Seat Leon FR, 07a - toomsander
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Siin paar viimast videot on, muidugi suht sissemängimise faasis ja väga peale ei kütnud.
https://instagram.com/leon.fr.est?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://instagram.com/leon.fr.est?igshid=YmMyMTA2M2Y=
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Täna sai summutisukk korda tehtud .. või noh, seda läksin vahetama ning siis ilmnes, et summuti toru on turbo flantsi küljest veel omakorda lahti, läks natukene kulukamas, kui eeldasin aga mis seal ikka.
Üks neljapäev sai ka parklas tilka käidud näppimas.
Õnneks algas nüüd ka puhkus, hakkan vaikselt nuputama kuidas puuduv tagaistme osa ilusaks ning viisakaks teha, lisandus ka Autostudio E180.2 võimendi esimesete uste kõlarite jaoks.
Samuti vinnasin kasti ükspäev välja ja võõpasin teist korda üle, nüüd on täitsa hea.
Üks neljapäev sai ka parklas tilka käidud näppimas.
Õnneks algas nüüd ka puhkus, hakkan vaikselt nuputama kuidas puuduv tagaistme osa ilusaks ning viisakaks teha, lisandus ka Autostudio E180.2 võimendi esimesete uste kõlarite jaoks.
Samuti vinnasin kasti ükspäev välja ja võõpasin teist korda üle, nüüd on täitsa hea.
Viimati muutis toomsander, 30 Mai 2022, 21:32, muudetud 1 kord kokku.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Saan aru, et autol on peal üks 70Ah AGM aku? Kui kaua saab kuulata seisva mootoriga muusikat, et veel auto hiljem starterist käima läheb? Mõtlen kuskil looduses näiteks grilli tehes, tagumine luuk avatud ja ise oled autost väljas.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Jooksin siin vihmaga tuppa koduõlut villima, selgema taevaga õue kõlareid meisterdama...
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Eks natukene peab ettevaatlik olema jah ning ise meeles pidama, ega üldiselt keegi teine nagunii auto peal pole. Hetkel sai tehtud avaldus ümberehituse registreerimiseks (tagumiste istmete jms eemaldus) eks ole, kui meeldivalt see protsess kulgeb ARK-is.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Vahepeal sai tweeteritele topsid prinditud, natuke krunditud - lihvitud ning värvitud. ARK-ist sain ka positiivse vastuse istmekohtade arvu muutmiseks, nüüd veel ettenäitamise vaev. Vahepeal öeldud on muidugi pikk aeg, reaalne töö oli laupäeva hommik - kiire disain Fusionis ja printer huugama. Ühe topsi prindiks kulus 6h. Pühapäeval juba värvisin ja paigaldasin. Päid paneb keerutama päris kaugelt
Viimati muutis toomsander, 27 Juun 2022, 15:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Nonii, ega miskit suurt muutunud pole. Muusikaga mõõdeti 143,93db esiklaasilt - olin isegi natukene pettunud ja hakkasin ruttu uut kasti vorpima. Siinusega korralikult katsetades oleks ilmselt saanud kõrgema tulemuse. Loodetavasti saab nädalavahetusel uue kasti autosse ja vaikselt katsetama hakata.
Üks väike videoklipp ka, see muidugi reaalset müdinat edasi ei anna:
Üks väike videoklipp ka, see muidugi reaalset müdinat edasi ei anna:
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Vahepeal siis nii palju, et ... kast sai omale riide peale, kõrva järgi on müdin uue kastiga oluliselt kõvem ja häälestus sai ka madalamale tehtud. Hetkel on vana võimendi müügis ja kolmap peaks tulema uus 5.1kw võim.
Ning, kui päris hästi läheb siis taha 2 lisa akut ka.
Ning, kui päris hästi läheb siis taha 2 lisa akut ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Pole ammu kirjutanud, enne võistlust oli mõlema võimendiga probleeme. Õnneks ka asjad lahenesid. Tulemuseks 148.3db (ätt) 35Hz.
Praeguseks tehnika müüdud ja algab vängema süsteemi ehitamine.
Paari videoklippi:
Sai ka igapäevasteks sõitudeks 2014a passat ostetud, et rahulikult Seati kallal nokitseda.
Praeguseks tehnika müüdud ja algab vängema süsteemi ehitamine.
Paari videoklippi:
Sai ka igapäevasteks sõitudeks 2014a passat ostetud, et rahulikult Seati kallal nokitseda.
Viimati muutis toomsander, 09 Sept 2022, 10:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Vahepeal on kohale jõudnud uued elemendid. 2x18" - Tüki kaal täitsa tummine 37~ kg. Ühe elemendi võimsustaluvus peaks julgelt olema kuskil 7,5kw RMS-i. Eile alustasin autost vana sodi välja korjamist mis veel jäänud oli ning saab vaikselt mõõtma hakata, kuidas mis mahutada sinna.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12 Okt 2021, 09:53
- Auto: Seat Leon FR
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Seat Leon FR, 07a - toomsander
Vahepeal pole pikalt juttu teinud aga jätan märgi ikka maha.
Peale talvekorterisse veeremist hakkasin tagumisi istmeid ja turvavarustust eemaldama ja seda ikka nii, et tagasi neid sinna enam ei pane. 28. veebruar sai käidud Maanteametis masinat ette näitamas ning auto ametlikult kahekohaliseks registreeritud. Tegelikult käisin korra ka enne seda, kuid siis ei sobinud lisakellad, summuti ja koonusfiltri süsteem.
Alates 17.03 võtsin välja eelmise aasta puhkusepäevad ja hakkasin aga vaikselt pihta, hetkel ilmselt tulebki viimase nädala materjal, päris palju aega kulus põhja sirgu ajamisele, aga lõpuks sai hea.
Tulevase seina kohast sai lagi muidugi pooleks lõigatud.
Lakke panin müraisolatsiooni, eest on tegelikult veel puudu üks 6mm kiht, kasti taha jääb 2mm kuna see on nagunii ära isoleeritud seinaga. Vana silikoni nokitsemine oli ilge ikaldus.
Enamuse vineeri lasin küll lõigata ja esipaneelid CNC-s teha, aga ise pidi ka ikka tikksaele valu andma. PVA liimi on vast üks 2 liitri jagu kulunud.
Esipaneeli testimine ja liimimine, praegu on jäänud lisada veel augud keermelattide jaoks.
Veel liimi ja küljepaneelid paksemaks.
Ja lõpetuseks natukene silmailu.
Peale talvekorterisse veeremist hakkasin tagumisi istmeid ja turvavarustust eemaldama ja seda ikka nii, et tagasi neid sinna enam ei pane. 28. veebruar sai käidud Maanteametis masinat ette näitamas ning auto ametlikult kahekohaliseks registreeritud. Tegelikult käisin korra ka enne seda, kuid siis ei sobinud lisakellad, summuti ja koonusfiltri süsteem.
Alates 17.03 võtsin välja eelmise aasta puhkusepäevad ja hakkasin aga vaikselt pihta, hetkel ilmselt tulebki viimase nädala materjal, päris palju aega kulus põhja sirgu ajamisele, aga lõpuks sai hea.
Tulevase seina kohast sai lagi muidugi pooleks lõigatud.
Lakke panin müraisolatsiooni, eest on tegelikult veel puudu üks 6mm kiht, kasti taha jääb 2mm kuna see on nagunii ära isoleeritud seinaga. Vana silikoni nokitsemine oli ilge ikaldus.
Enamuse vineeri lasin küll lõigata ja esipaneelid CNC-s teha, aga ise pidi ka ikka tikksaele valu andma. PVA liimi on vast üks 2 liitri jagu kulunud.
Esipaneeli testimine ja liimimine, praegu on jäänud lisada veel augud keermelattide jaoks.
Veel liimi ja küljepaneelid paksemaks.
Ja lõpetuseks natukene silmailu.
- Kes tänasid kasutajat toomsander selle postituse eest:
- J.Aru