Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Huviliste sõidukid, kes kasutavad muud VAG grupi sõidukeid, kui Volkswagen.

Moderaatorid: argo, HawkHill

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Okt 2022, 17:53

Tere jälle siinsed. Vahepeal pole olnud lihtsalt mitte midagi kirjutada siia ja sellepärast ka minupoolt eetrivaikus olnud.
Nüüd jälle natuke piiksuks, kuna oli siin plaan juba natuke aega, et tütrele on vaja mingi masin ülikoolis käimiseks vaadata, laenas siin naise Passatit pidevalt ja kuna meil busside kellaajad sellised haiged, et Bolt hakkas juba vaikselt rikastuma meie pere arvelt :D
Kohe võib ära mainida, et turg on sellises hinnaklassis (ca. 3500.- disla+autom) täiesti õudne, need mõned masinad mis ongi turul, on ikka korralikud roostekäkid (otsisingi vaid VAG masinaid Audist Seatini), samas väga üle selle raha numbri ei tahtnud ka päris esimeseks midagi väga kallimat.

Pikk jutt, s*tt jutt, ehk valikusse jäigi pealkirjas mainitud masin. Tegu on 2005a. Octaviaga, 2.0tdi (103kw) ja dsg kastiga ja luukpära isendiga, varustuseks oli vist Elegance, kui mööda ei pane nimetusega hetkel. Pill ise on Soomest pärit ja ainuke, millel tegelikult ka rooste v roostealged puudusid, eks parklamõlke ja kriipse-kraapse ikka leidub, kuid üldpilt selles suhtes viisakas. LS on ees 282... ja hooldusraamat on lõpuni korrektselt täidetud (viimane sissekanne 274... pealt ja tavaline õlivahetus), rihmad koos veepumba ja rullidega on vahetatud 60000km tagasi, dsg kastiõli oli vist vahetatud mingi 10000km tagasi (hetkel enam ei mäleta täpselt).
Autost endast polegi suurt rääkida, kui et omab xenon lähitulesi, kliimaautomaatikat, 4x el aken, teisaldatavat konksu ja Sommidele kohaselt on iluvõresse peidetud ka Defa pistik, a ja mingi üüber 15" valuvelg on ka all :D Ja vahetult oli saanud tutika esiklaasi, kuid kojamehed olid täielikud rehad, need juba homme poes ja lähevad Boschid, samuti olid pealuud esirehvid ja täna said alla uued Sailunid (kõik 4tk ikka), samuti tellisin ära naelikud.

Kuna viimasest õlivahetusest on möödas 8000 km, siis panin ka aja juba remondifirmasse, kus siis mitte lihtsalt õlivahetus teha, vaid kõik filtrid, eelsüüteküünlad ja tagumised kettad/klotsid ära lasta vahetada. Sel päeval kui tõstukil, kolistavad kogu alusvankri ka läbi (paremal nagu mingi väike kobin oleks) ja vajadusel uued jupid külge.
10.10 sain mnt-sse eelregamise aja ja siis saan õiged nr-id ka külge.

Hetkel kõik.

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 05 Okt 2022, 17:56, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 05 Okt 2022, 22:23

Oi, teeb südame soojaks kohe. Sai kunagi sisuliselt identsega 5a ringi sõidetud. BKD on väga hea mootor ja see DQ250 passib päris hästi sinna otsa.
Kui juba tagapidurite kallale läksid, soovitan kohe uued sadulad ka ligi võtta kui need juba vahetatud pole. Need alumiiniumsadulad on mingist east alates ühed suured probleemiallikad. Sinna juurde ka ühed väikesed kõverad piduritoru jupikesed vaja, need lähevad nkn eemaldades pooleks.
Kui embleeme plaanis uuendada, siis sobivad uue tüübi embleemid. Ette: 1ST 853 601A AUL ja taha 5J0 853 621 A AUL. Uue embleemiga veljekapslid ei maksnud ka midagi. Turvapadjale jäi ainult vana embleem.
Minu silmis andsid need autole palju värskema ilme.
Pilt Pilt

PS: kui sillakolina otsest allikat ei leia, siis neil kolisevad selle vanuse juures amordid ka. Ja kui vahetad, siis tagumised amordi "tugilaagrid" soovitan osta originaalid. Absoluutselt kõik muu on prügi, järgi proovitud.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 05 Okt 2022, 23:20

Tänud head nõu andmast. Tagumine embleem ok, esimene on küll kulunud. Ja eks kui 11.10 tõstukile saan, siis selgub, mis sealt vastu vaatab.
P.S kas sellel motol polnud ka mitte see õlipumba võlli teema?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Okt 2022, 05:00

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nii vana autot täidetud hooldusraamatuga suht keeruline leida, haruldane juba see, et manuaal koos raadio koodiga autos on. Sul keegi isegi täitnud seda 😃

Edu autoga ja kuna skoda kogunemise teeme? Koerad pead ka kaasa võtma muidugi 😂
Viimati muutis etnies858, 06 Okt 2022, 05:25, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 06 Okt 2022, 06:16

TiitRE kirjutas:
05 Okt 2022, 23:20
P.S kas sellel motol polnud ka mitte see õlipumba võlli teema?
Sellel on ketiga õlipump ja tasakaalustusvõlle pole, seega kuuskantvõll puudub sootuks.
Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1122
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 90 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 06 Okt 2022, 07:55

etnies858 kirjutas:
06 Okt 2022, 05:00
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nii vana autot täidetud hooldusraamatuga suht keeruline leida, haruldane juba see, et manuaal koos raadio koodiga autos on. Sul keegi isegi täitnud seda 😃

Edu autoga ja kuna skoda kogunemise teeme? Koerad pead ka kaasa võtma muidugi 😂
IMG_20220928_114541.jpg
Ma saan ka osaleda siis. :lol: Koera mul kahjuks ei ole. :D
Viimati muutis Pets115, 06 Okt 2022, 08:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Pets115 selle postituse eest:
etnies858
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 06 Okt 2022, 10:32

Kui päris peni pole, siis äkki selline padi sobib. Pilt kliendi autost, alguses ehmatas täitsa ära :lol:
Peni padi.JPG
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Pets115J.Aruetnies858TiitRE
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

pppp
Veteran
Postitusi: 2242
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 13 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas pppp » 06 Okt 2022, 12:11

Soomest kuskilt põhja poolt tulnud, et kere seisukord nii hea? Ilma täiendava korrosioonitõrjeta ilmselt ühtlustub kere seisukord mõne aastaga teiste siinsete isenditega...
Mulle meeldis 1Z Octavia pakiruum - mida kõike sinna ära ei õnnestunud mahutada võrreldes "normaalsete" autodega :)

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Okt 2022, 21:35

Mul on üks kogemus skoda Oktavia puhul 2013- ..
https://www.auto24.ee/soidukid/3753028
Nimelt siis kasutas minu endine firma skoda 1,6 tdi 77kw manual isendid tööalasteks sõitudeks, päevas sõideti vähemalt 500 km.
Autopargis oli ca 25 tk.
Kõik remondiarved käisid läbi minu, ise organiseerisin hooldused.
Väga vastupidav auto, meil sõideti kuni 300 tkm, siis läks müüki.
Kulusid pidurid, kettad ja klotsid, vajadusel sai vahetatud hammasrihma komplekt ja ei vajanud midagi muud.
Ei võta õli nagu mõni 1,4 bensukas.
Müüki oodates ja seistes jäid kinni esimesed tugilaagrid, mis keeras vedrud katki.
Rooste ka sisuliselt puudus, põhjad puhtad, väljas mõni kivitäkkest tekkinud täpp.
Soovitan soojalt :wink:
Viimati muutis ryan, 06 Okt 2022, 22:04, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas nibiru » 06 Okt 2022, 23:07

twist kirjutas:
06 Okt 2022, 06:16
Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
Kas sama häda võib kummitada ka AZV mootorit?

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 07 Okt 2022, 07:48

nibiru kirjutas:
06 Okt 2022, 23:07
twist kirjutas:
06 Okt 2022, 06:16
Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
Kas sama häda võib kummitada ka AZV mootorit?
Jah, plokikaaned peaks BKD ja AZV vahel samad olema, ehk siis kuskil 2006 alates peaks suht muretu olema. Sellest varasematel on rohkelt neid mõranemisi ette tulnud.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Okt 2022, 10:06

twist kirjutas:
06 Okt 2022, 06:16

Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
Võta nüüd kinni, mis divisjoniga või revisjoniga on tegu? :D

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2022, 10:07, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 07 Okt 2022, 11:50

Tundub, et kõigil polegi seal kleebisel see kirjas.
Siis tuleks piiluda kaane serva peale, kütusetorude taha. Seal peaks alumiiniumvalu sees kindlalt õige kood olema.
Video ka abiks:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Okt 2022, 12:32

Eks kui tütar koolist tagasi, siis üritan piiluda kuhugi.
P.S videos seal lõpus see B siis tähendabki seda nö. revisjoni?
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2022, 12:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Okt 2022, 17:04

Tegin küll pildistamisel pmst tiritamme, kuid ikkagi jäi kehv, aga ise nägin silmaga hästi, et viimane täht on B.

Pilt

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 07 Okt 2022, 20:42

Nüüd võib siis veidi rahulikumalt magada.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
TiitRE

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas links » 07 Okt 2022, 22:36

twist kirjutas:
07 Okt 2022, 20:42
Nüüd võib siis veidi rahulikumalt magada.
Muidu ei võinud? Mis kilometraažil see mõranemine esineb üldjuhul?
17a vana diisli puhul punktist A punkti B peaks ju põhiline olema.

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas nibiru » 08 Okt 2022, 09:29

links kirjutas:
07 Okt 2022, 22:36
Mis kilometraažil see mõranemine esineb üldjuhul?
Minu pillil oli see viga ilmselt juba enne ostmist ja nii kestis 5 aastat ja 120000km. Ostes oli ls 200000+.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Okt 2022, 17:57

Täna viskasin korraks ka obd11 järele ja kui lahjast akust tingitud intermittent vead kustusid kõik kenasti ära, siis jäi silma selline viga. Mida see nüüd õieti tähendab, mingi lisaahi peal? Ilmselt see elektriline lisakas, mida vw-del olen kohanud. Aga mida seal teha annab? Element saab ise ka nt. lühises olla või mõni relee vms?

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 09 Okt 2022, 18:11, muudetud 3 korda kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Okt 2022, 20:34

See peaks olema ju see küttekeha mis seal salongiventikate süsteemis asetseb.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas siLc » 09 Okt 2022, 20:52

See on jah salongi elektriline lisa küttekeha, mis 2004-2005 oli eraldiseisva CAN moodulina ja sageli vigane (nagu seegi siin, vastavalt esitatud infole). Hiljem muudeti küttekeha juhtimist lihtsatele releedele läbi mootoriaju.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Okt 2022, 21:08

siLc kirjutas:
09 Okt 2022, 20:52
See on jah salongi elektriline lisa küttekeha, mis 2004-2005 oli eraldiseisva CAN moodulina ja sageli vigane (nagu seegi siin, vastavalt esitatud infole). Hiljem muudeti küttekeha juhtimist lihtsatele releedele läbi mootoriaju.
Et siis uus küttekeha ja mure murtud?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Okt 2022, 21:51

Kui on üldse mure :) , enamus lööks käega, auto kasutamist ju ei sega, sutsu kauem läheb lihtsalt soojaga aega.
Polnud vist eriti mõistliku hinnaga vidin ja ega see vahetuski teab mis kuku töö pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Okt 2022, 22:55

jussike kirjutas:
09 Okt 2022, 21:51
Kui on üldse mure :) , enamus lööks käega, auto kasutamist ju ei sega, sutsu kauem läheb lihtsalt soojaga aega.
Polnud vist eriti mõistliku hinnaga vidin ja ega see vahetuski teab mis kuku töö pole.
Tütre auto, see hull külmavares (istmesoojad olid põhiliseks kriteeriumiteks :D), aga meil jah E lõpuga ca 750.- ja saadavus 0, F lõpuga sobib ka ja selle hind kõvasti parem, aga Forssis ikka 0 :D Aga vaatasin juba Poolast ja vahetust jõudsin küll ühe Golf 5-e pealt vaadata, eks natuke pusimist ikka, nagu nende armatuuri asjadega alati 8)

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas twist » 10 Okt 2022, 06:18

Kasutatud
https://www.vokparts.eu/?lang=et&call=s ... 20salongis
Uus
https://oeprof.ee/catalog/search?query=1K0963235E

Forssis saadavus 0 tähendab üldiselt, et kohalikus laos pole, aga tellides on u nädalaga kohal. Ainult kui hinda järgi pole, on asi NLA ja ei saa seda tellides ka. Mõni harv kord muidugi on nii et hind on taga, aga reaalselt tellida ei saa.

Vasta

Mine “Huviliste autod - VAG”