[Müügiks] VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw - '02 - alkeemik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2207
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

[Müügiks] VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw - '02 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Viimane uuendus: 08.10.2021

Niisiis teema minu kolmandast ja loodetavasti viimasest Borast ja viiendast 4 veolisest mk4-st. Minu idee siis kokku koguda minu meelest kõik parimad jupid mis on tehtud mk4 platvormile ja kokku vorpida üheks Boraks. Idee siis jääda OEM+ teemasse. Aastate jooksul tasakesi kokku kogutud vidinad hakkavad siis järgepidi sellele masinale külge minema.

Doonoriks siis 2.8 VR6 Bora aastast 2002.

Nii jõudis ta minuni eelmise aasta juunis:

Pilt
Oleks tore kui keegi viitsiks enda nimekirja asjadest ka siia kirjutada, mis ühel mk4-l peaks olema.

Nagu näha oli autole juba "tuuningut" tehtud, mida siis üritan tasakesi ära likvideerida.

---

Öökruiisil sooviti, et ma midagi räägiksin oma autost - ja pean ütlema, et jäin jänni.

Panen siis siia kirja millega ja mida tehtud on:

Sisselase: originaal → Golf 4 R32 DSG kast ja snorkelK&N paneelfilter
Mootor: originaal 2.8 BDE (150kw) → 3.2 BHE (Audi TT pealt 184kw)chipped by custom-chips.de (Zoran NWT)
Käigukast: originaal 6ne manuaal → TT 6ne manuaal (paremad ülekanded)Golf 4 R32 6ne DSGchipped by custom-chips.de
Roolilatt: originaal → Seat Leon Cupra R kiirem latt
Esimesed pidurid: originaalid 312 x 25 ventileeritud → R32 pidurid 334 x 32 ventileeritud 2 osalised kettad ja 2 kolvised supportid
Tagumised pidurid: originaalid 256 x 22 ventileeritud → R32 pidurid 256 x 22 ventileeritud (samad mis originaalid, siniste värvi sadulad)Phaeton 310x22 ventileeritud kettad
Väljalase: originaal → Golf 5 GTI modifitseeritud summuti alates kattidestTT kollektorid, R32 lambdad ja katalüsaatorid, R32 väljalase alates kattidest modifitseeritud nii, et tagant tuleb välja üks ots Jetta GLI summutiotsaga, R32 originaal flapper (avaneb 3000 pöörde pealt)
Alusraam: originaal → tagumised puksid alumiiniumist TT pealt
4 vedu: originaal Haldex kontroller → sinine Haldex kontroller
Õõtshoovad: originaal → R32 / TT / Cupra õõtsadesimeste õõtsade tagumised puksid "väikeseks" tehtud (alu insert millesse läheb väiksem puks - kasutati esimestel TT-del
Esimene stabikas: originaal → US R32 oma 21mm? läbimõõdugaH&R 25mm
Tagumine stabikas: originaal → H&R 21mm
Suvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetav
Talvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetavR32 originaal
Suvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekudBBS CH (CH014) 225/35/19 rehviga
Talvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekudVW originaal 17 tolli Long Beachid 205/50/17 rehviga
Kapott: originaal → märgi koht kinni keevitatudoriginaal
Iluvõre: originaal → märgita võreoriginaal märgiga võreProjektZwo võre, honeycomb plastik taustaga
Esimesed tiivad: originaal → suunatulede augud kinni keevitatud
Peeglid: originaal → Golf 5 style peeglid suunatuledega
Esimene stangelisa: originaal V6 lisa → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Tagumine stangelisa: originaal V6 lisa parkimisanduritega → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Küljelaiendid: originaal → OEM Jetta GLI küljelaiendid
Tagumised tuled: originaal → tumedad LED tuledoriginaalidOEM Jetta GLI tagumised tuled
Ukselingid: originaal → OEM Hiina Passati ukselingid kroomliistuga
Esimesed istmed: originaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod → Seat Leon Cupra poolnahk Recarodoriginaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod
Tagumised istmed: originaal beezh Recaro → Seat Leon Cupra poolnahk 2+2 Recarod; integreeritud lasteiste kaasreisija pooloriginaal beezh Recaro
Rool: originaal puit rool → Golf 4 R32 roolR32 DSG rool käiguvahetuslabadega, ülenahatatud h4rzi poolt
Armatuuri detailid: originaal puit imitatsioon → R32 alumiinium trim
Audio: originaal MFD või MCD → mingi juust 1DIN makkoriginaal MFDPioneer AppRadio 4
Pedaalid: originaal → R32 pedaalikatted
Salongi peegel: originaal automaatselt tumenev beezhi värvi → OEM automaatselt tumenev musta värvi peegel
Kellaplokk: originaal suure ekraaniga → VW Passat B5.5 TDI pealt kellaplokk (hw503) koos R32 taustade ja R32 DSG softigasinised nõelad Golf 6 pealt, valged tausta LED-id, ColorMFA värviline ekraan
Sisemised lingid: originaal → R32 / GLI brushed aluminium
Ukse käepidemed: originaal puit → beezhid käepidemed koos R32 brushed aluminiumiga
Luku nupud: originaal → US R32 / GLI brushed aluminium
Lagi, piilarid, plastikud, ukse tihendid jne: originaal beezh → Jetta GLI musta värvi
Tuledelüliti: originaal → OEM Polo 6R lüliti brushed aluminium
Käetugi: originaal → OEM beezh käetugi telefonihoidikuga (kandilise kujuga)
Tagumiste uste "kardinad": originaalis puudusid → https://www.carshades.co.uk/
Põhjamatt: originaal beezh → originaal must
Tagumise aknalaud: originaal beezh kardinaga → originaal must kardinaga
Tagumine pagasi luuk: originaal → Jetta GLI oma
Katuseluugi konsool: originaal beež → OEM Jetta GLI musta värviPassat W8 musta värvi
Keskkonsool: originaal beež → originaal musta värvi
Käsipidurikang: originaal beež → R32 mustavärvi koos brushed alumiinium nupuga

27.10.2016 - autol mootorivahetus tehnilises passis kirjas
30.03.2017 - R stanged ja GLI küljelaiendid küljes
16.06.2017 - Kellaploki uuendused
04.07.2018 - ProjektZwo esivõre, Phaetoni tagumised kettad, esisilla uuendused
23.09.2018 - Beezh põhjamatt vahetatud musta vastu
04.04.2019 - Beezhid elektrilised Recarod tagasi sees, tagumine must kardin, chipitud Zorani juures
01.06.2019 - GLI tagumine luuk ja uued numbrid
16.08.2019 - R32 käsipidurikang ja must keskkonsool

Allajoonitud on minu muudatused
Italicus kirjas eelmise omaniku "tuuning" / tuuning

Täiendan jooksvalt...

---

Kasutades PlanetVAG.com lisavarustuse dekooderit sain sellise nimekirja asjadest:
  • 0AS = Front stabilizer
  • 0BJ = Rear stabilizer
  • 0G4 = Cable gearshift
  • 0GG = Emission standard EU4
  • 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
  • 1AT = Electronic stabilization program (ESP)
  • 1G9 = Space-saving spare wheel for temporary use radial tire (5-hole)
  • 1H0 = Without proportioning valve
  • 1JX = Rear shock absorption basic/sports design four wheel drive
  • 1LJ = Disc brakes front
  • 1MJ = Wood sports steering wheel
  • 1NL = Covers for alloy wheels
  • 2EE = Disc brakes rear
  • 2JN = Comfort bumpers with chrome-plated strip
  • 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
  • 3S0 = Without roof rails/roof load rack
  • 3YR = Door pockets with insert mats
  • 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
  • 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
  • 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
  • 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
  • 5MG = Decorative inserts burr-walnut
  • 5RQ = Right exterior mirror: convex
  • 5SL = Left exterior mirror: aspherical
  • 8AY = Radio/navigation system
  • 8GL = Alternator 120 A
  • 8L3 = Roof antenna
  • 8RM = 8 speakers (passive)
  • B0A = Component parts set without country-specific design requirement
  • CK6 = Cast alloy wheels 7J X 17 offset 38
  • D6B = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/150 kW 24V VR6 base engine is T9T
  • E0A = No special edition
  • G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
  • G88 = Front sports shock absorption
  • H6L = Tires 225/45 R17 91W
  • J1L = Battery 280 A (60 Ah)
  • L39 = Suspension range 39 installation control only no requirement forecast
  • N2F = Part leather seat coverings casual fold
  • Q2Q = RECARO sports seats front
  • QG1 = Service interval prolongation
  • T9T = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 022.A
  • X0A = National sales program Germany
Viimati muutis alkeemik, 23 Juul 2024, 11:51, muudetud 43 korda kokku.

Sellel teemal on 885 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”