[Seat] 1.8t ARY (Leon) korras

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootori, ülekande ja veermikuga.

Moderaatorid: argo, HawkHill, etnies858

Vasta
lonestarr
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:35
Telefon: 58380283
Auto: Skoda Octavia 1.8TSI 4x4 2014
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 0

[Seat] 1.8t ARY (Leon) korras

Lugemata postitus Postitas lonestarr » 21 Apr 2016, 19:08

Tere. Vabandan kui ei sobi teema siia. Probleem siis 2001a. Seat Leon 1.8 20VT4-ga mootori kood ARY. Auto sai soetatud eelmise aasta lõpus. Autot ostes oli probleemiks peale mitme päevast seismist 2 või 3 korraga käima minek. Tunne oli selline et küte vajuks tagasi või midagi. Ka oli probleem tugevalt kiirendades. Nimelt kõik oli ok aga vahel kuskil 4-4.5 tuhande pöörde juures jättis korraks vahele. Muidu minek korras. Sai vaadatud kaabliga vigu, aga puudusid. Viisin auto diagnosti ehk näevad nemad midagi. Tulemus 0, vigu nendel ka ei näidanud ja sel aja kui proovisõitu tegid vahele ei jätnud. Kuna auto sõtis minu käes pea igapäev, siis käivitusprobleeme ka ei esinenud, ainult esmaspäeva hommikuti peale nv seismist. Kakkumise viga süvenes ja uuesti kaabliga vaadates näitas tagumise lambda vigu 16522, 17525 ja 17522. Sai paar korda ära kustutada tulid paari tunniga tagasi. Lõpuks näitas ka kati viga 16804. Viimased 2 nädalat soojemate ilmadega on ka käivitus probleem süvenenud. Peab iga hommik 3-4 korda andma, läheb käima nii max sekundiks igakord ja sureb välja. Peale seda jääb käima aga nii kaua ki külm käivituse õhupuhur taga on tahab puterdada ja madalamate pööretega autot liigutades sureb välja. Välja ei sure kui hoida pöördeid kõrgemal. Nädal tagasi vahetasin lambda ära denso toodang, kustusin vead ja enam ei näita ühtegi viga, system ok. Külm käivitus probleem alles ja vahel siiski hakib pöördel kiirendades. Kust edasi arutada? Ise arvaks et külm käivitus äkki temp andur? Auto näitab ainult esb.ga seotud viga, kiirendus andur mis viskab vahel abs ja esb tuled põlema.

Edit. Lisan juurde et detsembri algul diagnostis öeldi et kütterõhk ja boost jne kõik korras. Auto muidu stock, aga eelmine omanik lasi chippida.
Viimati muutis argo, 25 Juul 2019, 21:12, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: 1.8t ARY (Leon)

Lugemata postitus Postitas tito » 22 Apr 2016, 17:33

Aga proovi peale paari päevast seismist käivitada nii, et ühendad temperatuurianduri lahti :roll:
Küünlaid oled maha võtnud, mis nägu on?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

lonestarr
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:35
Telefon: 58380283
Auto: Skoda Octavia 1.8TSI 4x4 2014
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 0

Re: 1.8t ARY (Leon)

Lugemata postitus Postitas lonestarr » 22 Apr 2016, 19:49

Anduri tellisin ära täna (14.-), teispäev saan kätte eks vaatab. Lahti ühendamist võiks ka proovida, aga küünlad vahetasin kuu tagasi ära, tootja NGK Platinum. Vanadel võrreldes uuetega elektroodi vahed silma järgi palju suuremaks kulunud/põlenud, aga mingit vahet mootori töös ei tekitanud. Enne olid samad küünlad. Mainimata ka jäänud see et minci aeg (ca 1.5 kuud tagasi) avastasin, et nr2 pihusti ümbert märg (õli ja/või bens) ja teised nagu oleks kunagi olnud. Tellisin uued tihendid, aga ei muutunud midagi. Homme katsun uurida külm käivitusega seotud õhupumba torude tihedust.

lonestarr
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:35
Telefon: 58380283
Auto: Skoda Octavia 1.8TSI 4x4 2014
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 0

Re: 1.8t ARY (Leon)

Lugemata postitus Postitas lonestarr » 01 Mai 2016, 09:06

Natuke aega läainud aga eile sain aega vaadata autod ja arvatavasti viga lahendatud. Vahetatud sai siis temp andur. Mingipäev sai proovida lahti ühendamist ja läks paremini käima kui anduriga, ja vähemalt täna läks kohe käima. Ka pöörde pealt kakkumine kadunud. Ei teagi mis täpselt oli, aga kiskusin drosseli õhu lugeja sisend õhu temp anduri jne maha ning tegin puhtaks. Samuti oli lisaõhu puhur vigane. Tehase poolt pandud alumiinium needid olid ära kõdunenud ja pooltel vahed sees. Õhupuhasti juurest otsast puhudes puhuri juurest pahises õhk välja. Paar päeva veel vaatama kuidas käitub aga vähemalt täna oli auto ok.

Vasta

Mine “Mootor, ülekanne & veermik - VAG”