Eellugu:
See on teema Mk2 Caddyst, millele paigaldati tehases 2001 aasta septembris 1,4 44kw bensiini tarbiv rida-neli mootor (APQ).
Auto on uuena Eestis arvele võetud ning sel ajal oli ta valget värvi.
2007 aprillis vahetus valge värv kollasega. Mida vanemaks auto sai, seda vähem sai sellega sõidetud, kuid siiski leidis ta sihtotstarbelist kasutust vedades väiksemaid kaupu.
Umbes 250 000 km läbisõidu juures hakkas Caddyle hirmsat moodi mootoriõli maitsema.
Lahendasime probleemi asendades 1,4 44kW mootori 1,6 55kW mootoriga, mille läbisõit oli alla 100 000km. Õlikulu kadus ja auto oleks justkui ellu ärganud - jõudu tekkis märgatavalt juurde, samas ökonoomsus jäi samaks. See oli lihtne vahetus, sest juhtmestik, aju, käigukastihoovastik ja igasugu muud vidinad jäid kõik vanad.
Sügisel 2018 kui läbisõit oli 311 000km, lagunes veepump, mille tõttu rihm läks lõdvaks ja üks klappidest kohtus peaga.
Kuna auto hind oli langenud pea olematuks, siis olin valiku ees: romula või suuremad rahalised ja ajalised invensteeringud.
Juhuste kokkulangemisel leidis 2018 suve alguses oma lõpu üks VW Polo Classic Mannerg nr.918, mille otsustasin Caddy projekti doonoriks teha.
Tehtud, mõeldud.
Ehk ei ole halba ilma heata ning siit algas projekt YellowCaddy, mis täna veel kestab ja mida kajastades loodan teadlikumatelt lugejatelt abiks tehnilisi juhtnööre kui ise hätta jään.
Suvaline pilt aastast 2017:
Alustasin keretöödest:
Vahetatud said tagumised koopaääred (seda sai tehtud ka ühe korra juba varem), uue värvkatte sai kogu auto esimestest ustest tahapoole jääv osa.
Esiosaga on muud plaanid
VW Caddy Mk2 1.6 - 2001 - YellowCaddy
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 22 Nov 2019, 18:35
- Auto: VW Caddy 2001
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 2 korda
VW Caddy Mk2 1.6 - 2001 - YellowCaddy
Viimati muutis YellowCaddy, 23 Nov 2019, 13:39, muudetud 3 korda kokku.
Sellel teemal on 65 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse