VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 24 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats »

Tervist!

Minu kätte sattus see tegelikult juuni alguses ning suvemõnude ja auto nokitsemise kõrvalt oli palju teha, et ei jõudnud veel teemat teha :D.

Enne kui kogu teksti juurde lähen, siis seda müüdi kui "pooliku projektiautona". Usun, et minu ja 99% teiste foorumlaste meelest tähendab see seda, et elektroonika töötab, kuid kereehitus on pooleli või mootoriga tehakse midagi. Kuid ei, müüja sõnul tähendab see täpselt vastupidist:

Kere on üldpildis hea, vasakul pool mõlemal uksel on mingi täiesti lambine roostetäpp, kus värv kobrutab. Paremal pool el. aknad ei töödanud, kõrvalistuja oma seisis tänu puupakule üleval ja taga paremal seisis tänu kruvikeerajale, mis oli klaasi ja polstri vahele surutud (miks????????). Ees on Koni shockid, mis tuli mulle väga suure üllatusena, sest omanik polnud nendest midagi maininud. Eesmised vedrusid olid lõigatud (sain sellest aru, kui auto üles tõsta ja vedru lupsas oma pesast kohe välja :D) Süüteluku pesa oli katki, st et auto läks vaevu käima peale mõnda korda üritades, aku oli täiesti kõõga ja Viljandist tagasi maakohta sõites töötas auto ainult geneka pealt. Ostu juures nägin oma silmaga kuidas auto vajas sõbra autost särtsu, et üldse töölegi minna. Miinusklemm ei istunud korralikult & oli ära oksüdeerunud, ehk kui auto välja suretasid siis pidi seda käima lükkama (mida sai sõpradega üle 5 korra harjutatud, sain ise ka targemaks :D). Eesmiste istmete siinid on läbi ma arvan? Sest kui hooba tõmmata ja hakata edasi tagasi sõitma siis ei lukustunud. Lukustuskoha leidsin nii, et lasin hoova lahti, sõitsin istmega ette ja panin gaasi põhja, siis lendasin kuhugi, kus lukustus. Õnneks oli see üksainus lukustuskoht 1-2 sälku kaugemal sellest, mis minu jaoks kõige mugavam on.

Ühesõnaga "poolikust projektiautost" oli asi väga kaugel.

Nende erinevate pisivigade ja kõlari, maki puudumise pealt sain päris heale hinnale tingitud ning nüüd on asi palju vähem nutusem ja auto saab armastust mida ta väärib :D. Mootor on kindlasti ergas, selle ja GTI vahe oli esimesel sõidusekundil tunda. Ainus auto otsene enda miinus on ilmselt see, et pole puldiga kesklukku, kuid seda saab sobitada mingi hetk. Auto hetkel ei sõida, sest puudub ÜV, ÜV omakorda puudub, sest katalüsaatorit pole :D.

Igatahes, tehtud tööde nimekiri on siin:
► Näita Spoilerit
See, mis teha on, ma jätaks hetkel avalikustamata, natuke üllatuselementi peab ka olema, eks? :)

Sisust pilte pole, sest uksepolstreid pole ja kõik on väga sitane:
► Näita Spoilerit
Muud midagi polegi, küsimusi ja soovitusi võite siia esitada ning hoidke pilk peal, sest palju on tulemas :) Proovin ehitamisprotsessi rohkem pildistada.

Sellel teemal on 559 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”