04 Jaan 2021, 23:01

Polegi väitnud ,et peaksid uue auto ostma lihtsalt vaadates nende autode siinset turuhinda siis tundub valik lihtsalt huvitav mida kaugelt endale tuua lasta eriti veel 110kw variant oma miljoni tüüpveaga , aga edu!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas Golhv » 05 Jaan 2021, 09:08

mis emotsioon sellist otsust tegema ajendas täpsemalt?
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
woodyTrooja

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1122
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 90 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 05 Jaan 2021, 09:49

Mind huvitab ka, et mis auto transport ja auto ise maksis? Eestis maksavad Hitlerid lihtsalt nii vähe, et kas tõesti said auto Saksast tasuta, et koos toomisega ära tasus? :lol:
Ära pane pahaks, aga sellised küsimused tõesti tekivad vaadates seda teemat.

Nagu lugeda võib, siis tellisid auto ära ja siis alles googeldasid mootorit?
Viimati muutis Pets115, 05 Jaan 2021, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1944
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Jaan 2021, 10:09

Seda mootorit ei pea guugeldamagi, see on juba rahvapärimustes sees :D

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 05 Jaan 2021, 10:11

Ma saan aru te mõtetest, et hitler see ja hitler too ja Eestis nii ja Eestis naa aga ehk on see masin kuidagi väga eriline oma varustuse või millegi muu poolest. Me võiks ju aru saada, et autod on haigus ja see mida meie ei näe selles A6-s, ei näe mõni teine inimene vanas Golfis.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Jaan 2021, 10:36

Eks Saksamaalt toomise point sai tõesti olla see, et kere ilmselt palju paremas seisus ja vast ka tehnika paremini hooldatud.Korras C5 on ju tegelt väga mõnus auto. Aastaid tagasi isegi kliendile Saksast toonud sellist. Küll 1.9 96kw. Kuigi oli plaan rahulikult 120-130 km/h tulla siis päris tihti avastasid 160-170 jälle kellal (Saksas Autobahnil). Vaikne ja stabiilne ka sellel kiirusel. Aga jah seda 110kw kunagi ise ka taastanud (mootorivahetus) ja veidi omanud, siis tundus küll, et see ei liigu ühestki otsast edasi ja ainult röögib käes. Väga ei mõista tõesti sellist valikut, pigem 96kw poole võinud vaadata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 05 Jaan 2021, 13:40

Meil ka viimase aja trendiks youngtimerite või nende lähedaste autode tellimine. Detsembris telliti näiteks C4 ja B5 Audi, üks Volvo 940 jne. Osad ostavad hobiautoks ja osad igapäevaseks tarbimiseks, kuna soovivad lihtsamat ja madalamate kuludega autot.

Loodetavasti selle C5 puhul liiga ämbrisse ei astunud ja saad hea isendi(nii palju, kui see 2.5 TDI puhul võimalik on). Audide puhul C5 ilmselt esimene "uuekooli" auto, kus juba tehnika keerulisem, kui C4 peal. Heas korras oli/on ta muidugi mugav auto.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
AlarLA
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 05 Jaan 2021, 18:15

Pilt
Pilt

Kirjas oli, et on avariivaba auto.
LS 256 tkm on võrreldes meil müügis olevaid saane pea uueväärne auto.
Näha on, et on hoitud.
Mis mulle meeldis veel, et see on originaalne koos oma velgedega.

Mootori kohapealt nii palju, et sellisel läbisõidul peaks olema nukkvõllid vahetatud..või siis vahetamata :roll: :mrgreen:

Ja muidugi vaatasin, et teil siin foorumis on ilgelt igav :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas links » 05 Jaan 2021, 19:09

Mis head siis lisade poolest on?
Ja mis ära tehtud või tegemata on? :D
Sealne rahvas ju diislit niisama seismiseks ei osta või seekord tõesti kirikuõpetaja auto?
Aga piltidelt tundub küll väline konditsioon hea. Pole midagi muud hääd soovida kui paksu rahakotti! :P

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Jaan 2021, 13:19

Tüüp on rebel!
Ennem loen Hitleri kättemaksuga maadlemisest, kui liisingu pilli softi uuendustest või veel hullem, töö auto muredest :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
tobimargalkeemikryanSiksaatorMaahärrazephysHawkHillTrooja
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Jaan 2021, 18:58

Pilt

Visioon oli selline :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas tofetome » 06 Jaan 2021, 19:12

Mis nüüd siis plaan on? Midagi muutunud?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Jaan 2021, 19:40

Läheb madalamaks kindlasti ja velg tuleb ka.
Stangel hall mustaks ja kerge toonklaas tuleb :wink:
Tagumised tuled tuleb tumedamaks saada.
Viimati muutis ryan, 06 Jaan 2021, 20:33, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 06 Jaan 2021, 21:45

ryan kirjutas:
06 Jaan 2021, 19:40
Läheb madalamaks kindlasti ja velg tuleb ka.
Stangel hall mustaks ja kerge toonklaas tuleb :wink:
Tagumised tuled tuleb tumedamaks saada.
...et siis? :roll:
ryan kirjutas:
05 Jaan 2021, 18:15

Mis mulle meeldis veel, et see on originaalne koos oma velgedega.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas martin333 » 06 Jaan 2021, 22:29

Mõtles ilmselt seda, et eeldatavasti pole enne keegi oma tuuningumaitset selle auto peal katsetanud.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Jaan 2021, 23:21

Saksamaal päris keeruline mingit tjuuningut teha, seal iga asja jaoks sertifikaati vaja TÜV jaoks.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Jaan 2021, 13:00

no igal korralikul tootjal on see sert olemas ja saab ilusti passi ja no problemo tegelt. Pigem on hoopis meil keeruline tuningut teha. Kunagi panin alla Remuse sportpüti. Pikalt veel venitasin auto regamisega (saksast toodud), et saaks enne ilusti alla. Mudelipõhine lahendus, sert olemas jne. Arki siis vana uurib ja puurib, teeb serdist koopia jne ja siis teatab rõõmsalt, et sumpsi me Eestis passi ei kanna. Hoia sertifikaat kindalaekas ja kui politsei kinni peab või ülevaatusele lähed, siis näitad ette. Milleks siis üldse kogu see kino.
Sarnane teema sprotrooliga (Sama angaari ametnik kusjuures). Jälle teeb serdist koopia, uurib ja puurib. vaatab roolilt koodi ja no ei saa maatrikstabelist aru. Lõpuks mingi kolleeg tuli ja konkreetselt ütles "mida sa nu..id siis klienti, milles sa aru ei saa, sii üleval on autod, siin vasakul on roolid ja näed siin tabelis on X olemas, järelikult kõik õige". Seekord sai rool ilusti passi. Ma miskipärast arvan, et kui paberimajandus olemas, siis on Saksas see asi tegelikult lõpuks palju lihtsam.
Ma ei hakka siin rääkima LED tagatuledega autost jne, mis ka ARK-s kõik pöördesse, aga vist oli toona ka sert olemas või tähised peal ja lõpuks rahunesid maha. Vahepeal oli ju ka rehvimõõt teema nr 1. Mul isegi Ladal (taaskord sama superametnik) esimese asjana jooksis rehve uurima. Auto oli kaua seisnud ja vahepeal arvelt maha läinud, vedasin puksiiriga kohale. Tema õnneks või õnnetuseks olid autol veel samad 1979a rehvid all. Mis siis et mustes sisuliselt slick, aga noo mõõt klappis ja oli väga rõõmus.
Viimati muutis dellu, 07 Jaan 2021, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 07 Jaan 2021, 18:08

martin333 kirjutas:
06 Jaan 2021, 22:29
Mõtles ilmselt seda, et eeldatavasti pole enne keegi oma tuuningumaitset selle auto peal katsetanud.
Just.
Aga originaal veljega on ka teatud nurga alt teine päris kena.
S-Line vedrud peaksid olema madalamad, otsib, mõõdab ja vaatab.
Audi orig valukas ei ole ka teab mis "tuuning".
Kõhuli seda autot plaanis lasta ei ole, lihtsalt oma silmale pisut siit ja sealt :wink:
Viimati muutis ryan, 07 Jaan 2021, 20:01, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 08 Jaan 2021, 21:18

Pilt
Pilt
Pilt

Täna, asukohaga Tartu, sai auto arvele võetud.
Esimene kohtumine toimus läbi traat aia.
Õhtuks oli muidugi uus laadung autosi kohal.
Viimati muutis ryan, 09 Jaan 2021, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Jaan 2021, 20:12

Käisin Tartus ja tõin auto linna.
Esimene sõit maanteel ja üldse.
Vajab harjumust, mootor, ülekanne jne.
Ütleme nii, et sõita saab, mulle meeldib linnas foori taga seistes mootori mürin.
Maanteel ei kuule mootorit üldse, isegi kiirendamisel (kuuendaga) ei kostu tuppa midagi.

Kokkuvõtteks ütlen "Dinosaurus" :D

Põhiline oli ruumi puudus minu A3-s, lapsed on suureks kasvanud ja ma pidin suurema auto poole vaatama, selle eesmärgi täidab see auto täpselt.
Lisad, mis peal on, on ka piisavad ja pisut rohkem kui mu A3 peal, mis on ka hea varustusega.
Meil on peres ka A4, no ei ole mugav, on igasuguseid vigu mis mulle ei meeldi.

Parimaks autoks on siiski Toledo, kogu see istumine, rool, käetugi, jalgadel on mõnus, kiirendus, teel püsivus jne.
Ma algselt kahetsesin seda ostu, kuid peale seda olen ehitanud ja leidnud, et see on väga hea auto, millest ma loobuda ei tahaks.

Aga siis tagasi A6 teema juurde.
Viimane hooldus on raamatus märgitud nõks alla 200 tkm, kuni selleni on käinud kenasti esinduses.
Peale selle 50 tkm on kusagil mujal ilmselt käinud.
Leidsin huvitava kati paberi :roll:
Pilt
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Audi A6 2,5 TDI v6 110 kw - ryan

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 09 Jaan 2021, 20:24

Mulle meeldib see lause esimesel real 😂😂😂
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
raidooargo

Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”