[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses elektroonikaga.

Moderaatorid: argo, HawkHill, etnies858

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 31 Mai 2019, 11:19


Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Golhv » 31 Mai 2019, 12:29

Mahno kirjutas:
28 Mai 2019, 21:53
Golf ei sobi, sest seal on varustus kuidagi veidralt kokku pandud. Kuna ma kindlalt led (sõidutulesid) tahan, siis golfi varustustabeli järgi saab seda ainult ACC-ga. Lahjas varustustasemes on küll CC, aga seal ei ole võimalik led tulesid saada. Nokk ja saba.

Octavia on heas varustuses võrreldes leoniga ebameeldivalt kallis ja tõtt-öelda on neid "lastekodulapsi" juba tänaval piisavalt, pole vaja ühte juurde.

Nii palju võin veel öelda, et esindus mängis asjaga päris pikalt ja ei saanud "õigeks". Kas ei tööta üldse või annab (radari kohta) veateadet. Go figure, kas pädevuse küsimus või ongi nii omavahel läbi kootud.

Ise näppides lubatakse probleeme garantiiga.
Trendline (45Comfort) Golfile saab edukalt LED'id panna.

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 31 Dets 2019, 00:33

Igatahes võtan nüüd teema kokku. Ostetud sai Xcellence varustusega masin, 1.5 TGI, tehasetellimusega ja ilma ACC-ta.

Sõidetud 3500km pooleteise kuuga. Kulub 3.8-4.2 kg/100km peale tankimise järgi arvestatuna. Bensiini pole veel tankinud ja sellest, mis uuest peast sisse valati, on veel ca pool alles.

Head: TGI kütusekulu tõesti väike. Põhimõtteliselt kõik asjad teevad seda mida nad peakski tegema. Tuled on head võrreldes halogeenidega. Opeli ledmatrixeid pole proovinud võrdluseks.

Virisemist ka: Sportiste ja vanainimene :D vist ikkagi kokku ei sobi, sest no ei leia ma kombinatsiooni, kus iste, pedaalid ja rool oleks mulle ideaalselt paigas ja ma näeks armatuuri ülemist rida ja mahuks autosse sisse-välja normaalselt käima. Üksikult saan asjad paika, aga kombona mitte. Olen juba harjunud mingi x kompromissiga. Tavaistmeid aga hea varustustasemega ei saa. Nokk ja saba :)

Käed-vabad uste sulgemine on tobe - pead esiuste linke silitamas käima (või otsid taskust pulti). Suht nõme parklas pakiruumi juurest tagasi autode vahele pugeda. Renaultil oli parem - läksid auto juurest ära, pani lukku. Tulid tagasi, tegi lahti.
Viimati muutis Mahno, 31 Dets 2019, 00:51, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Golhv » 31 Dets 2019, 12:13

pane uksed lukku, siis avad pagasiruumi, ja pagasiruumi sulgmisel läheb see ise lukku tagasi. nii lihtne ongi.

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 06 Jaan 2020, 00:43

Mul provva ronib pikalt autost välja, mul juba pagassist asjad võetud, kui tema alles ukse kinni lükkab :)

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Golhv » 06 Jaan 2020, 09:06

okei. tuled autost välja, vaatad, et provval on uks lahti, siis ikkagi saad enda poolt juba ukse lukku lasta ja edasi toimid nii nagu mu eelmises postituses. nii läheb provva uks ka automaatselt lukku ning pagasiluugi jutt on juba teada.

Vasta

Mine “Elektroonika - VAG”