BlueSport ideeauto
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
BlueSport ideeauto
Volkswagen alustab aastat esitledes autonduse unelmat – soodsa hinnaga, ebatavaliselt ?konoomne, v?le keskmootoriga roadster.
Nimeks: Concept BlueSport. Hetkeseis: ideeauto.
Keskmine k?tusekulu 4,3 l/100 km - v?iksem kui ?helgi teisel sportautol. CO2'te eraldub 113 g/km. Mootoritena kasutusel TDI ja TSI.
Auto on 3.99 m ja kaalujaotus 45:55.
USA's esitleti BlueSport'i 132 kW (180 Hj) CleanDiesel TDI, mis juba 1750 p??rde juures pakub 350 NM p??rdemomenti. K?igukastina pakuti 6 k?igulist DSG'd (k?ike saab vahetada kas k?sitsi roolil asuvate labadega v?i siis autmaat režiimis). Veavad tagarattad. Kiirendus 0-100 km/h 6,6 sekundit ja tippkiirus 226 km/h.
Auto arendamisel p?stitas VW kaks eesm?rki: maksimaalne s?idunauding ja minimaalne k?tusekulu.
Auto kaalub v?hem kui 1200 kg ja kaalu aitasid s??sta kerged materjalid (n?iteks pehme katuse kaal, 27 kg, on omas klassis ?ks kergemaid, kapott ja pagasiluuk on alumiiniumist).
Pagasit mahutab BlueSport: 112 liitrit ninasse ja 70 liitrit veel taha, kokku 182 liitrit, piisav et mahutada kahe inimese n?dalavahetuse v?ljas?idu pagas.
K?tuses??stlikkus ja keskonnas??stlikkus on osa ECO seadest: automaatne Start-Stop s?steem ja pidusrdusenergia taaskasutamine. Start-stop sobib suurep?raselt linnaliiklusesse - punase tule taga peatudes mootor seisatakse ja rohelise s?ttides piisab gaasi vajutamisest et mootor v?lkkiirelt k?ivituks ja s?it saaks j?tkuda. Selline mootori seiskamise ja k?ivitamise režiim s??stab kuni 0,2 liitrit k?tust 100 km peale. Pidurdusenergia muundatakse generaatori abiga elektrienergiaks, millega laetakse akut ja mis omakorda aitab mootorilt koormust maha v?tta, s??stes k?tust.
BlueSport on 1,26m k?rge, 1,75m lai, teljevahe 2,43m, r??be ees 1,49m ja taga 1,52m.
Auto v?lisk?ljel hakkavad silma: Bi-Xenon esilaternad oma C-kujulise parktulega, LED suunatuled esistanges, LED tagatuled.
Rehvid on m??dus 235/35 ZR19 ees ja 245/35 ZR19 taga.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Veel pilte SIIN.
Ja ka v?ike video
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Zy8Sya4tv0A&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Zy8Sya4tv0A&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
[Muudetud: 13-1-2009 DaveWoss]
Ja ka v?ike video
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Zy8Sya4tv0A&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Zy8Sya4tv0A&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
[Muudetud: 13-1-2009 DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Leidsin ka ise sellest autost pilte ja inffi m?ni p?ev tagasi ja pani t?itsa imestama. ?sna vaikselt tuli see auto v?lja, eelinffi polnud.
Muidu arvan, et p?ris tootmiseks sobilik s?iduk juba ja j?llegi ei tule VW disainimeeskonnas pettuda. Ilus Volkar j?lle valmis.
Ootame, millal tootmisse pannakse!
Muidu arvan, et p?ris tootmiseks sobilik s?iduk juba ja j?llegi ei tule VW disainimeeskonnas pettuda. Ilus Volkar j?lle valmis.
Ootame, millal tootmisse pannakse!
Arbuus driver since 2010
sisu meeldib mullegi ja auto ise on nii ja naa...aga tundes vw ja kui vaadata eelnevaid ideeautosi ning mis neist reaalselt tulnud on, siis ei usu et sellestgi midagi nii tohutult h?mmastavat tuleb, kui ?ldse tuleb see auto tootmisesse j?uab
vw hakkab arvatavasti oma turu osa kaitsma toyota ees, nimelt kuulsin et toyota tahab v?ita euroopa k?ige rohelisema auto tiitlit oma uue valvematic s?steemiga. K?ll aga Toyota loobus sportlikumatest audodest ?ldse nii et selle autoga v?iks isegi turul h?sti minna.
vw hakkab arvatavasti oma turu osa kaitsma toyota ees, nimelt kuulsin et toyota tahab v?ita euroopa k?ige rohelisema auto tiitlit oma uue valvematic s?steemiga. K?ll aga Toyota loobus sportlikumatest audodest ?ldse nii et selle autoga v?iks isegi turul h?sti minna.
minu töö ongi teiste õpetamine