Uus Multivan.

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaatorid: etnies858, tofetome

Vasta
JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 570
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Mär 2022, 18:15

https://forte.delfi.ee/artikkel/9615457 ... dutamiseks
Välimuselt nagu mingi prantslaste käkk! Eriti küljeklaasiring! T6 on siis viimane Korralik vw van! Milleks on vaja korralik töötav asi ära nu..ida!?

Alhambra
Huviline
Postitusi: 378
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 16 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 14 Mär 2022, 19:22

Välimuselt tõesti kole.

Kasutaja avatar
martin333
Klubiline
Postitusi: 309
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 64 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas martin333 » 14 Mär 2022, 19:24

Selline disain ilmselt vägagi värvitundlik - tumedates toonides ilmselt näeb täitsa normaalne välja.
Päev on lühike, kuid ööbik.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 570
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 14 Mär 2022, 20:13

martin333 kirjutas:
14 Mär 2022, 19:24
Selline disain ilmselt vägagi värvitundlik - tumedates toonides ilmselt näeb täitsa normaalne välja.
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"],A- piilar nagu Smax,oh jumal! Seda käkki ei peida ükski värv ja nina nagu väljaveninud pardimokk! 1,4 mootor koos hybriidiga? See mootor üldiselt ei saa kesta selle kere peal! 2.0 on miinimum!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 849
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 143 korda
Tänatud: 188 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 14 Mär 2022, 20:45

mine sõida, ja saad aru, et t6 on kaubaauto selle kõrval
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
margus

murf
Huviline
Postitusi: 721
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 140 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas murf » 14 Mär 2022, 21:44

Ajakirjanik on pilti teinud mingi nuppudega teloga w, mingi esimesega mis kaamera külge sai? Teine kord ärgu tehku pilti, joonistagu parem.
A see välimus on küll maitse asi. Esimest pilti vaadates ma VW küll ei pakuks. Pigem jah miski Fordi ja prantslanna üheöö suhte tagajärg, mida mõlemad häbenevad.

twist
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 15 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas twist » 14 Mär 2022, 21:49

Meenutab natuke JDM Toyota luksbusse.
153040090.jpg
003.jpg
Multivani tipp jääb ilmselgelt T4 juurde :lol: Ükski T5-e kolmest faceliftist pole suutnud selle karismat korrata. See praegunegi on lihtsalt hea mainega nime kleepimine uue Sharani külge.
Nali naljaks, pika kerega näeb peaaegu talutav välja ja küll praegused ilkujad 5a pärast sellele ihalusega järele vaatavad.

Kasutaja avatar
Aspiriin
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
Telefon: 5591null66kaks
Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
Asukoht: Paide
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas Aspiriin » 14 Mär 2022, 22:04

Muidu sisutühja kommentaare ei jäta no aga see...
Reaalselt kole auto minu jaoks.
Tundub nagu odav hiina koopia...

Maitse asi eks?!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 1176
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 133 korda
Tänatud: 292 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 06 Mai 2022, 10:10

Ei väga mahe kommentaarium. Midagi pole öelda. Sekundeerin @Golhvi lauset. T6 on tõesti kaubaauto selle kõrval. Jättes nüüd välimuse kõrvale ja arvestades fakti, et seda autot saab tellida nn kolmetoonsena, siis on selle auto välimus võimalik lihvida väga lahedaks. Mis konkreetselt häirib välimuses on need võred mis võiks olla mustad. Ehk nn klassikalisel autol või selle väärakal Voxyl siin üleval.
20220505_171700.jpg
20220505_171648.jpg

Mis nüüd puudutab sõitu ja sõiduomadusi, siis see konkreetne isend on täpselt sama setup nagu tiguan. 2.0 140kw Bensiin ja DQ381 7 Käiguline märg sidur. Komplimente annab veel DCC kogu kompotile. Väärtus sellel autol on 70 tuhat eurot ja kõik mis tehnikat puudutab - Väärt. Kõik mis muud puudutab, siis vähemalt või rohkemal viisil ka väärt. Välimuse osas on tehtud päris palju muutusi ja tõesti kuidas sa suudad disainida ristkülikut teistmoodi? Multivan on esimene VW millel vuntsid ees on ägedad. Päriselt ägedad. Taguots natukene läheb Tõesti Toyota pärusmaale, aga kas see toyota on siis nii kole?
20220505_215211.jpg
Tehnika ja sõit. Oioioi kui mugav see auto on. Täiesti üle mõistuse hea on maanteel sõita. Veel parem ülevaade on linnas. Pöörderaadius on oodatust parem ja tegelikult selle platvormi peal on väga selgelt näha MQB Evo edasiarendusi juhiabides ja innovatiivsuses. Alguses jäi veidi arusaamatuks miks küll on sellel autol kapoti osa nii lühike ja armatuur nii kaugele salongi toodud. Tegelikult lihtne vastus on see, et see auto jätab endast kordades väiksema mulje kui ta on ja see ninast kaugemal istumine sellise Kõrge sõiduauto tunde. Nagu Sharan põhimõtteliselt. Voh. See on see sweet spot.

Demoautol on kõik peal mis olla saab. Headupist kuni vent massu massu istmeni välja. Tagumisel real istmesoojendused mis tarbivad voolu otse siinist. Üli lahe. Elektrilised lükanduksed. Ka jumala lahe. Jalaviibet ainult ei suutnud tuvastada ustel. Juu ei olnud siis. Mina muidugi enne kui sõitma läksin kangutasin kõikvõimalikud kangid üle mis vähegi kangutada andis ja sättisin oma istmed nii, et kogu rivi läks täiesti tahaseina ja keskele jäi tantsupõrand. Testiks viskasin sinna isegi külili ja madrats maha - 1.95 magab sel autos väga hästi. Keskkonsool liigub ka ette ja taha ja vajadusel muutub lauaks. Keskmine iste muutub ka lauaks kui kokku klappida. Istmete alt on kahes osas ligipääsetav laegas. Sahtel tagant tõmmates ja kauss eest istumisalust tõstes. Kõigele on nagu mõeldud. Probleemiks loeksin selle neetud roheliste ökoplastik blablabla jura. Tore kui tehakse plastikust taaskasutust ja värki, aga istmele suutsid panna mikrofiiber tekstiili külge. Ole hea pane sellele 70 tonnisele Multivanile ka. Strateegilistes punktides on seda nahka küll, aga vähe. Sooviks rohkem. Selle raha eest küll.
received_537253384675459.jpeg
Pikem sõit autoga ja 0 naginat. Okei eks ta on uus jah ja ei peagi veel nagisema, aga üldises mõttes DCC, 18 tolli velg. Bensiinimootor ja jumal küll kui vaikne see suur auto on. Hämmastav.

Harman Kardoni heli selles bussis on ikka full saast. Mul lihtsalt pole paremaid sõnu. Väheks jääb. Woofer on jumal teab kui kaugel ja seda bassi on ikka vähe. Kõrgeid on vähe. Keskmisi on, aga neid on isegi palju ja madalad...kaovad suurde ruumi ära. Dyn oli parem. - Alati ei peagi kõik hea ju olema eks?

Juhiabid: Headup näitab Waze nooli. Ehk juhendab kenasti. Auto A5 kaamera loeb kokku mitte teatud märgid, vaid KÕIK märgid. Täiesti savi mis märk on. Kõik loeb üles. Üli vinge. Uus AID on interaktiivne, aga jälle tahaks suuremat saada. Passat B8 mõõdus kellaplokk oli see sweet spot, aga Passat B8 kellaplokk on igav. See masin konkreetselt laivis joonistab sulle tee ette ja kui vajutada Travel assisti nuppu, siis sõidab buss nagu teele ja hakkab joontevahel näitama kus sa ennast positsioneerid kas liiga vasakul või liiga paremal. Ilmselt kõik MQB Evod teevad nii. Veel suudab Acc ja A5 kaamera koostöös auto aru saada sellest, kas sul ees on veoauto või sõiduauto ja vastavalt sellele joonistab ka auto kujutuse HUDile ja AIDile. Jälle tilulilu, aga väga äge. Matrix LED on, töötab. Kohati tundus, et tuli on suurema ja kõrgemal ning see sektsiooni kustutamine kustutab liiga suure sektsiooni ära, aga ma loodan, et see on petlik. Pigem töötab ja on I.Q. Matrix LED, mitte siis DLA. Oleks tahtnud näha sequential suunatulesid, aga noh mis ma ikka norin. Tegelt on kõik ja enam olemas.
20220505_215202.jpg
20220505_215218.jpg

360 kaamera ja tagurduskaamera. See oli ka jumala tore avastus. Kui tagurdad ja keerat näiteks rattad täiesti välja, siis toimub kaamera PANimine, ehk kaamera virtuaalselt "keerab ennast ümber nurga". Ma olen enam kui kindel, et see crop tehakse peegli kaamera küljest nähtava pildiga. Ühes kohas suutsin selle transitioni ära näha. Jube kasulik ja lahe lisa mida kasutada kui sa oled kaameraga sinapeal. 360 on lahe ja töötab kenasti. Kui tagurdad parkimiskohalt välja ja hakkad sõitma edasi, siis hakkab peek kaamera ees käima ja sama moodi kuhu keerad, sinna laiendab pilti.

Miljöö valgus on kahe tsooniga ja mulle räigelt meeldis kuidas see mixib värve. Valid armatuurile punase ja ustele sinise, siis ülemineku koht on lillakas ja lõpuks on sinine. Väga väga lahe. Lülitad ohutuled tööle autol, siis vilgub kogu salongi miljöövalgus kollaselt. Avad ukse, kõik uksed peale avatud ukse on valged - viimane punane. auto uste lukustamisel lülituvad kõik miljöö triibud punaseks ja saadavad su värvidiskoga koju.


Minu lemmik on see uksealune logo tehke mis tahate. TÄIESTI ULME KUI NUNNU SEE ON:D
received_1540619496339492.jpeg

Kokkuvõttes on tegemist ikkagi premiumklassiga millel pehmet osa salongist on veidi puudu. Auto on hea. Võib-olla välimus on asi mille kallal nurisevad paljud, aga jätame selle maitse asjaks ja isa mul näiteks läks ikka väga käima selle auto peale ja ütles konkreetselt, et see võiks olla tema järgmine auto. Pilt ei ole ilmselt päris see õige koht mille põhjal sõelapõhjaks see välimus lasta. Mina paneks külgedele veel torud koos imepisikeste gabariitidega või põhjavalgusega kui uks avada. Ma lihtsalt olen veider ledivend. Hea auto on. Räigelt mugav on sõita. Väga vaikne on. Comfort reziim jäi DCC-l mu lemmikuks. Keskmine kütusekulu tuli linna ja maantee kokku 7.8 liitrit sajale.
Viimati muutis SanderSPS, 06 Mai 2022, 10:20, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
vredesteinmttishmaddis
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

eavp
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas eavp » 06 Mai 2022, 10:45

Olgu siis T6 kaubik. Aga sellest T7 tuleb ju ka tehasest veel sellel aastal välja palju kaubikuid. Pealegi veel elektrilisena.

Mis nüüd kolmevärvilisusse puutub, siis ka VW California T6 baasil tuleb tehasest kahevärvilise "matkakaubikuna"

Muidugi, kõik uhked lisad on head ja vahvad. Aga eestlane ostab tavaliselt laoautot, mis millegipärast on nii plank, kui veel saab olla. Olen ise mõned aastad tagasi kuulanud tuntud tootja raadioreklaami, kus ainsaks lisaks olid valuveljed ;)

Juba T6 ei lase endale paljusid üle tehase serveri aktiveeritavaid lisasid hiljem juurde panna. Ütleb, et pole koos nendega ostetud. Teatavasti esindus samuti autodele lisasid ei lisa. Neil puudub tehase luba ümberehituseks.

Seega, et kogu seda vahvat lõbu nautida jääb üle tellida , oodata ja osta auto kohe koos nende vahvate lisadega. Kes aga järelturult kasutatud lisadeta "laoauto" saab, sel jääb üle ainult suud vesistada.

Mul on praegu T5 küljes 2018 aasta T6 raadio. Selle kohta ütles tehase server aktiveerimisel, et see ei sobi T5 mudelile. Lihtne ja selge vastus. Õnneks saadi siiski hiljuti tööle. Kellel on küsimus, miks ei pannud mingit alternatiivraadiot, siis põhjuseks on parkimisandurid ekraanil ja loodetavasti varsti ka T6 tagurduskaamera graafika.

Ei hakka selle T7 teisiti olema. Kui ükskord tulebki kelleltki mingi häkk, et saab lisasid ise panna, siis alles aastaid pärast tootmise algust, eriti arvestades tootmismahtu.
Seniks jääb ainult unistada, järgmise T7 ostan koos kõigi lisadega (Tavaliselt ei osta )
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 1176
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 133 korda
Tänatud: 292 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 06 Mai 2022, 10:53

T5 küljes T6 raadio on sama nagu Vw Passat B7 küljes Sharani Discover Media. See on tehtav. See pole kunagi olnud tehase või esinduse pärusmaa ja seda suudavad eestis mingid vennad nagu LeVWFreaks teha. Custom on custom. Kui esindus ütleb, et mingit asja ei saa retroda, siis jah, näed ei saagi. Front Assistiga auto saame küll teha ACC-ga autoks, aga esindus ei saa, sest puudub retrofit kit. Need on custom lahendused ja need kindlasti ei ole asjad mis on justkui keelatud, aga on asjad mis on omaniku omal vastutusel. Nüüd mis puudutab Sinu juttu, siis kui ma loen seda kolmandat korda jääb mulje, et Uue multivani negatiivne foon joonistub välja Eestlase oskamatusest oodata või rahakoti nappusest tellida endale sellises varustuses auto mida ta päriselt ka tahab.

Nüüd siia lõppu soovitan minna uudistama korra 41 tonnise alghinnaga auto baasvarustust. Side assist oli vist ainus mis puudu oli juhiabidest standardvarustuses. Teised teemad võid aegamööda maki poes endale aktiivseks osta.:)

Maki vahetusega tihti peab vahetama ka PDC/PLA ploki jah. Juhtub ka olukordi kus peab Gatewayd uuendama ja palju anomaaliaid veel mida Eestis üksikud asjaarmastajad puusalt öelda oskavad. See ei tee ju bussi halvaks. T5 on ja jääb legendaarseks minu jaoks T6 ja 6.1 on minu silmis võrdlemisi nägusamad kui T5.

EDIT: Kust sa neid laoautosid nii väga täna enam saad. Enamus tulevad ju tellimisel. Pole juppe. Ooteajad on debiilsed ja kõik mis juba laos on, on bronnitud või kadunud asjade nimekirjas.
Viimati muutis SanderSPS, 06 Mai 2022, 11:00, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

twist
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 15 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas twist » 06 Mai 2022, 11:07

Aitäh, SanderSPS!
Vahva arutelu siin. Lelusid on sel T7-l tõesti palju, aga eks see ongi, mille järgi nüüdisaegne ostja valib. See n-ö keerav parkimiskaamera tundub küll asjalik.
Kui nüüd vaadata Long-kerega bussi, siis see on oluliselt paremate proportsioonidega. Kindlasti oma osa ka mustal ülaosal mis selle veidra tagaosa ära maskeerib.
long.jpg
Sellega võrreldes näeb lühike kere tagant veidi avariiline välja.
shorty.jpg

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1482
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel LR Discovery 4
Asukoht: Tartu
Tänanud: 350 korda
Tänatud: 142 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Mai 2022, 11:51

Ei tea, mis teema viimasel ajal inseneridel selle tagumiku disainiga on?

Golf 8 oli reveali ajal rõveda tagumikuga ja endiselt näeb kohutav välja, isegi R ei suutnud seda eriti paremaks teha.
Uus caddy näeb konkreetselt nagu Dacia tagant välja ja T7 ka suht jube tagant poolt.

Aga noh, mida ma ka tean :D

eavp
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Uus Multivan.

Lugemata postitus Postitas eavp » 10 Mai 2022, 14:01

Minu vastus siin teemas kahes esimeses lauses

viewtopic.php?f=96&t=158881

Ülejäänud oleks läinud liiga teemast välja.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Vasta

Mine “VW Uudised”