Niisiis teema minu kolmandast ja loodetavasti viimasest Borast ja viiendast 4 veolisest mk4-st. Minu idee siis kokku koguda minu meelest kõik parimad jupid mis on tehtud mk4 platvormile ja kokku vorpida üheks Boraks. Idee siis jääda OEM+ teemasse. Aastate jooksul tasakesi kokku kogutud vidinad hakkavad siis järgepidi sellele masinale külge minema.
Doonoriks siis 2.8 VR6 Bora aastast 2002.
Nii jõudis ta minuni eelmise aasta juunis:
Oleks tore kui keegi viitsiks enda nimekirja asjadest ka siia kirjutada, mis ühel mk4-l peaks olema.
Nagu näha oli autole juba "tuuningut" tehtud, mida siis üritan tasakesi ära likvideerida.
---
Öökruiisil sooviti, et ma midagi räägiksin oma autost - ja pean ütlema, et jäin jänni.
Panen siis siia kirja millega ja mida tehtud on:
Sisselase: originaal → Golf 4 R32 DSG kast ja snorkel → K&N paneelfilter
Mootor: originaal 2.8 BDE (150kw) → 3.2 BHE (Audi TT pealt 184kw) → chipped by custom-chips.de (Zoran NWT)
Käigukast: originaal 6ne manuaal → TT 6ne manuaal (paremad ülekanded) → Golf 4 R32 6ne DSG → chipped by custom-chips.de
Roolilatt: originaal → Seat Leon Cupra R kiirem latt
Esimesed pidurid: originaalid 312 x 25 ventileeritud → R32 pidurid 334 x 32 ventileeritud 2 osalised kettad ja 2 kolvised supportid
Tagumised pidurid: originaalid 256 x 22 ventileeritud → R32 pidurid 256 x 22 ventileeritud (samad mis originaalid, siniste värvi sadulad) → Phaeton 310x22 ventileeritud kettad
Väljalase: originaal → Golf 5 GTI modifitseeritud summuti alates kattidest → TT kollektorid, R32 lambdad ja katalüsaatorid, R32 väljalase alates kattidest modifitseeritud nii, et tagant tuleb välja üks ots Jetta GLI summutiotsaga, R32 originaal flapper (avaneb 3000 pöörde pealt)
Alusraam: originaal → tagumised puksid alumiiniumist TT pealt
4 vedu: originaal Haldex kontroller → sinine Haldex kontroller
Õõtshoovad: originaal → R32 / TT / Cupra õõtsad → esimeste õõtsade tagumised puksid "väikeseks" tehtud (alu insert millesse läheb väiksem puks - kasutati esimestel TT-del
Esimene stabikas: originaal → US R32 oma 21mm? läbimõõduga → H&R 25mm
Tagumine stabikas: originaal → H&R 21mm
Suvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetav
Talvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetav → R32 originaal
Suvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekud → BBS CH (CH014) 225/35/19 rehviga
Talvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekud → VW originaal 17 tolli Long Beachid 205/50/17 rehviga
Kapott: originaal → märgi koht kinni keevitatud → originaal
Iluvõre: originaal → märgita võre → originaal märgiga võre → ProjektZwo võre, honeycomb plastik taustaga
Esimesed tiivad: originaal → suunatulede augud kinni keevitatud
Peeglid: originaal → Golf 5 style peeglid suunatuledega
Esimene stangelisa: originaal V6 lisa → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Tagumine stangelisa: originaal V6 lisa parkimisanduritega → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Küljelaiendid: originaal → OEM Jetta GLI küljelaiendid
Tagumised tuled: originaal → tumedad LED tuled → originaalid → OEM Jetta GLI tagumised tuled
Ukselingid: originaal → OEM Hiina Passati ukselingid kroomliistuga
Esimesed istmed: originaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod → Seat Leon Cupra poolnahk Recarod → originaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod
Tagumised istmed: originaal beezh Recaro → Seat Leon Cupra poolnahk 2+2 Recarod; integreeritud lasteiste kaasreisija pool → originaal beezh Recaro
Rool: originaal puit rool → Golf 4 R32 rool → R32 DSG rool käiguvahetuslabadega, ülenahatatud h4rzi poolt
Armatuuri detailid: originaal puit imitatsioon → R32 alumiinium trim
Audio: originaal MFD või MCD → mingi juust 1DIN makk → originaal MFD → Pioneer AppRadio 4
Pedaalid: originaal → R32 pedaalikatted
Salongi peegel: originaal automaatselt tumenev beezhi värvi → OEM automaatselt tumenev musta värvi peegel
Kellaplokk: originaal suure ekraaniga → VW Passat B5.5 TDI pealt kellaplokk (hw503) koos R32 taustade ja R32 DSG softiga → sinised nõelad Golf 6 pealt, valged tausta LED-id, ColorMFA värviline ekraan
Sisemised lingid: originaal → R32 / GLI brushed aluminium
Ukse käepidemed: originaal puit → beezhid käepidemed koos R32 brushed aluminiumiga
Luku nupud: originaal → US R32 / GLI brushed aluminium
Lagi, piilarid, plastikud, ukse tihendid jne: originaal beezh → Jetta GLI musta värvi
Tuledelüliti: originaal → OEM Polo 6R lüliti brushed aluminium
Käetugi: originaal → OEM beezh käetugi telefonihoidikuga (kandilise kujuga)
Tagumiste uste "kardinad": originaalis puudusid → https://www.carshades.co.uk/
Põhjamatt: originaal beezh → originaal must
Tagumise aknalaud: originaal beezh kardinaga → originaal must kardinaga
Tagumine pagasi luuk: originaal → Jetta GLI oma
Katuseluugi konsool: originaal beež → OEM Jetta GLI musta värvi → Passat W8 musta värvi
Keskkonsool: originaal beež → originaal musta värvi
Käsipidurikang: originaal beež → R32 mustavärvi koos brushed alumiinium nupuga
27.10.2016 - autol mootorivahetus tehnilises passis kirjas
30.03.2017 - R stanged ja GLI küljelaiendid küljes
16.06.2017 - Kellaploki uuendused
04.07.2018 - ProjektZwo esivõre, Phaetoni tagumised kettad, esisilla uuendused
23.09.2018 - Beezh põhjamatt vahetatud musta vastu
04.04.2019 - Beezhid elektrilised Recarod tagasi sees, tagumine must kardin, chipitud Zorani juures
01.06.2019 - GLI tagumine luuk ja uued numbrid
16.08.2019 - R32 käsipidurikang ja must keskkonsool
Allajoonitud on minu muudatused
Italicus kirjas eelmise omaniku "tuuning" / tuuning
Täiendan jooksvalt...
---
Kasutades PlanetVAG.com lisavarustuse dekooderit sain sellise nimekirja asjadest:
- 0AS = Front stabilizer
- 0BJ = Rear stabilizer
- 0G4 = Cable gearshift
- 0GG = Emission standard EU4
- 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
- 1AT = Electronic stabilization program (ESP)
- 1G9 = Space-saving spare wheel for temporary use radial tire (5-hole)
- 1H0 = Without proportioning valve
- 1JX = Rear shock absorption basic/sports design four wheel drive
- 1LJ = Disc brakes front
- 1MJ = Wood sports steering wheel
- 1NL = Covers for alloy wheels
- 2EE = Disc brakes rear
- 2JN = Comfort bumpers with chrome-plated strip
- 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
- 3S0 = Without roof rails/roof load rack
- 3YR = Door pockets with insert mats
- 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
- 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
- 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
- 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
- 5MG = Decorative inserts burr-walnut
- 5RQ = Right exterior mirror: convex
- 5SL = Left exterior mirror: aspherical
- 8AY = Radio/navigation system
- 8GL = Alternator 120 A
- 8L3 = Roof antenna
- 8RM = 8 speakers (passive)
- B0A = Component parts set without country-specific design requirement
- CK6 = Cast alloy wheels 7J X 17 offset 38
- D6B = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/150 kW 24V VR6 base engine is T9T
- E0A = No special edition
- G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
- G88 = Front sports shock absorption
- H6L = Tires 225/45 R17 91W
- J1L = Battery 280 A (60 Ah)
- L39 = Suspension range 39 installation control only no requirement forecast
- N2F = Part leather seat coverings casual fold
- Q2Q = RECARO sports seats front
- QG1 = Service interval prolongation
- T9T = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 022.A
- X0A = National sales program Germany