VW Golf VIII

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas Golhv » 06 Nov 2020, 11:31

murf kirjutas:
06 Nov 2020, 11:29
Golhv kirjutas:
06 Nov 2020, 10:37
on küll.
2.0TSI 280hp Elegance, või Elegance Shooting Brake.
hinnakirjas ka täitsa

https://www.volkswagen.ee/idhub/content ... iri_EE.pdf
Tohoh, varem oli märge “jaanuar 2021”.
A deem see kisub eelarvest välja, peab 140kW R-Line versiooniga leppima.
ma ei tea mis su eelarve on, aga Arteoni fleet on väga hea igatahes, kui kvalifitseerud sinna alla.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 06 Nov 2020, 11:44

Golhv kirjutas:
06 Nov 2020, 11:31
murf kirjutas:
06 Nov 2020, 11:29
Golhv kirjutas:
06 Nov 2020, 10:37
on küll.
2.0TSI 280hp Elegance, või Elegance Shooting Brake.
hinnakirjas ka täitsa

https://www.volkswagen.ee/idhub/content ... iri_EE.pdf
Tohoh, varem oli märge “jaanuar 2021”.
A deem see kisub eelarvest välja, peab 140kW R-Line versiooniga leppima.
ma ei tea mis su eelarve on, aga Arteoni fleet on väga hea igatahes, kui kvalifitseerud sinna alla.
Viskasin sulle PS.

Salomon
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas Salomon » 11 Nov 2020, 16:23

Eesti lehte ei leidnud, aga siin on uus Golf VIII Variant olemas:
https://www.volkswagen.lv/lv/models-and ... riant.html

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas tito » 11 Nov 2020, 18:33

On varsti ka Eestis uudistamiseks, kasvand on päris tublisti 😉
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 11 Nov 2020, 23:07


Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Apr 2021, 19:15

Sõitsin veidike linnas ja ühe maanteeotsa ühe suht okeilt varustatud demo G8 universaaliga. 1.5 eTSI 96kW Style varustusastmes, juhiabide, navi, ErgoActive istmete ja 18" veljega. Sõitsin sellega tööle ja töölt 1.5 TSI 110kW-sega kohe objektile ning mineku vahe on tuntav, seda just väände arvelt. Hiljem maanteel Tallinn-Haapsalu-Tallinn veidike häiris ACT rakendumine ja väljalülitus - auto tegi igakord tuntava nõksu. 1.5 TSI 110kW tuntavaid nõkse ei teinud. Muidu maanteekulu 5,3 sajale. 1.4 TSI 110kW (CZEA) Skoda Superbi peal sain sarnasel trassil 5,5 ja 1.5 TSI 110kW (DPCA) Skoda Octavia peal sain 5,3. Ise seda 96st tavalist bensukat ei valiks kuna 110se maanteekulu pmst sama. Gaasika puhul pigistaks silma kinni :D

Travel Assistiga sõites saad vaadata AID-st virtuaalset teed, mida mööda sõidad, kus kaugel tulevad kurvid kujutatud ja mis näitab kaugust eessõitjast. Küsiks kohe kuidas VW seda kirjeldatud funktsiooni müüb? Kuigi niisama maanteel sõites oli Lane Assisti tuluke roheline, ei tegelenud auto enese keset sõidurida hoidmisega, vaid väristab rooli kui üle joonte peaksid kalduma. Alles Travel Assisti sisse lülitades hoidis auto end sõidurea keskel. See peabki nii olema?
Travel Assist ise tegi Tallinna suunal Pärnu mnt-l ja Tallinna ringteel Maardu poole tsirklust - sulaselges 110 alas nüüd ja jälle arvas, et piirkiirus pole mitte 110, vaid 90 ja tõmbas osadel juhtudel hoiatamata pidurit. Vastupidi suunal oli kõik OK. Piirkiiruse ületamise hoiatus on küll ülim nanny vidin, mis viskab vaikimisi teavitust kui juba 1km/h üle oled autole teadaolevast piirkiirusest. Õnneks selle sai panna veidike lahjemaks - 5 või 10km/h peale. Vist sai ka maha võtta.

Juhtmeta CarPlay toimetas kenasti. iPhone 12 Mini oli peale 2h sõitu kenasti soe taskus. See päris hea, et maki ekraanil saad Waze'i kasutada ja samal ajal näitab Spotify lugusid ja albumi pilti AID-s, kas tahho või spido ringi sees...või kasvõi mõlemas. Tagurduskaamera pilt on kalasilm (näeb palju) ja teravuselt kõvasti parem varasematest. Kessy teeb uksed lukust lahti kui autole lähened. Vajadusel saad selle ka välja lülitada. Salongi ambient valgus tundus asjalik, saab valida kahte värvi vms.

Automaatkasti tilluke valits valmistas piltidel nalja aga tegelikkuses sellega on üsna hea majandada manööverdamisel. Võiks öelda, et kohe kõvasti parem kui näiteks Peugeot ja Mini suurte digi käiguvalitsatega, millel pead edaspidi- ja tagurpidikäigu valimiseks mingit mitte kõige paremini paigutud nupukest peal hoidma. ErgoActive iste koos pikendatava reietoega on hea ja toetav aga tundsin puudust Passat B7/B8 paremate istmevariantide pikendatavast peatoest.

Kahjuks on näha, et võrreldes Golf 5/6/7-ga on autot tehtud odavamaks - salongis A ja B piilarite ülemised katted pole enam riidekattega, vaid kõva krobeline plastik. Lisaks veel kapoti gaasiamordi asendamine tavalise vardaga. Kesktunneli topsihoidjaid pole enam kaks, vaid üks ja seegi pole enam kaetud liugurkattega.

Sõiduomadused on suht samad võrreldes Golf 7 ja Passat B8-ga - loogiline ja lihtne kulgemine :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
martin333

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas martin333 » 26 Apr 2021, 21:18

Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Apr 2021, 21:26

siLc kirjutas:
26 Apr 2021, 19:15
Sning mineku vahe on tuntav, seda just väände arvelt. Hiljem maanteel Tallinn-Haapsalu-Tallinn veidike häiris ACT rakendumine ja väljalülitus - auto tegi igakord tuntava nõksu. 1.5 TSI 110kW tuntavaid nõkse ei teinud. Muidu maanteekulu 5,3 sajale. 1.4 TSI 110kW (CZEA) Skoda Superbi peal sain sarnasel trassil 5,5 ja 1.5 TSI 110kW (DPCA) Skoda Octavia peal sain 5,3. Ise seda 96st tavalist bensukat ei valiks kuna 110se maanteekulu pmst sama. Gaasika puhul pigistaks silma kinni :D

Travel Assistiga sõites saad vaadata AID-st virtuaalset teed, mida mööda sõidad, kus kaugel tulevad kurvid kujutatud ja mis näitab kaugust eessõitjast. Küsiks kohe kuidas VW seda kirjeldatud funktsiooni müüb? Kuigi niisama maanteel sõites oli Lane Assisti tuluke roheline, ei tegelenud auto enese keset sõidurida hoidmisega, vaid väristab rooli kui üle joonte peaksid kalduma. Alles Travel Assisti sisse lülitades hoidis auto end sõidurea keskel. See peabki nii olema?
Travel Assist ise tegi Tallinna suunal Pärnu mnt-l ja Tallinna ringteel Maardu poole tsirklust - sulaselges 110 alas nüüd ja jälle arvas, et piirkiirus pole mitte 110, vaid 90 ja tõmbas osadel juhtudel hoiatamata pidurit. Vastupidi suunal oli kõik OK. Piirkiiruse ületamise hoiatus on küll ülim nanny vidin, mis viskab vaikimisi teavitust kui juba 1km/h üle oled autole teadaolevast piirkiirusest. Õnneks selle sai panna veidike lahjemaks - 5 või 10km/h peale. Vist sai ka maha võtta.

. Salongi ambient valgus tundus asjalik, saab valida kahte värvi vms.



. Kesktunneli topsihoidjaid pole enam kaks, vaid üks ja seegi pole enam kaetud liugurkattega.

Sõiduomadused on suht samad võrreldes Golf 7 ja Passat B8-ga - loogiline ja lihtne kulgemine :mrgreen:
vahe tuleb jah eelkõige väändes välja, see oli mk7 ja 7.5 samamoodi. suht toores masin, mul oli kütusekulu maanteel madalam, kõvasti minna andes sain 5.5 peale, tallinn haapsalu-tallinn kokku tuli 4.8, ja ei ökota.

lane assist ilma travel assistita põrkab joonelt joonele, ja värin oleneb kas on aktiveeritud või ei. travel assistiga võtab end kohe keskele ja hoiab seal ilusti, patsuta vaid vahepeal roolile muusikataktis ja asi tahe :P

travel assist ja kiiruse jälgmine ACC'ga ei ole käsikäes, see täiesti eraldi funktsioon, mille saab menüüst välja võtta, Eestis pigem jama, sest meil on hooajaliselt muutuv piirkiirus, ning kui uut märki pole ja 110 alas tuleb ristmik, mahapööre jne, sisi ta võtab uuesti 90 ette kuniks 100 vms märk tuleb. mõte hea, meil lihtsalt mitte nii mugav. sama valiku kõrval on ka navist tee jälgmine, vaatab siis ristmike, ringteid, mahapöördeid(kui sihtpunkt pandud navis) jne ja hoiatab ja redigeerib kiirust. enamasti ok, mõnes kohas viskab ikka villast, navi data viga, tomtomist tulenev.

piirkiiruse hoiatus on jälle menüüst välja lülitatav, saad panna lihtsalt aktiivse märgi kuvamise ilma hoiatuseta.

ambient värve on tegelikult 10 kuni 30, oleneb varustusest, aga jah, valida saab kas kogu salong ühte värvi, või ülevalt üks, alt teine, või üleval üks, keskel teine, all esimene jälle.

topsihoidjaid on seal tegelt kaks. vajutad nuppu ja võtab teisel topsil ümbert kinni slider, nagu tiguan HL

ps! peatugi võiks jah olla Passati taoline, kui endal oli siis mõtlesin, et topin passati oma vahepeal, aga enne jõudsin autot vahetada :D

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas Golhv » 26 Apr 2021, 21:27

martin333 kirjutas:
26 Apr 2021, 21:18
Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
ma ei viitsinud... aga kunas uus avamise "lüliti" on nagunii selline, et kahte kätt vaja üles tõstmiseks siis liiiiiga hull ei ole. aga võiks ikkagi amort olla jh
Viimati muutis Golhv, 26 Apr 2021, 21:27, muudetud 1 kord kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 09:05

Ma küll proovisin tavalist luukpära, aga juhitavus tundus Passatist ujuvam. Võimalik, et see erinevatest lamellrehvidest ja teljevahest, kuid 110 pealt proovides n.ö. kerget põdratesti, siis nina reaktsioon on Passatil konkreetsem. Vähemalt endal jäi selline mulje.
Pikendatavad peadtoed, seda puudust märkab pärast Passatit igas autos, milles sellist peatuge pole. Teine asi on pikendatav päikesesirm. Iste iseenesest tundus Golfis isegi parem olevat.
Juhiabid, igavesed s.tanikerdised minu hinnangul ja ma viskaks nad kõik autost välja võimalusel. Line assist ununeb alati sõitu alustades maha võtta ning kodust kõrvaltänavasse jõudes juba tatti lendab ja OFF asendisse see läheb. See ikka debiilselt agressiivselt sekkub. Travel assist on ka OFF, see ei peksa villast ainult neil lõikidel kus hooajaliselt kiirus muutub. Ringteel Maardu poolt tulles kusagil pärast teist viadukti paneb lambist 110 pealt 70 peale, Jüri viadukti juures uuesti. Endiselt tee-ehitus tal mälus või mis :roll:
Pulgaga kapott ja topsihoidjate kate, kummalised kohad kust leiti kokkuhoid. Passati juures samuti napakaid kokkuhoiukohti leitud. Ju siis annual kasumile toob olulise lisa.
Viimati muutis murf, 27 Apr 2021, 09:07, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Apr 2021, 09:58

Golhv kirjutas:
26 Apr 2021, 21:26
ambient värve on tegelikult 10 kuni 30, oleneb varustusest, aga jah, valida saab kas kogu salong ühte värvi, või ülevalt üks, alt teine, või üleval üks, keskel teine, all esimene jälle.

topsihoidjaid on seal tegelt kaks. vajutad nuppu ja võtab teisel topsil ümbert kinni slider, nagu tiguan HL
Ma sellega mõtlesin jah, et saab valida ülesse ühe ja alla teise värvi.

Ma seda slideriga topsihoidjat märkasin - Passat B6/B7-l ju kaks sellist :mrgreen: Üks tavaline hoidja käetoe all jäi esimese hoobiga märkamata.

Kuigi eriti külm ilm ei olnud, oli hommikul roolisoojendus küll täitsa hea featuur.

Demoautol olid ees luupidega LED tuled, juhiabide kaamera olemas aga "DLA-d" ei olegi?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas tito » 27 Apr 2021, 10:41

martin333 kirjutas:
26 Apr 2021, 21:18
Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
Kaaluvõit= kiirem sõit :D
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
murf
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas martin333 » 27 Apr 2021, 11:01

tito kirjutas:
27 Apr 2021, 10:41
martin333 kirjutas:
26 Apr 2021, 21:18
Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
Kaaluvõit= kiirem sõit :D
Mõtlesin veel ühe eelise välja - gaasiamort väsib ükskord ära ja peab suure tugriku eest uue paigaldama. Vana hea pulk kestab kauem kui auto ise.
Päev on lühike, kuid ööbik.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 11:27

tito kirjutas:
27 Apr 2021, 10:41
martin333 kirjutas:
26 Apr 2021, 21:18
Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
Kaaluvõit= kiirem sõit :D
Tagumikudünoga on see raudselt tuntav ja rullnokad kiidavad heaks :lol:

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 11:27

martin333 kirjutas:
27 Apr 2021, 11:01
tito kirjutas:
27 Apr 2021, 10:41
martin333 kirjutas:
26 Apr 2021, 21:18
Nüüd tuleb keegi ja ütleb, et palju sa kapotti ikka lahti teed :D
Kaaluvõit= kiirem sõit :D
Mõtlesin veel ühe eelise välja - gaasiamort väsib ükskord ära ja peab suure tugriku eest uue paigaldama. Vana hea pulk kestab kauem kui auto ise.
Mitmenda ringi omaniku mure see võiks olla?

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 11:35

siLc kirjutas:
27 Apr 2021, 09:58
Golhv kirjutas:
26 Apr 2021, 21:26
topsihoidjaid on seal tegelt kaks. vajutad nuppu ja võtab teisel topsil ümbert kinni slider, nagu tiguan HL
Ma seda slideriga topsihoidjat märkasin - Passat B6/B7-l ju kaks sellist :mrgreen: Üks tavaline hoidja käetoe all jäi esimese hoobiga märkamata.

Kuigi eriti külm ilm ei olnud, oli hommikul roolisoojendus küll täitsa hea featuur.
Kas need slideriga topsihoidjad reaalselt midagi kinni ka hoiavad või on samamoodi DONE nagu mõnel autol kotikonks pakiruumis? Et mingi konksunikats on tehtud ja linnuke hinnskirjas olemas, kuid sinna konksu taha on suht võimatu miskit panna ja ammugi ei hoia see konks sõidu aeg ühtegi asja paigal. Slideriga topsihoidja tundub sama väärtusega olevat.
Roolisoojendus on üldiselt hea, et 3 astet ja ulatus ka hea. Aga soojenemiskiirus jätab küll soovida, Opeli oma läheb selle kõrval ikka kordades kiiremini. Ainus jama on, et katab rooli ainult osaliselt. Samas istmesoojendus on Passat 8.5 ja alcantara puhul küll ülikiire.

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas martin333 » 27 Apr 2021, 11:39

murf kirjutas:
27 Apr 2021, 11:27
martin333 kirjutas:
27 Apr 2021, 11:01
tito kirjutas:
27 Apr 2021, 10:41


Kaaluvõit= kiirem sõit :D
Mõtlesin veel ühe eelise välja - gaasiamort väsib ükskord ära ja peab suure tugriku eest uue paigaldama. Vana hea pulk kestab kauem kui auto ise.
Mitmenda ringi omaniku mure see võiks olla?
Pole taolist uurimust läbi viinud, aga kui puusalt, siis ehk mingi viienda või kuuenda. Oleneb kui suured klaasipesumaiad auto kasutajad on.
Päev on lühike, kuid ööbik.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 11:59

martin333 kirjutas:
27 Apr 2021, 11:39
murf kirjutas:
27 Apr 2021, 11:27
martin333 kirjutas:
27 Apr 2021, 11:01


Mõtlesin veel ühe eelise välja - gaasiamort väsib ükskord ära ja peab suure tugriku eest uue paigaldama. Vana hea pulk kestab kauem kui auto ise.
Mitmenda ringi omaniku mure see võiks olla?
Pole taolist uurimust läbi viinud, aga kui puusalt, siis ehk mingi viienda või kuuenda. Oleneb kui suured klaasipesumaiad auto kasutajad on.
Uued ilma tulepesuriteta, seega kulu väiksem ja sinna kapoti alla nii tihti asja pole. Kui nüüd õlikulu nende mikromootoritega ei suurene.
Ühelpoolt käid seal kapoti all nii harva, et varras või amort ei tohiks mingi nutukoht olla. Samas kui lähed, siis mõtled ikka “miks küll?” :roll: Inimeseloom on imelik.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Apr 2021, 17:54

murf kirjutas:
27 Apr 2021, 11:35
siLc kirjutas:
27 Apr 2021, 09:58
Golhv kirjutas:
26 Apr 2021, 21:26
topsihoidjaid on seal tegelt kaks. vajutad nuppu ja võtab teisel topsil ümbert kinni slider, nagu tiguan HL
Ma seda slideriga topsihoidjat märkasin - Passat B6/B7-l ju kaks sellist :mrgreen: Üks tavaline hoidja käetoe all jäi esimese hoobiga märkamata.

Kuigi eriti külm ilm ei olnud, oli hommikul roolisoojendus küll täitsa hea featuur.
Kas need slideriga topsihoidjad reaalselt midagi kinni ka hoiavad või on samamoodi DONE nagu mõnel autol kotikonks pakiruumis? Et mingi konksunikats on tehtud ja linnuke hinnskirjas olemas, kuid sinna konksu taha on suht võimatu miskit panna ja ammugi ei hoia see konks sõidu aeg ühtegi asja paigal. Slideriga topsihoidja tundub sama väärtusega olevat.
Roolisoojendus on üldiselt hea, et 3 astet ja ulatus ka hea. Aga soojenemiskiirus jätab küll soovida, Opeli oma läheb selle kõrval ikka kordades kiiremini. Ainus jama on, et katab rooli ainult osaliselt. Samas istmesoojendus on Passat 8.5 ja alcantara puhul küll ülikiire.
Mu jaoks toimivad küll. On hea, et slideri kinnises asendis on laekas veidike rohkem ruumi.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas Golhv » 27 Apr 2021, 18:29

hoiab ka suht peenikese red bulli purgi kenasti kinni, ei ole sealt mingit häda täheldanud.

on standard LED, on LED PLUS(luubiga ja keerab kurvi), millele on võimalik HBA lisada, ja siis on IQ.MATRIX LED, see teeb kõike.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Golf VIII

Lugemata postitus Postitas murf » 27 Apr 2021, 20:19

Golhv kirjutas:
27 Apr 2021, 18:29
hoiab ka suht peenikese red bulli purgi kenasti kinni, ei ole sealt mingit häda täheldanud.

on standard LED, on LED PLUS(luubiga ja keerab kurvi), millele on võimalik HBA lisada, ja siis on IQ.MATRIX LED, see teeb kõike.
Tiguanil 0,5L Cola pudelit ei suutnud mina sinna küll fikseerida nii, et see sealt nahh ei tõmmanud. Golfil muidugi ei proovinud.

Vasta

Mine “VW Uudised”