[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses elektroonikaga.

Moderaatorid: argo, HawkHill, etnies858

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

[Seat] Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 17 Mai 2019, 19:04

Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud :(.

Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Viimati muutis argo, 25 Juul 2019, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Mahno selle postituse eest:
Golhv

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 17 Mai 2019, 19:17

Mahno kirjutas:
17 Mai 2019, 19:04
Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud :(.

Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Harjud ära ja hakkad kiitma. Osta ära ;)

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Elevant » 17 Mai 2019, 23:21

TiitRE kirjutas:
17 Mai 2019, 19:17

Harjud ära ja hakkad kiitma. Osta ära ;)
On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
VAG lähenes sellele asjale selles osas nõmedalt, et ACC'st ei saa CC peale minna, saaks kasutada teda ka CC režiimis, siis ilmselt ei oleks ka teema algatajal soovi sellest lahti saada.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas MartenL » 18 Mai 2019, 07:18

Sa saad ju sõidu aeg panna vahemaa minimaalseks, siis sisuliselt töötab nagu tavaline CC kuna eesliikuv sõiduk ei mõjuta. S.t hoiad ise ohutut pikivahet.
Viimati muutis MartenL, 18 Mai 2019, 07:20, muudetud 1 kord kokku.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas margus » 18 Mai 2019, 07:38

minu teada peaks saama menüüst adaptiivse osa välja lülitada. eessõitjale otsasõitu vältiv süsteem jääb siiski aktiivseks
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas karlj. » 18 Mai 2019, 07:41

Mis sekkumine seal siis ei meeldi? Tahad ise püsikat on-offi klõpsutada kui eesolev ei oska ühtlast kiirust hoida?

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 18 Mai 2019, 08:52

Ilmselt adaptiivne kulutab kõvasti pidureid? Pean silmas, et kui ise vahet hoides näed liiklust ette ja korrigeerid vahemaad gaasiga, siis adaptiivne loeb rumalalt meetreid ja kui on liiga väike- pidurdab, et siis uuesti kiirendada?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas karlj. » 18 Mai 2019, 09:09

Vvariant kirjutas:
18 Mai 2019, 08:52
Ilmselt adaptiivne kulutab kõvasti pidureid? Pean silmas, et kui ise vahet hoides näed liiklust ette ja korrigeerid vahemaad gaasiga, siis adaptiivne loeb rumalalt meetreid ja kui on liiga väike- pidurdab, et siis uuesti kiirendada?
Ei ole küll täheldanud, et acc kõvasti pidureid kulutaks selle viie aasta jooksul mis ma seda kasutanud olen. Ja ei ole acc midagi nii rumal. Suudab päris pika distantsi pealt takistuse ära tuvastada ja aegsasti reageerida, lisaks saab aru kui takistus liigub eest ära(vahetab rida). Kui tõesti nii vastumeelt on tehnika areng, siis saab acc-d kasutada samamoodi nagu tavalist püsikat. Distants kõige lühema peale ja klõpsad ise nupust kinni kui kellelegi järele jõuad.

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 18 Mai 2019, 09:25

Mul on kogemust ACC-ga teisel autol küll. Minu jaoks on asi hetkel nii lõppenud, et va täiesti tühjal öisel maanteel, ma püsikat ei kasuta. Lihtsam on ise kiirust hoida, kui püsikaga võidelda.

Mis ei meeldi: Proovisõidul seati ACC hakkas ise pidurdama kõrvalreas pidurdava auto peale. Järgi jõudes eelistan mina mööda sõita, selmet mingi kiirusekõigutaja taga sõita. Paraku kaotab aga acc mu kiiruse ära, nii et ma pean uuesti kiirendama.

Nii et küsimus on ikkagi mitte selles, et acc mulle meeldima peaks, vaid selles, kas tarkvaraliselt ACC tavaliseks püsikaks saab teha - või ei saa. Kui ei saa, siis pole ka midagi katki, tuleb leoni asemel megane või 308sw ja elu läheb edasi.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Elevant » 18 Mai 2019, 10:14

karlj. kirjutas:
18 Mai 2019, 09:09
Ja ei ole acc midagi nii rumal. Suudab päris pika distantsi pealt takistuse ära tuvastada ja aegsasti reageerida, lisaks saab aru kui takistus liigub eest ära(vahetab rida). Kui tõesti nii vastumeelt on tehnika areng, siis saab acc-d kasutada samamoodi nagu tavalist püsikat. Distants kõige lühema peale ja klõpsad ise nupust kinni kui kellelegi järele jõuad.
ACC ei oska liiklust lugeda. On olukordi, kus CC'ga sõites saaks rahulikult mitte midagi tegemata sõita, ACC kukub pidurdama.
Nt: Ees läheb 300m kaugusel auto, mis paneb suuna sisse, et ära keerata, hindan silmaga olukorda, näen et jõuab enne ära keerata, kui ma talle CC'ga tagant sisse küpsetaks kiirust muutmata, ACC hakkab pidurdama.
Sõitsin 2+2 teel vasakus reas, paremast reast vajus auto natuke üle joone, ACC pidurdas põhimõtteliselt plokki, ise oleks CC'ga kõrvalt mööda tuisanud, ise natuke vasakule serva poole tõmmates.
Ees olev auto hakkas hästi sujuvalt aeglustusrajale reastuma, minu auto võttis koos temaga kiiruse alla, oleksin ise CC'ga järjekordselt natuke vasakule hoidnud ja kiirust muutmata mööda põiganud.
Olen sõitnud VW, BMW, Jeepi, Volvo(nii sõidu-, kui veoauto), Scania ACC'ga ja käituvad nad selles osas täpselt ühtemoodi.
Ma aastaid tagasi, kui olin ühte ACC'ga autot põgusalt proovida saanud arvasin ka, et edasistel autodel on must have. Sain tööauto, millel peal oli, sain mõnda aega sõita ja kadus vaimustus just nende samade ülalkirjutatud olukordade tõttu ära. Olen ikka aegajalt proovinud kasutada, aga tõden iga kord, et ega ikka ei ole muutunud midagi.


Mõnele lihtsalt ei meeldi ja ongi kõik. Samamoodi nagu nt mind jätab külmaks vihmasensor. Õues sajab seenekat, tema vehib nagu vigane kõige vähem tundlikumas asendis klaasi pesta. Ma pole elus ühelgi oma autol kõige kiiremat kojameeste asendit kasutanud, pole vajadust ja see kiire vehkimine hakkab segama. Minu jaoks ei ole probleem kaks nõksu kojamehi sisse-välja lülitada.

Tehnika areng on äge, ma ei vaidle sellele vastu, aga sellel on ka oma miinuspool. Inimesed ei oska enam ilma abideta sõita.

Aga nagu ma ennegi ütlesin, mõni tahab ise sõita, nt nagu mina. Kui ma ise sõita ei tahaks, siis ma võtaks omale kas autojuhi või takso.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
Maahärravamps

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Golhv » 18 Mai 2019, 11:36

alati saad kergelt gaasi vajutades need olukorrad nö, override'ida. Leon meeldib, ja kui acc'd maha ei saa siis ostad renoo või pesoo? oh sa juudas :crazy:

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 18 Mai 2019, 20:35

Nojah, ma ei taha volkswagenimeeste õuele tüli norima tulla, aga eks teeks teilegi head silmaringi avardada. Nii P kui R teevad väga häid masinaid tänapäeval ja paraku on mõlemi 1,5 diislid on paremad, kui volkari tehtav 1,6. Vaiksemad ja jõulisemad. 2.0 on muidugi teine klass, aga hind on ka teine.

Sellest ka minu huvi TGI vastu.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 18 Mai 2019, 21:17

Elevant kirjutas:
17 Mai 2019, 23:21
TiitRE kirjutas:
17 Mai 2019, 19:17

Harjud ära ja hakkad kiitma. Osta ära ;)
On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
VAG lähenes sellele asjale selles osas nõmedalt, et ACC'st ei saa CC peale minna, saaks kasutada teda ka CC režiimis, siis ilmselt ei oleks ka teema algatajal soovi sellest lahti saada.
No k*rt küll, mida juttu? Pole kõigil VAG-idel sellist lahendust (Audil mul küll mitte näiteks, tahan kasutan vaid Cc-d või kangi liigutades aktiveerub kohe automaatselt ka ACC) ja no on mugav ju? Oli nii Jeep GC-l, kui pragusel Q7-l. Ja no mis häda on sellega, kui eessõitev auto teeb pööret ja ACC rakendub? Annad varbaga gaasi ja kõik ok.

Tundub suht selline lambikas ja pseudokas mure.
Viimati muutis TiitRE, 18 Mai 2019, 21:17, muudetud 1 kord kokku.

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas madoc » 18 Mai 2019, 21:43

Püüdke nüüd aru saada. Teema algataja ei tulnud ju teile selgeks tegema, et ACC on kõigi jaoks ebamugav.
Ka mulle meeldiks, kui ACC asemel oleks ka CC režiim.
Kõige ebameeldivam ongi juba pidurdava cruise controlliga võidelda gaasivajutusega - no ei meeldi selline isetegevus.
Kui juba eessõitev juht ei suuda minule sobiva ühtlase kiirusega sõita, siis sõidangi mööda. ACC--ga peab pingsalt spidomeetrit passima, et oma kiirusest aru saada.
Lisaks, CC ei pidurda ise hoogu maha, kui rooli pealt hoogu maha krutid. ACC hakkab aga pidurdama. Ka seda võiks saada menüüst valida. Maitse asi.
Rõhutan - et saaks valida, kas üks või teine režiim, mitte, et ACC käitumine oleks alati tobe ja CC käitumine ainuõige.
Muidugi, ma olen ka ilmselgelt harjunud enda ACC-ta versiooniga (ja toimimisloogikaga) ning tunnen pigem rõõmu, et on põhjus stabiilset kiirust mittehoidvast sõidukist möödumiseks. ACC-ga on lihtsam sellise taga edasi jõlkuda.
Viimati muutis madoc, 18 Mai 2019, 21:55, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
TaKu8
Klubiline
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
Asukoht: Ida-Võlumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 12 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TaKu8 » 18 Mai 2019, 21:44

Ma arvan , et tavaline CC võiks siiski saadaval olla, kuna lörtsilägastel ilmadel ei taha see acc korralikult toimida ja lülitab täitsa välja, siis võiks vähemalt tavailne cc alles jääda. ( kasvõi igasuguste hoiatustulede saatel , et juht ära ei unustaks, et auto ise distantsi ei hoia).

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Mai 2019, 23:41

Harjuge parem ära, ei imesta kui varsti võivad olla sellised lisad kohustuslikud, ilma ei tohi euroliidus enam müüa
Viimati muutis jussike, 18 Mai 2019, 23:42, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Elevant » 19 Mai 2019, 10:48

TiitRE kirjutas:
18 Mai 2019, 21:17
Elevant kirjutas:
17 Mai 2019, 23:21
TiitRE kirjutas:
17 Mai 2019, 19:17

Harjud ära ja hakkad kiitma. Osta ära ;)
On inimesi, kes ei harjugi või siis on inimesi, kes soovivad autoga ise sõita.
VAG lähenes sellele asjale selles osas nõmedalt, et ACC'st ei saa CC peale minna, saaks kasutada teda ka CC režiimis, siis ilmselt ei oleks ka teema algatajal soovi sellest lahti saada.
No k*rt küll, mida juttu? Pole kõigil VAG-idel sellist lahendust (Audil mul küll mitte näiteks, tahan kasutan vaid Cc-d või kangi liigutades aktiveerub kohe automaatselt ka ACC) ja no on mugav ju? Oli nii Jeep GC-l, kui pragusel Q7-l. Ja no mis häda on sellega, kui eessõitev auto teeb pööret ja ACC rakendub? Annad varbaga gaasi ja kõik ok.

Tundub suht selline lambikas ja pseudokas mure.
Q7'mega, millel ACC ei ole sõitnud, võimalik tõesti, et saab. A6'l nt ei saanud. Minu jaoks ei ole ACC mugav, naine mul samas näiteks kiidab, talle meeldib.

Jeep mulle sellepärast meeldibki, et ma saan CC aktiveerida ja siis oma sõitu sõita.

Võimalik, et ongi pseudoprobleem, samamoodi nagu ma enne mainisin, ei meeldi mulle vihmasensor. Kõigile ei saagi ja peagi meeldima.
jussike kirjutas:
18 Mai 2019, 23:41
Harjuge parem ära, ei imesta kui varsti võivad olla sellised lisad kohustuslikud, ilma ei tohi euroliidus enam müüa
ACC'd ei muudeta kohustuslikuks, front assist või siis hädapidurdussüsteem, aga küll. 2015a'st on viimane veoaautodel kohustuslik, aga kuna toimib sama radari alt, mis ACC, siis on enamus nendel autodel ka ACC olemas. Veoautodel saab siiski valida ACC ja CC režiimide vahel.

@madoc'i @TaKu8'ga ühel meelel.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 19 Mai 2019, 12:13

Elevant kirjutas:
19 Mai 2019, 10:48

Võimalik, et ongi pseudoprobleem,
Pseudojutt oli siiski teemaalgatajale.

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 19 Mai 2019, 13:28

Ma ei saa päriselt aru, milleks see emotsioon. Teile meeldib acc, mulle mitte. Milleks vaielda? Ega sellest mulle ACC rohkem meeldima ei hakka.

Minu küsimus oli selles, et kas ACC osa saab ära disableda või mitte :). Kui ei saa pole ka probleemi, on valida kas 3k tehasetellimust seatile ilma ACC-ta või siis võtta teine mark, millel ilma ACC-ta masin on laos olemas.

Ja ärge siis oma elektroonika ja juhiabide vaimustuses unustage, et elektroonika teeb teie eest järjest rohkem otsuseid, algul vabatahtlikult, hiljem sunniviisiliselt - aga tagajärgede eest ei vastuta ei tootja ega programmeerija, vaid ikka see, kes rooli taga istus. Igal "juhiabil" on oma varjukülg. Isegi nii levinud ja kohustuslik lisa nagu ABS omab oma varjukülgi ja teeb tegelikkuses pidurdusmaad pikemaks. Minu kunagine Fabia pidurdas teatud tingimustes käsipiduriga tunduvalt paremini, kui sõidupiduriga (mäest alla, lumelögas), sest ABS sekkus. Tean, sest töötasin kohas, kus selline väljasõit oli. Aga jah, olen nõus, suurelt kiiruselt maanteel pidurdades on abs hea. Lihtsalt kui ABS tuli, oli autodes olemas ABS OFF nupp, hiljem kadus see ära. Algul sai juht valida, mis talle on hea, nüüd sõidab tootja üle. ACC-ga sama analoogia.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 19 Mai 2019, 15:45

Ega ei tahagi vaielda, eks võta Moskvits ligi, sel vist vaid piduri/siduri võimendi "juhiabina" vahel.
Tegelt ka, no mis häda selle ACC-ga on, et see nii hull tundub? Vahepeal oli meil siin arutelu, et start-stop süsteem, kellele meeldis ja kellele mitte...mulle mitte, sest tõepoolest "segas" mu sõitu, kuid selle sai kenasti arvutiga välja lülitada.

Ma olen vähemalt 3x selle abi tulemusena pääsenud tagant otsa sõidust ja just linna vahel.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
karlj.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Elevant » 19 Mai 2019, 16:49

TiitRE kirjutas:
19 Mai 2019, 15:45
Ma olen vähemalt 3x selle abi tulemusena pääsenud tagant otsa sõidust ja just linna vahel.
Minu puhul siis poleks ju nt ACC'st sittagi kasu, ma linnavahel ei kasuta üldse püsikat, kuna seal nii palju asju, mida vaja ise jälgida.

Aga Tiit, kui Sa nagu ütled, et Sa ei vaidle emotsiooni pärast, aga samas ju tegelikult vaidled, Sulle meeldib ACC ja üritad seda natuke peale suruda, et see on hea. Meie emotsioon @Mahno'ga on see, et meile ei meeldi ja tema soovib teada, kas on kuidagi võimalik ACC välja lülitada.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 19 Mai 2019, 18:44

Elevant kirjutas:
19 Mai 2019, 16:49
TiitRE kirjutas:
19 Mai 2019, 15:45
Ma olen vähemalt 3x selle abi tulemusena pääsenud tagant otsa sõidust ja just linna vahel.
Minu puhul siis poleks ju nt ACC'st sittagi kasu, ma linnavahel ei kasuta üldse püsikat, kuna seal nii palju asju, mida vaja ise jälgida.

Audil, kui kang on teatud asendis, siis on kohe käivitusel ACC vaikimisi aktiveeritud, pole vaja midagi eraldi näppida. Kui ACC-d ei soovi, siis peab kang olema teises asendis ja ja tavapüsikas rakendub vaid nupule vajutusega,

Aga ok, ei vaidle, ega suru peale.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Golhv » 20 Mai 2019, 21:49

Mahno kirjutas:
17 Mai 2019, 19:04
Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud :(.

Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Kuule, aga osta trendline golf, sellel tavaline püsikas(uue nimega 45comfort)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 20 Mai 2019, 22:20

Mahno kirjutas:
17 Mai 2019, 19:04
Kaalun auto ostmist, millel tehase poolt paigaldatud adatiivne püsikas (seat leon 1.4 2019a). Kõik muu sobib, aga adaptiivse püsika sekkumine väga ei meeldi - nii väga ei meeldi, et selle pärast olen valmis selle auto ostmata jätma. Ilma adaptiivseta on tehasetellimus 3 kuud :(.

Kas on võimalik ja kas on meie hulgas inimest, kes suudab ACC muuta tavaliseks püsikiirusehoidjaks?
Kindlasti on. Le vw freaks näiteks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Adaptive Cruise Control eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Mahno » 28 Mai 2019, 21:53

Golf ei sobi, sest seal on varustus kuidagi veidralt kokku pandud. Kuna ma kindlalt led (sõidutulesid) tahan, siis golfi varustustabeli järgi saab seda ainult ACC-ga. Lahjas varustustasemes on küll CC, aga seal ei ole võimalik led tulesid saada. Nokk ja saba.

Octavia on heas varustuses võrreldes leoniga ebameeldivalt kallis ja tõtt-öelda on neid "lastekodulapsi" juba tänaval piisavalt, pole vaja ühte juurde.

Nii palju võin veel öelda, et esindus mängis asjaga päris pikalt ja ei saanud "õigeks". Kas ei tööta üldse või annab (radari kohta) veateadet. Go figure, kas pädevuse küsimus või ongi nii omavahel läbi kootud.

Ise näppides lubatakse probleeme garantiiga.
Viimati muutis Mahno, 28 Mai 2019, 21:54, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika - VAG”