Sai taas soetatud VW, kuigi sai ka teisi VAG’e proovitud ja kaalutud. B8 ei avaldanud eriti muljet, aga kui sai otsitud hall-metallik-diislit ning parameetritest oli nelikvedu ja elektriline haagise konks,tehase webasto, DSG/päris automaat, siis polnudki enam suurt valikut...Nii me ta omale tõime napp kuu tagasi Haapsalust... kuhu see oli sattunud Rootsist.
Ostu hetkel oli ls 84k ja praeguseks 87k
Tehtud on kohe peale ostu 90k hooldus koos Haldex sidurivedeliku vahetusega,
Ostsin ka taha uued kettad Brembo ja klotsid TRW, mis lähevad külge alles siis kui häält hakkavad tegema.
https://www.upload.ee/image/11814342/98 ... E6B8D.jpeg
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0 TDI 140 -16 -ülari:)
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0 TDI 140 -16 -ülari:)
- Manused
-
- FDC9314E-4B3A-4539-96EE-BB8705404F34.jpeg (612.5 KiB) Vaadatud 4943 korda
Viimati muutis ülari:), 03 Juun 2020, 07:02, muudetud 2 korda kokku.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
Sellel teemal on 9 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse