Teen siis lõpuks ka siia teema.
Enamus teist siin teab, et olen üpriski suur MK2 Golfi huviline. Selle "auto" lugu on siis järgmine: 2013 vanakoolikate ajal helistas mulle mu isa, kes rääkis, et meie ühisel tuttaval on vanarauda minemist ootav Golf 2, mis pidi plaanide kohaselt mõne päeva jooksul Kuusakoski platsile jõudma. Palusin isal siis see auto "broneerida". Põhjusi "broneerimiseks" oli küll: minul, kui vanal MK2 pedel pole kunagi piisavalt varuosi. Esialgne plaan oligi võtta varuosadeks ja siis kere rauda saata.
Peale puhtaks pesemist ei tundunudki kere olukord nii hull, kui esmapilgul tundus.
Olin omale juba mitmeid aastaid tahtnud "litsilõksu" ja otsustasin, et hakkan omale sellest toorikust daily bitchi tegema. Alustasin sellest, et ajasin mõned sõbrad kokku, kes siis grillimise jne käigus aitasid mul seda üleliigsetest jubinatest vabastada. Uksed olid konkreetsed mädapaised, seega need rändasid kohe laka peale(hiljem hea sealt plekki keevitamiseks lõigata), samuti esitiivad. Tagaluuk oli enam-vähem ok isegi, ainuke, mis silma riivas, oli XXXXL suuruses EST kleebis, mis kohe ka eemaldatud sai.
Sisu sai kasutust garaazimööblina, kuna minu jaoks C sisu väga väärtuslik ei ole, samas on mugav nendele pasaste riietega istet võtta.
Peale seda, kui enamus jubinaid eemaldatud, asusin matistamise kallale. Katus, kapott, tagaluuk, teised uksed(mis tulid lakast ), esitiivad(millelt tulevikule mõeldes kohe üleliigne plekk koopaservadest lõigatud) matistatud, kruntisin ära. Enne kruntimist selgus, et kapott tahab ikka suhtkoht palju pahtlit saada. Mingi aeg tegelesin kapoti pahteldamisega, tagantjärgi ei läinudki sinna palju pahtlit.
Peale kapoti, tiibade ja tagaluugi kruntimist, võtsime maha peal olnud "suurepärase" 1.6 karburaatormootori.
Enne seda seebitasin aga oma head sõpra Boxerdajat, kellel oli seal üleval kuulutus TDI kompotile. Nimelt oli ta kuulutuse eelmise päeva õhtul maha võtnud, mõttega jätta ikkagi omale. Peale kogu tõe teada saamist sellest mootorist ja vajaminevast remondist, soetasingi omale selle kompoti. Kogu tehnika tuli siis Seat Toledo MK1 pealt, aastast 1998. Sellel AFN koodiga mootoril oli kella peal 444 000 km.
Mootori remont oli küllaltki kulukas, aga nüüd saab vähemalt rahulikult võtta, sest põhilised kuluosad said vahetatud.
Enne mootori pealepanekut matistasin ja kruntisin kapotialuse. Iseenesest oli selle mootori swap palju lihtsam, kui oleksin oodanud. Kui ikka kogu kompott on ühelt autolt ja vajaminevad jubinad kõik olemas, siis pole hullu midagi.
Lõpuks siis sai auto värvi alla, ümberehitusloa MNT tehnoosakonnast, arvele 81 kw TDIna, puhta ülevaatuse jne. Suvel oli peale 1000km testisõidu edukat läbimist otsus: Wörthersee tripp saab toimuma selle autoga. Kokku läbisime selle eepilise nädala jooksul pea 6000 km. Muidugi ei saanud Vw muuseumist mööda minna, käisime ka Hamburgis ning Amsterdamis, misjärel liikusime läbi Saksamaa imelisse Austriasse, kus ootas ees Maria Wörth . Peale trippi panin ka kauaoodatud coilid alla. Hetkel auto puhkab garaazis, et kevadel jälle rõõmsalt(ning omanikule igal sõidul sellist - näoilmet pakkuda).
Auto valmimisele aitasid kaasa: Renno, Ints28, Kass, Boxerdaja ja Tito varuosadega.
Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 4 korda
Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Viimati muutis crister, 02 Veebr 2015, 19:39, muudetud 1 kord kokku.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
Sellel teemal on 37 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse