VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5306
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 58 korda

VW Passat B5 1.9TDI 81kw - 1998 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Võtsin ka siis teema tegemise ette. Tegu pole küll päriselt minu autoga (vanemate oma) aga kuna autode kallal nokitsemine meeldib remondingi teda vaikselt. Arvatavasti saan ta omale kui load saan (sinna ikka veel aega on :P ).
Autoks siis 1998a Passat B5 1.9TDI 81kw mootoriga.
Lisade poolest on ta suhteliselt vaene, tavaline Basis mudel, 2x elektriaknad, katuseluuk, peeglisoendused millest ainult juhipoolne toimib.
Vanemad ostsid selle auto 2010 aasta 17. mail (päev peale minu sünnipäeva :P) ja siis olin autode kohapealt veel suhteliselt juhm. Tehnika on aga väiksest peale huvitanud, küllap selle pärast, et kodust 200m kaugusel tegelevad onud põllumajandusega ja seal väiksest peale polte ja mutreid kruvinud (teada ju, et vene tehnika laguneb, eriti veel vana :) ). Enamus minu autoalased teadmised ongi siit foorumist pärit.
Igastahes alguses sai siis autol lastud teha rihma ja õli vahetus nagu kord ja kohus uue auto ostmisel. Esimesed hooldused lasid vanemad teha teeninduses kuna polnud kaablit millega service kirja nullida ja ka julgust peale hakkamiseks. 2012 kevadel soetasin endale kaabli ja peale seda on lihtsamad tööd kõik ise teostatud koos isaga (s.h. hammasrihma vahetus see suvi).

Alguses oli auto läbisõiduks ümmarguselt 131 000km mis muidugi oli 150 000km tagasi keritud. Nüüdseks on auto läbisõit üle 220 000km. Aastane läbisõit on umbes 30 000km.

Suhteliselt alguses sai lastud taastada esisilla jupid mis kestsid umbes 50 000km, läbi läksid tänu sellele, et kattekummid läksid puru.

2012 suvi sai lastud vahetada esiklaas ja esiklaasi serv korda tehtud . Esiklaasi serv oli nii läbi, et kui laepolstri alla võtsin hakkas vesi sirin taga salongi jooksma. Seoses sellega võtsin ka laepolstri alla ja leiutasin katuseluugi siinile vahele, et enam ei koliseks (orginaalis on seal plastik vahel aga see pudenes sealt vahelt ära ükskord). Laepolstri pesin ka puhtaks tuff-stuffiga, võttis isegi hallituse maha ja laepolster sai puhtaks.

Nüüd see suvi sai vahetatud hammasrihm koos sinna juurde kuuluvaga (veepump jäi vahetamata kuna saadeti vale), selle töökäigus ka pandud uus klapikamrikaane tihend silikooniga kuna üks sai uus ostetud ja see hakkas ikka väga rängalt lekkima, lisaks paigaldatud plokisoendus. Plokisoendusele tuleb veel see pistik paika panna mis läheb 220V juhtmega kokku. Kuna selleks pistikuks on see vana suur pistik (kuna ei näinud mõtet osta uusi juhtmeid 50€ eest kui onude juurest olid need juhtmed tasuta saada) on plaan ta peita alla stangeaugu taha (selleks tuleb muidugi talle sinna kinnitused kuidagi teha)
Lisaks võtsin see suvi kõik uksed laiali ja tegin sisemisele plekile tihendid, et vesi tuppa ei voolaks ning vahetasin salongivalgustuse mikrolülitid ära.
Veel sai paigaltatud uus sillakomplekt (kõigeodavam SRL aga panin määret juurde)

Hetkelised plaanid on siis sisemine rooliots koos välimisega ära vahetada (välimine on sisemise sisse nii kinni roostetanud, et lahti ei saa) ja sillaosade poldid üle kontrollida. Sild on hakanud nüüd peale 2000km sõitu päris kõvasti jälle kolksuma (alguses oli väga vähe kuulda peale sillakomplekti vahetust ja koguaeg hullemaks läinud) just väiksemate küngaste peal, löökaugust läbisõites ei ole kolksu kuulda. Peale seda sillastend ja ülevaatus (loodetavasti saab läbi, esiklaasis paar korraliku kivitäket)
Edasised plaanid vähemalt porikoopa servast värv peale saada (kividega maha tagunud) ja porilapatsid leida. Tuleks ka esimeste uste alumised hinged ära vahetada.
Mingit madalust ega asja seni ei tule kuniks auto minu oma (kui siiski :P )
Nüüd läks teema algus päris pikaks aga ei osanud lühemalt :D
Nüüd pilte ka mis tegin paar nädalat tagasi (panin enamus pildid spoilerisse kuna neid sai päris palju).
► Näita Spoilerit
Pilt
Pilt
Viimati muutis J.Aru, 03 Sept 2013, 17:49, muudetud 4 korda kokku.

Sellel teemal on 363 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”