Tere!
Kuna tulid natuke kõrgemad prioriteedid kui auto, siis sai B6 passat maha müüdud ja kodust poolenisti seisev masin kasutulsele võetud (paar nädalat veel saab teise B6ga sõita, kuid siis juba istun selle pilli rooli)
Autost endast siis:
Auto minu ja mu pere käes olnud juba kuskil 2010 või 2011 aastast. Toodud sai ta leedust (Sealt toomine oli omamoodi seiklus... autol olid all suverehvid ja tagasiteel otsustas lumi maha sadada... lisaks kuskil lätis tõmbas vastu mäge mootor õhu vahele, sest kütet oli vähe. Sai ühelt rekkajuhilt sobilik võti laenatud, paaki kütet juurde, krokudega voolu juurde antud jne jne)
Algul kui veel olukord parem oli, käis auto venemaale. Nagu ikka sellisele autole kohane, tuli üsna varsti tagavedrud ja amordid ära vahetada. Vedrud ise olid katki ja amordid väsinud.
Kuskil 2012 või 2013 aastal tekkis autol probleem, et kuumeneb üle ja lööb jahutusvedeliku välja. See probleem lahenes plokikaane lihvimisega. Piisavalt vana auto, siis sai üsna odavalt selle tehtud. Selle käigus vaadati ka turbo üle, mis oli kinni jäänud. Pärast seda liikus auto tunduvalt paremini edasi.
Mingi aeg suutis auto ka kitse üles korjata. Kuna tegu vana autoga, siis kahjustused olid pisikesed. Vahetusse läks ainult iluvõre.
Eks neid muid hooldusi ja asju ole veel tehtud, kuid kuna ise pole vägapalju antud masinaga varasemalt sõitnud, siis kõik meelde ei tule
Eelmine aasta hakkas autol korrosioon korralikult märku andma. Pm kõik uksed + esitiivad. Kuna papsil oli aega, siis likvideeris ta selle. Eks mõnes kohas on veel välja löönud seda ja eks see ka plaanis eemaldada.
Auto varustusest:
1.9 TDI mootor millel on 81kw -> mõnusalt ökonoomne, kuid liigub arvestatavalt edasi
2x el aknad
konditsioneer
ees udutuled
Rohkem väga ei oskagi välja tuua, mis tehasest peal oli
Hetkel auto läbisõit üle 400 000. Kui auto ostetud sai, siis oli midagi 300k kilomeetriga, aga enam ei mäleta palju
Mis plaanis on:
kärukonks lisada -> konks ise olemas, kuid pole jõudnud tegeleda asjaga...
Mis tehtud:
*tagumistesse ustesse kõlarid
*toonklaas
*konditsioneer toimima
*puldiga klapitavad võtmed -> näeb välja peaaegu nagu originaal.
*püsikiiruse hoidja lisatud
*automaatsed päevatuled
*tagurduskaamera
*uus pagasiruloo
Endale meeldetuletuseks tehtud hooldused ja juppide vahetused:
08.05.16 - 412400km - uued tagasivoolu voolikud pihustite vahele
15.05.16 - 412800km - uus konditsioneeri radikas ja aine
29.05.16 - 413405km - uus generaatori rihm
06.06.16 - 413895km - uued piduri kettad ja klotsid + tagumised rattalaagrid
16.06.16 - 414978km - uued tagasilla puksid - Lemförder
16.06.16 - 414978km - uus generaatori vabajooksu sidur - valeo
16.06.16 - 414978km - õlivahetus + õlijahuti ja jala vahel olev tihend + jahutusvedelik + õhufilter + salongifilter
09.07.16 - 417856km - uued esimesed piduri klotsid (eelmised vilisesid ja vilin ära ei kadunud)
20.08.16 - 422912km - uus taastatud turbo
12.09.16 - 424346km - uued piduritorud eest tagumiste ratasteni + uus pidurivedelik.
17.07.17 - 431994km - Õlivahetus, Uus tagumine sumbuti pütt ja õhufilter.
08.01.18 - 437539km - Uus ühemassiline sidurikomplekt (valeo), uus siduri kahvel, survelaager, töösilinder, käigukasti padi ja mootoriõli + filter
05.06.19 - 450321km - Õlivahetus, esisillas puksid, sillaregull, jahutusvedeliku metalltoru
Ja mõni pildike ka masinast:
VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Moderaator: etnies858
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1291
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Viimati muutis worldonfire, 25 Juun 2019, 13:48, muudetud 14 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Sellel teemal on 65 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse